Tule meie kliendiks

Kaebuste lahendamine

Sinu tagasiside on meie jaoks väga oluline

Tagasisidest lähtudes saame oma teenuseid muuta ja tooteid arendada nii, et sellest võidavad kõik meie kliendid.

Rohkem infot kaebuste lahendamisest leiad Kliendi kaebuste menetlemise korrast.

Mida võiksid arvestada?

  • Pangateate kaudu esitad Sa kaebuse enda nimel. Palun täpsusta, kui soovid kaebust esitada ametliku eestkostjana kellegi teise huve esindades.
  • Palun ole täpne, et saaksime rahulolematuse põhjustest hea ülevaate.

Kirjutan pangateate

Mida võiksid arvestada?

  • Selleks, et saaksime Sinu konto- ja/või isikuandmeid täpsustada, ole valmis end telefoni teel tuvastama Smart-ID, mobiil-ID või PIN-kalkulaatoriga.

Kaebuse saad esitada järgmistel telefoninumbritel:

  • phone eraklient –   +372 6310 310
  • phone äriklient –   +372 6132 222
  • phone kuldklient –   +372 6131 517

Mida võiksid arvestada?

  • Võta kaasa isikut tõendav dokument, näiteks pass või ID-kaart.
  • Võta kaasa kõik kaebusega seotud dokumendid.

Kui soovid esindust külastada kindlal ajal, siis broneeri selleks aeg.

Broneerin aja

Mida võiksid arvestada?

  • E-posti teel kaebust esitades arvesta, et Su andmed pole nii hästi kaitstud. Seega kui kirjas on isikuandmeid või kontoandmeid (näiteks kontonumber või kontojääk), võiksid valida turvalisema kaebuse esitamise vormi, näiteks pangateate, kõne nõustamiskeskuse numbrile +372 6310 310 või pangaesinduse külastamise.
  • Kui soovid siiski e-posti teel kaebust esitada, siis kontrolli, et kirjas oleks:
    • Sinu nimi, isikukood ja kontaktandmed;
    • olukorra kirjeldus;
    • vajaduse korral täpsustavad dokumendid.
  • Kui Sinu küsimus on seotud isikuandmete või kontoinfoga, vastame Sinu andmete kaitsmiseks pangateate kaudu või pangaesinduses.

info@swedbank.ee

Mida võiksid arvestada?

  • Posti teel kaebust esitades arvesta, et Su andmed pole nii hästi kaitstud. Seega kui kirjas on isikuandmeid või kontoandmeid (näiteks kontonumber või kontojääk), võiksid valida turvalisema kaebuse esitamise vormi, näiteks pangateate, kõne nõustamiskeskuse numbrile +372 6310 310 või pangaesinduse külastamise.
  • Ära saada originaaldokumente posti teel.
  • Kui soovid siiski posti teel kaebust esitada, siis kontrolli, et kirjas oleks:
    • Sinu nimi, isikukood ja kontaktandmed;
    • olukorra kirjeldus;
    • vajaduse korral täpsustavad dokumendid.
  • Kui Sinu küsimus on seotud isikuandmete või kontoinfoga, vastame Sinu andmete kaitsmiseks pangateate kaudu või pangaesinduses.
  • Swedbank AS
  • Liivalaia 34, 15040 Tallinn
Pank lahendab kaebused esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 kalendripäeva jooksil arvates kaebuse saabumisest panka. Kui ettenähtud tähtaja jooksul ei ole võimalik kaebust lahendada, teavitame Sind menetluse pikenemise põhjusest ning täiendavast vastamise tähtajast.

Kui meie vastus või pakutud lahendus ei vasta Sinu ootusele, siis on Sul õigus pöörduda täiendava sõltumatu hinnangu saamiseks või vaidluse lahendamiseks järelevalveasutuste või kohtueelsete institutsioonide poole või esitada nõude kohtusse.

  • Finantsinspektsioon
  • Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
  • Andmekaitse Inspektsioon
  • Eesti Liikluskindlustuse Fondi liikluskindlustuse lepitusorgan (kohustusliku liikluskindlustusega seotud vaidluse korral)
  • Eesti Kindlustusseltside Liidu lepitusorgan
  • Eesti Kindlustusseltside Liidu vahekohus
  • Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arbitraažikohus Tallinnas
  • Kohus (vastavalt kohtualluvusele)

Kui kahtlustad, et Swedbankis võidakse rikkuda või rikutakse seadusi ja muid regulatsioone, siis saad sellest teada anda anonüümse rikkumisest teavitamise (whistleblowing) protsessi kaudu. See protsess on mõeldud vaid rikkumistest teavitamiseks, mitte kliendikaebuste ja muude isiklike vaidlustuste esitamiseks.

Kui märkad kontol kahtlast tehingut või soovid kaarditehingu mõnel muul põhjusel vaidlustada, kirjuta meile pangateade teemaga „Kaarditehingu vaidlustamise nõue“.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine
  • Swedbankist

SWEDBANK AS
Liivalaia 34, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Turvalised rahaasjad
  • Jätkusuutlikkus
  • Kalkulaatorid
  • Hinnad ja kursid
  • Meie blogi
  • Eluringiga seotud küsimused
  • Tule tööle!

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Kliendiandmed
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Kliendiprogrammid

  • Privaatpanganduse kliendid
  • Kuldkliendid
  • Seeniorid
  • Lapsevanemale
  • Noorele ja tudengile
  • Tule meie ärikliendiks

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.