Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Ülekandelimiidid ja kasutajate haldamine

Tehke muudatused tasuta!

Halda oma ülekandelimiite ja kontode lisakasutajaid mugavalt ühes kohas!

  • Vaata ja muuda oma konto ülekandelimiite igal ajal.
  • Saad lisada oma kontodele täiendavaid kasutajaid.

Kasutajaõigused

Saad anda teistele kasutajatele juurdepääsu oma kontodele ja valida igale kasutajale õigused järgmises tabelis toodud profiilide alusel.

Info vaatamise profiil Kõik teenused/Info ja maksed profiil
Kontol toimuvate tehingute teave
Valuuta konverteerimine
Maksete tegemine

Halda internetipanga kasutajaid ja hoia oma konto ning lepingud kontrolli all.

  • Säästa aega ja kasuta võimalust muuta igal ajal internetipangas oma ülekannete päeva- ja kuulimiite.
  • Suurenda limiite kuni 10 000 euroni või vähenda just sellise summani, nagu soovid. Kui vajad suuremat limiiti, saada meile pangateade.
  • Internetipanga ülekandelimiitide muudatused jõustuvad kohe pärast internetipangas muudatuse allkirjastamist.
  • Saad anda iga oma konto kohta eraldi juurdepääsu teisele inimesele, kellele on Swedbank väljastanud kasutajatunnuse.
  • Kasutajate õiguste ülevaatamine, tühistamine ja peatamine.
  • Lisaks saad määrata teistele kasutajatele maksete päeva- ja kuulimiidid.
Enne kui otsustad anda kellelegi juurdepääsu oma kontole, veendu, et ta mõistab sellega kaasnevat vastutust. Iseäranis siis, kui annad kellelegi õiguse oma kontolt makseid teha, peaksid endalt küsima, kas sa usaldad seda inimest. Pea meeles, et profiilidega „info ja maksed“ või „kõik teenused“ saab teine kasutaja sõlmida ka teatud kontoga seotud lepinguid (näiteks rahakoguja, e-arve jms). Kõige tähtsam on hoolitseda oma konto turvalisuse eest!
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank