Tule meie kliendiks

E-resident

Konto avamine e-residendile

  • E-residendiks saamise ja võimaluste kohta leiate rohkem infot siit.
  • Konto avamise taotluse saate esitada Swedbanki pangaesinduses või veebilehel.

Konto avamiseks vajalikud dokumendid

  • Toimiv e-residendi kaart (digi-ID).
  • E-residendi asukohariigis välja antud isikut tõendav dokument (ID-kaart või pass).
  • Kui e-resident soovib avada kontot oma Eestis registreeritud ettevõttele, siis on lisaks vajalik ettevõtte registrikaart. Ettevõtte registrikaardi väljavõtte saab teha ka pangatöötaja.
  • Pank võib küsida ka täiendavaid dokumente, mis tõendavad konto omaniku seotust Eestiga (nt dokumente, mis tõendavad vara päritolu, ettevõtte omandisuhteid, seoseid Eestiga jms).

Klient maksab konto avamise teenustasu vastavalt hinnakirjale.

Taotluse esitamine pangaesinduses

E-residentide konto avamise otsus tehakse 5 pangapäeva jooksul pärast kõikide vajalike dokumentide vastuvõtmist. Positiivse vastuse korral palume Teil 30 päeva jooksul tulla samasse esindusse kontot avama, kus esitasite taotluse.

Pangaesindused

Taotluse esitamine Swedbanki veebilehel ja isikusamasuse tuvastamine video teel

Taotluse esitamisel veebilehe kaudu tuleb läbida järgmised sammud:

  1. Enne taotluse esitamist tutvuge kohustusliku teabega.

    Kohustuslik eelteave ja tehnilised nõuded

    Kliendiandmete töötlemise põhimõtted Swedbank Eesti ettevõtetes

  2. Taotluse esitamiseks

    • Logige sisse digi-ID PIN1 abil konto taotlemise ankeedile.
    • Täitke ankeet ja allkirjastage see digi-ID PIN2 abil.
  3. Taotlus analüüsitakse

    Teavitame Teid videointervjuule pääsemise otsusest hiljemalt 3 pangapäeva jooksul.

  4. Intervjuu video teel

    Kui olete saanud positiivse vastuse, siis toimub eelnevalt kokkulepitud intervjuu video teel ärisuhte loomise sobivuse hindamiseks. Pakume intervjuuks aegu ajavahemikus E–R kl 9.00–16.00 Eesti aja järgi.

    • Video alustamiseks tuleb sisestada digi-ID PIN1.
    • Peate olema kaadris üksinda ja nähtav.
    • Intervjuu käigus palume Teil näidata kaamerasse ID-kaarti või passi.
    • Pangatöötaja võib anda täiendavaid juhiseid paremaks isikusamasuse tuvastamiseks.
  5. Konto avamise otsus

    Konto avamise otsusest teavitame Teid e-maili teel hiljemalt 10 pangapäeva jooksul pärast videokohtumist. Lepingud edastame Teile allkirjastamiseks e-maili teel. Digi-ID PIN2 abil allkirjastatud lepingud tuleb pangale krüpteeritult tagasi saata ja esimene ülekanne vähemalt konto avamise tasu suuruses summas, tuleb teha hiljemalt 14 päeva jooksul pärast lepingute edastamist Teile.

    • Konto aktiveerimiseks peab sellele laekuma ülekanne konto avaja isiklikult kontolt vähemalt konto avamise teenustasu ulatuses (aktsepteeritud on ülekanded vaid järgmistest riikidest).
    • Limiidid konto kasutamiseks määrame Teile personaalselt, kuid need ei saa olla suuremad, kui seaduses määratletud piirid.
    • Saadame Teile e-maili teel kinnituse, kui konto on aktiveeritud.

Konto avamise taotluse täitmine ei garanteeri Teile pääsemist videokohtumisele ega konto avamist.

Euroopa Liidu liikmesriigid, Island, Liechtenstein, Norra, Austraalia, Brasiilia, Hongkong, India, Jaapan, Kanada, Lõuna-Aafrika, Lõuna-Korea, Mehhiko, Singapur, Šveits, USA

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine
  • Swedbankist

SWEDBANK AS
Liivalaia 34, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Turvalised rahaasjad
  • Jätkusuutlikkus
  • Kalkulaatorid
  • Hinnad ja kursid
  • Meie blogi
  • Eluringiga seotud küsimused
  • Tule tööle!

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Kliendiandmed
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Kliendiprogrammid

  • Privaatpanganduse kliendid
  • Kuldkliendid
  • Seeniorid
  • Lapsevanemale
  • Noorele ja tudengile
  • Tule meie ärikliendiks

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.