Isikuandmed on igasugune teave, mida saab isikuga seostada. Selline teave sisaldab nii identifitseerimisandmeid
nagu nimi ja kontaktandmed kui ka kaardimaksete andmeid, esinduses tehtud toiminguid, sõlmitud lepinguid või
nõustamiskeskusega ühenduse võtmisel kogutud andmeid.
Andmete kogumine sõltub kasutatavast teenusest. Me võime koguda sellist teavet nagu nimi, isikukood, sünniaeg
või eelistatud suhtluskeel. Küsime andmeid ka siis, kui võtad meiega ühendust interneti- või mobiilipanga kaudu,
külastad meie pangaesindust, saadad meile e-kirja või helistad meile. Isikuandmed hõlmavad ka andmeid, mis on
saadud kolmandatelt osapooltelt nagu avalikud registrid, näiteks kinnistusraamat ja krediidiregister.
Swedbank töötleb kliendiandmeid nii vähe kui võimalik ja Sa saad valida, milliseid andmeid meiega jagada. Sinu
isikuandmeid ei hoita kauem, kui töötlemiseks vajalik.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 3
Kasutame andmeid Sulle soovitud toodete ja teenuste pakkumiseks ning selleks, et tagada nende mugav kasutamine.
Samuti kasutame kliendiküsimustike ja turuanalüüside käigus kogutud andmeid oma toodete ja teenuste kvaliteedi
parandamiseks. Lisaks aitavad isikuandmed ennetada rahapesu ning teha krediidi- ja riskihindamisi.
Meile usaldatud isikuandmete abil saame Sulle osutada Sinu eelistustel põhinevat teenindust ning pakkuda
personaalset tuge ja nõu.
Töötleme Sinu isikuandmeid just Sinule mõeldud pakkumuste väljatöötamiseks.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 5
Meil on mitut tüüpi pakkumisi, et saaksid välja valida enda huvide ja vajadustega kõige paremini sobivad lahendused:
- personaalsed soovitused;
- personaalsed laenu- ja kindlustuse limiidid;
- pakkumised koos partneritega.
Saad neid pakkumisi vaid juhul, kui oled ühele või mitmele neist andnud nõusoleku.
Pakkumisi näed internetipangas ja mobiiliäpis, aga võid neid saada ka esindustes ja nõustamiskeskuses. Kui soovid pakkumisi
saada e-posti, SMSi, telefoni või posti teel, pead andma selleks nõusoleku. Võid valida, mis kanalite kaudu soovid pakkumisi saada.
Nende kanalite kaudu, millele Sa nõusolekut pole andnud, me pakkumisi ei saada. Küll aga võime nende kaudu saata näiteks
lepingutest või regulatsioonidest tulenevat teavet.
Nõusolekuid saad mis tahes ajal mugavalt muuta ja tagasi võtta internetipangas ning Swedbanki esindustes. Nõusolekutest
loobumiseks võid helistada ka nõustamiskeskusesse.
Lisainfo pakkumiste koostamise ja saatmise kohta
Kui Sul puudub ligipääs internetipangale, saad lisainfot ning juba antud nõusolekuid muuta ja tagasi võtta Swedbanki esindustes.
Nõusolekutest loobumiseks saad helistada ka nõustamiskeskusesse.
Me saadame Sinu nõusolekutest lähtudes mitut tüüpi pakkumisi: personaalseid soovitusi, personaalseid laenu- ja kindlustuse
limiite ning pakkumisi koos partneritega. Sa saad loobuda ühest või mitmest pakkumise saamise võimalusest.
Juhul kui loobud pakkumiste saamisest, saadame Sulle siiski asjakohast teavet sisaldavaid materjale ning palume aeg-ajalt
kliendiküsitluste kaudu tagasisidet, et hoida Sind Swedbanki uudiste ja tähtsamate tegemistega kursis. Sellisel juhul saadame Sulle:
- olulist teavet, näiteks kutseid üritustele, uudiskirju ja sünnipäevaõnnitlusi;
- kliendirahulolu uuringuid, et võiksime Sinu kasutatavate teenuste kohta saadud tagasisidest lähtudes neid täiustada.
Valmistame selle info ette õigustatud huvi1 alusel ning Sa saad loobuda ka selle saamisest.
Peale selle võid valida kanaleid, mille kaudu me Sulle infot saadame: internetipank, mobiiliäpp, e-post, SMS, telefon või post.
Nende kanalite kaudu, millele Sa nõusolekut pole andnud, me pakkumisi ega muud turundusliku sisuga teavet ei saada. Küll aga
võime nende kaudu saata näiteks lepingutest või regulatsioonidest tulenevat teavet.
Lisainfo pakkumiste koostamise ja saatmise kohta
- Pakkumiste tüüpide, nende koostamiseks töödeldavate isikuandmete ja Swedbanki grupi Eesti ettevõtete vahelise andmevahetuse
kohta loe lähemalt privaatsuse seadete lehel.
- Oma valikuid isikuandmete töötlemisel saad muuta hallates nõusolekuid või esitades vastuväide privaatsuse seadete lehel.
Kui Sul puudub ligipääs internetipangale, saad lisainfot, aga ka oma valikuid muuta, sh andmete töötlemist mitte lubada
Swedbanki esindustes. Lisaks saad esitada vastuväite või nõusolekud tagasi võtta nõustamiskeskusesse helistades.
1Õigustatud huvi on ennekõike Swedbanki ärihuvi, mille raames kliendiandmete töötlemine on vajalik.
Selleks, et pakkuda oma klientidele suurepärast kogemust ja anda ülevaade kõigist Swedbanki grupis pakutavatest
toodetest, on võimalik, et peame isikuandmeid jagama Swedbanki grupiga või kolmandate osapooltega.
Nii saame parandada oma finantsteenuste ja pakutavate toodete kvaliteeti. Andmeid peame jagama ka siis, kui
seda nõuab seadus või õigustoiming või seda on vaja toodete turvalisuse tagamiseks.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 8
Kui Sinu isikuandmete kasutamine peaks muutuma või kohaldatavaid õigusakte ja eeskirju ajakohastatakse, saad
sellest lugeda dokumendist: "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted".
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 13
Kliendiandmete töötlemise põhimõtete muudatustest annab Swedbank teada sõnumite kaudu e-posti, internetipanga,
Swedbanki mobiilirakenduste või sotsiaalmeedia teel.
Kui Sul tekib isikuandmetega seotud küsimusi, muresid või kaebuseid, võta meiega julgesti ühendust endale
meelepärase pangakanali kaudu.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 12