Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Mobiiliäpp

Äpis on kõik rahaasjad Sinuga kaasas

  • Saad kiirelt ligi oma kontodele.
  • Tee ülekandeid või küsi raha.
  • Maksa poes telefoniga Apple Pay või Google Pay abil.
  • Hoia silm peal investeeringutel ja laenudel, halda kaarte jpm.

Laadi alla:

Mobiilipank Mobiilipank

Saadaval operatsioonisüsteemi versioonidele: iOS 16.0 (või uuem) ja Android 5.0 (või uuem).

Mis on uut?

Äpi PIN-kood

Sul võiks igaks juhuks olla vähemalt kaks autentimisvahendit. Äpi PIN-kood on lihtne, turvaline, mitmekülgne ja hea varuvariant.

Vaatan juhendit

Kaardi PIN-kood ja andmed

Nüüd näed äpis oma kõigi kaartide numbrit, kehtivusaega ja CVC/CVC2-koodi. Ning kui oled oma PIN-koodi unustanud, saad selle seal turvaliselt ja lihtsalt meelde tuletada.

Mine äppi ja vaata järele!

Investeeringud ja teenused (Androidile)

Tutvu uuendatud teenuste menüüga ja leia sealt kasulikke võimalusi, näiteks:

  • investeeringud – vaata igal ajal, kuidas Sinu investeeringutel läheb;
  • minu teenused – annab kiire ülevaate Su laenudest ja muudest teenustest;
  • muud teenused – nüüd on veel lihtsam otse äpist uut teenust tellida;
  • eelised ja eripakkumised – kuld- ja privaatpanganduse klientidele.

Konto haldamine

Pärast kontole vajutamist saad üleval paremas nurgas mugavalt kontot hallata:

  • muuta konto nime;
  • valida ülekannete tegemiseks esimesena kuvatava konto;
  • pääseda otse ülekandelimiite muutma;
  • peita avavaates kontojääki.

Lisaks uutele funktsioonidele oleme värskendanud ka Sinu seniseid lemmikuid.

Biomeetria ja PIN-kood on kõige mugavamad äppi ja internetipanka sisselogimise viisid.

Neil on mitu eelist:

  • kiirem sisselogimine;
  • kontojääki näeb mõne hetkega;
  • maksete kinnitamine (kuni 100 eurot, kuni 10 korda järjest).
Loen lisa biomeetria kohta Loen lisa äpi PIN-koodi kohta

Küsi sõbralt raha, saates talle päringu SMSi, e-kirja või sõnumi kujul.

  • Raha küsimise päring asub äpi valikus „Maksed“
  • Päringu saatmisviisi valimine (SMS, e-kiri või muud kanalid).
  • Adressaatide valimine telefoni kontaktidest.
  • Swedbanki kliendid saavad sooritada makse kohe päringulingi avamise kaudu.
  • Taotluse maksimaalne summa on 500 eurot.

Androidi kasutajad saavad küsida raha ka QR-koodi abil, selleks:

  • ava äpis raha küsimise päring;
  • vali päringut kinnitades „Loo QR-kood“;
  • näita loodud QR-koodi inimesele, kellelt soovid raha küsida;
  • palu tal skaneerida QR-kood ja makse kinnitada.

Kanna teistele raha, kasutades üksnes nende telefoninumbrit. Seadistamiseks järgi neid samme.

  • Seo oma telefoninumber Swedbanki mobiiliäpis oma pangakontoga, et võimaldada selliste maksete laekumist.
  • Äpis uue ülekande tegemisel vali adressaat oma telefonikontaktidest või sisesta telefoninumber käsitsi.
  • Võid kutsuda ka teisi siduma oma telefoninumbrit pangakontoga, et saaksite telefoninumbri abil raha üksteisele üle kanda.

Vaata videoõpetusi:

Rohkem infot leiad siit.

Teame, et mõnikord on vaja makseid teha kiiresti, seega oleme lihtsustanud maksetes navigeerimist ja nende jaotust:

  • hiljutised maksed;
  • maksed oma kontode vahel;
  • määratud maksed;
  • välkmakse teise Eesti panka (kui see pank on liitunud välkmaksete lahendusega);
  • välismaksed.

Tutvu uuendatud teenuste menüüga ja leia sealt kasulikke võimalusi, näiteks:

  • investeeringud – vaata igal ajal, kuidas Sinu investeeringutel läheb;
  • minu teenused – annab kiire ülevaate Su laenudest ja muudest teenustest;
  • muud teenused – nüüd on veel lihtsam otse äpist uut teenust tellida;
  • eelised ja eripakkumised – kuld- ja privaatpanganduse klientidele.

Äpis saad teha kõiki vajalikke kaarditoiminguid:

  • lubada internetiostud;
  • vaadata oma kaartide numbrit, kehtivusaega ja CVC/CVC2-koodi;
  • tuletada meelde oma kaardi PIN-kood, kui oled selle unustanud;
  • vaata oma kaardi PIN-koodi äpist;
  • muuta limiite;
  • aktiveerida uusi kaarte.

Digitaliseeritud kaardid

Saad paremini kontrollida oma kaardi kasutust. Halda digitaliseeritud Mastercard kaarte erinevates digirahakottides ning vaata kaardiga seotud teenusepakkujaid.

  • Digirahakotid, nagu Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay jms;
  • Teenusepakkujad, kus kasutatakse korduvmaksete jaoks digitaliseeritud kaarti, näiteks “Netflix”, “Amazon”, “Uber” jms.

Vaatan juhendit

Pane tähele! Mõnesid teenuseid ja teenusepakkujaid ei pruugi näidata, kui and ei kasuta digitaliseeritud kaartide lahendust.

Oleme alati valmis Sind aitama! Äpi valikus „Kontaktid“ näed võimalusi meiega ühenduse võtmiseks:

  • aja broneerimine;
  • meiega vestlemine;
  • pangateate saatmine;
  • meile helistamine;
  • lähima esinduse ja sularahaautomaadi leidmine.

Valikus „Ülevaade“ näed kõiki oma tehinguid ühes kohas – nii makseid kui ka kaarditehinguid.

Mobiiliteavitused annavad Sulle kontol tehtud muudatustest tasuta teada.

Kontojäägi kiireks vaatamiseks:

  • seadista vidin avalehele;
  • vajuta ikoonile,
  • kohe näedki kontojääki äppi logimata.

Kuidas vidinat seadistada?

Mobiilsed viipemaksed

Mobiilsete viipemaksete toimimiseks:

  • peab seadme tarkvaraversioon olema vähemalt Android 6.0;
  • vajad Swedbanki MasterCardi kaarti, mille viipemakse funktsioon on aktiveeritud.

Biomeetria

Biomeetria kasutamiseks peab tarkvaraversioon olema vähemalt:

  • Android 6.0;
  • iOS 16.0.
  • Kaitse oma nutitelefoni või tahvelarvutit alati parooliga.
  • Ära lase teistel oma nutitelefoni või tahvelarvutit kasutada.
  • Kontrolli alati üle, kas maksete andmed on õiged.
  • Installi seadmesse viirusetõrje.
  • Biomeetria lubamisel järgi alati nutitelefoni tootja juhiseid.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.