Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Isikuandmete töötlemine

Sinu privaatsus on meile oluline

Soovides pakkuda Sinu vajadustele sobivaid pangakogemusi, on Swedbankil vajalik töödelda Sinu isikuandmeid.
Isikuandmete terviklikkuse kaitse on meie esmatähtis ülesanne. Soovime, et oleksid teadlik, milliseid isikuandmeid kogume ja miks, kuidas neid kasutame ning millised on Sinu valikud ja võimalused.

Isikuandmeid on vaja, et saaksime Sulle pakkuda oma tooteid ja teenuseid ning parandada kliendikogemust Sinu vajadustele vastavate pakkumuste abil. Sinu isikuandmed aitavad meil mõista Sinu vajadusi ning pakkuda Sulle parimat tuge ja nõu. Swedbank on pühendunud Sinu isikuandmete kaitsmisele. Võtame järjepidevalt asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid, et kaitsta andmeid volitamata juurdepääsu eest ja hoida isikuandmeid turvalisena.
Kliendiandmed kuuluvad pangasaladuse hulka ja neid hoitakse konfidentsiaalsena.
Swedbank tagab, et Sinu isikuandmed on alati Sinu kontrolli all. Internetipangas näed, milliseid andmeid oleme Sinu kohta kogunud. Samuti saad oma isikuandmeid muuta ja eelistusi ajakohastada internetipangas, pangaesinduses või helistades nõustamiskeskusesse.

Pakkumiste saamine

  • Saad anda nõusolekuid, et võiksime koostada Sinu huvidele ja vajadustele vastavaid pakkumisi.
  • Saad valida kanalid, mille kaudu me pakkumisi saadame: e-post, SMS, telefon või post.
  • Pakkumiste saamise nõusolekuid võid hallata Swedbanki esindustes või internetipangas, klõpsates nuppu „Haldan“.

Loe lähemalt siit.

Pakkumistest loobumine

Saad oma pakkumiste saamise nõusolekuid igal ajal tagasi võtta:

  • internetipangas, klõpsates nuppu „Haldan“;
  • Swedbanki esindustes;
  • helistades nõustamiskeskusesse.

Loe lähemalt siit.

Küpsiste haldamine

Kasutame küpsiseid, et veebileht töötaks korrektselt, seda oleks lihtsam kasutada ja saaksime pakkuda isikupärastatud kasutuskogemust.

Isikuandmed on igasugune teave, mida saab isikuga seostada. Selline teave sisaldab nii identifitseerimisandmeid nagu nimi ja kontaktandmed kui ka kaardimaksete andmeid, esinduses tehtud toiminguid, sõlmitud lepinguid või nõustamiskeskusega ühenduse võtmisel kogutud andmeid.

Andmete kogumine sõltub kasutatavast teenusest. Me võime koguda sellist teavet nagu nimi, isikukood, sünniaeg või eelistatud suhtluskeel. Küsime andmeid ka siis, kui võtad meiega ühendust interneti- või mobiilipanga kaudu, külastad meie pangaesindust, saadad meile e-kirja või helistad meile. Isikuandmed hõlmavad ka andmeid, mis on saadud kolmandatelt osapooltelt nagu avalikud registrid, näiteks kinnistusraamat ja krediidiregister.

Swedbank töötleb kliendiandmeid nii vähe kui võimalik ja Sa saad valida, milliseid andmeid meiega jagada. Sinu isikuandmeid ei hoita kauem, kui töötlemiseks vajalik.

Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 3

Kasutame andmeid Sulle soovitud toodete ja teenuste pakkumiseks ning selleks, et tagada nende mugav kasutamine. Samuti kasutame kliendiküsimustike ja turuanalüüside käigus kogutud andmeid oma toodete ja teenuste kvaliteedi parandamiseks. Lisaks aitavad isikuandmed ennetada rahapesu ning teha krediidi- ja riskihindamisi.

Meile usaldatud isikuandmete abil saame Sulle osutada Sinu eelistustel põhinevat teenindust ning pakkuda personaalset tuge ja nõu.

Töötleme Sinu isikuandmeid just Sinule mõeldud pakkumuste väljatöötamiseks.

Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 5

Meil on mitut tüüpi pakkumisi, et saaksid välja valida enda huvide ja vajadustega kõige paremini sobivad lahendused:

  1. personaalsed soovitused;
  2. personaalsed laenu- ja kindlustuse limiidid;
  3. pakkumised koos partneritega.

Saad neid pakkumisi vaid juhul, kui oled ühele või mitmele neist andnud nõusoleku.

