Telefonipank

Telefonipank

Telefonipanga kliendina ei pea Te oma rahaasjade ajamiseks kuhugi minema – piisab, kui helistate telefonipanga numbril 6 310 310, et teha vajalik makse või väärtpaberitehing, sulgeda kaart või küsida infot oma kontojäägi kohta. Lisaks saate telefonipangast küsida infot valuutavahetus- ja aktsiakursside kohta. Telefonipank töötab kõigil tööpäevadel kella 8-20 ja nädalavahetustel kella 10-18.

Telefonipangaga saate liituda, kui Teil on meie pangas arvelduskonto. Lepingu sõlmimiseks tulge lähimasse pangakontorisse.

Kiire, paindlik ja vahetu

Saate oma rahaasjadest ülevaate nii sageli kui vaja. Samas pakub telefonipank operatiivset infot kõikide pangateenuste kohta. Telefonipanga kasutamisel piirab aeg Teid tunduvalt vähem kui pangakontori puhul, sest telefonipank töötab varahommikust hilisõhtuni, samuti laupäeviti ja pühapäeviti. Lisaväärtuseks on võimalus suhelda otse telleriga. See annab tihtipeale probleemile kiirema lahenduse.

Telefonipangaga liitumine

  • Telefonipangaga saate liituda lähimas Swedbanki kontoris, kus tuleb sõlmida teleteenuste leping.
  • Liitumislepingus saate määrata, mis kontosid soovite kasutada, mis tehinguid saate teha ja millised on limiidid.
  • Pärast lepingu sõlmimist saate paroolikaardi ning seejärel saategi kohe mugavalt oma tehinguid tegema hakata.
  • Telefonipangaga liitumine on tasuta ning kuutasu maksma ei pea.

Telefonipanga turvalisus

Iga kord, kui helistate telefonipanga numbril 6 310 310, küsitakse, kas soovite oma isikut tõendada paroolikaardi, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. Jälgige Teile antud juhiseid ja saate turvaliselt korraldada kõik vajalikud toimingud.

Kõik telefonipanga kõned salvestatakse. Nõnda on Teil alati kindlustunne, et võimalike vaidluste ja arusaamatuste korral saab uuesti kuulata Teie ja pangatöötaja vahelise kõne salvestust.

Kui olete paroolikaardi kaotanud, teatage sellest esimesel võimalusel, helistades klienditoe numbril 6 310 310. Pärast teate saamist tõkestab pank kohe telefonipanga teenuste kasutamise.