Pakkumisi näed internetipangas ja mobiiliäpis, aga võid neid saada ka esindustes ja nõustamiskeskuses. Kui soovid pakkumisi saada e-posti, SMSi, telefoni või posti teel, pead andma selleks nõusoleku. Võid valida, mis kanalite kaudu soovid pakkumisi saada.

Nende kanalite kaudu, millele Sa nõusolekut pole andnud, me pakkumisi ei saada. Küll aga võime nende kaudu saata näiteks lepingutest või regulatsioonidest tulenevat teavet.

Nõusolekuid saad mis tahes ajal mugavalt muuta ja tagasi võtta internetipangas ning Swedbanki esindustes. Nõusolekutest loobumiseks võid helistada ka nõustamiskeskusesse.

Lisainfo pakkumiste koostamise ja saatmise kohta

  • Pakkumiste tüüpide, nende koostamiseks töödeldavate isikuandmete ja Swedbanki grupi Eesti ettevõtete vahelise andmevahetuse kohta loe lähemalt privaatsuse seadete lehel.
  • Juba antud nõusolekuid saad hallata ja tagasi võtta privaatsuse seadete lehel.

Kui Sul puudub ligipääs internetipangale, saad lisainfot ning juba antud nõusolekuid muuta ja tagasi võtta Swedbanki esindustes. Nõusolekutest loobumiseks saad helistada ka nõustamiskeskusesse.

Me saadame Sinu nõusolekutest lähtudes mitut tüüpi pakkumisi: personaalseid soovitusi, personaalseid laenu- ja kindlustuse limiite ning pakkumisi koos partneritega. Sa saad loobuda ühest või mitmest pakkumise saamise võimalusest.

Juhul kui loobud pakkumiste saamisest, saadame Sulle siiski asjakohast teavet sisaldavaid materjale ning palume aeg-ajalt kliendiküsitluste kaudu tagasisidet, et hoida Sind Swedbanki uudiste ja tähtsamate tegemistega kursis. Sellisel juhul saadame Sulle:

  1. olulist teavet, näiteks kutseid üritustele, uudiskirju ja sünnipäevaõnnitlusi;
  2. kliendirahulolu uuringuid, et võiksime Sinu kasutatavate teenuste kohta saadud tagasisidest lähtudes neid täiustada.

Valmistame selle info ette õigustatud huvi1 alusel ning Sa saad loobuda ka selle saamisest.

Peale selle võid valida kanaleid, mille kaudu me Sulle infot saadame: internetipank, mobiiliäpp, e-post, SMS, telefon või post. Nende kanalite kaudu, millele Sa nõusolekut pole andnud, me pakkumisi ega muud turundusliku sisuga teavet ei saada. Küll aga võime nende kaudu saata näiteks lepingutest või regulatsioonidest tulenevat teavet.

Lisainfo pakkumiste koostamise ja saatmise kohta

  • Pakkumiste tüüpide, nende koostamiseks töödeldavate isikuandmete ja Swedbanki grupi Eesti ettevõtete vahelise andmevahetuse kohta loe lähemalt privaatsuse seadete lehel.
  • Oma valikuid isikuandmete töötlemisel saad muuta hallates nõusolekuid või esitades vastuväide privaatsuse seadete lehel.

Kui Sul puudub ligipääs internetipangale, saad lisainfot, aga ka oma valikuid muuta, sh andmete töötlemist mitte lubada Swedbanki esindustes. Lisaks saad esitada vastuväite või nõusolekud tagasi võtta nõustamiskeskusesse helistades.

1Õigustatud huvi on ennekõike Swedbanki ärihuvi, mille raames kliendiandmete töötlemine on vajalik.

Selleks, et pakkuda oma klientidele suurepärast kogemust ja anda ülevaade kõigist Swedbanki grupis pakutavatest toodetest, on võimalik, et peame isikuandmeid jagama Swedbanki grupiga või kolmandate osapooltega.

Nii saame parandada oma finantsteenuste ja pakutavate toodete kvaliteeti. Andmeid peame jagama ka siis, kui seda nõuab seadus või õigustoiming või seda on vaja toodete turvalisuse tagamiseks.

Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 8

Kui Sinu isikuandmete kasutamine peaks muutuma või kohaldatavaid õigusakte ja eeskirju ajakohastatakse, saad sellest lugeda dokumendist: "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted".

Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 13

Kliendiandmete töötlemise põhimõtete muudatustest annab Swedbank teada sõnumite kaudu e-posti, internetipanga, Swedbanki mobiilirakenduste või sotsiaalmeedia teel.

Kui Sul tekib isikuandmetega seotud küsimusi, muresid või kaebuseid, võta meiega julgesti ühendust endale meelepärase pangakanali kaudu.

Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 12

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank