Isikuandmed on igasugune teave, mida saab isikuga seostada. Selline teave sisaldab nii identifitseerimisandmeid
nagu nimi ja kontaktandmed kui ka kaardimaksete andmeid, esinduses tehtud toiminguid, sõlmitud lepinguid või
nõustamiskeskusega ühenduse võtmisel kogutud andmeid.
Andmete kogumine sõltub kasutatavast teenusest. Me võime koguda sellist teavet nagu nimi, isikukood, sünniaeg
või eelistatud suhtluskeel. Küsime andmeid ka siis, kui võtad meiega ühendust interneti- või mobiilipanga kaudu,
külastad meie pangaesindust, saadad meile e-kirja või helistad meile. Isikuandmed hõlmavad ka andmeid, mis on
saadud kolmandatelt osapooltelt nagu avalikud registrid, näiteks kinnistusraamat ja krediidiregister.
Swedbank töötleb kliendiandmeid nii vähe kui võimalik ja Sa saad valida, milliseid andmeid meiega jagada. Sinu
isikuandmeid ei hoita kauem, kui töötlemiseks vajalik.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 3
Kasutame andmeid Sulle soovitud toodete ja teenuste pakkumiseks ning selleks, et tagada nende mugav kasutamine.
Samuti kasutame kliendiküsimustike ja turuanalüüside käigus kogutud andmeid oma toodete ja teenuste kvaliteedi
parandamiseks. Lisaks aitavad isikuandmed ennetada rahapesu ning teha krediidi- ja riskihindamisi.
Meile usaldatud isikuandmete abil saame Sulle osutada Sinu eelistustel põhinevat teenindust ning pakkuda
personaalset tuge ja nõu.
Töötleme Sinu isikuandmeid just Sinule mõeldud pakkumuste väljatöötamiseks.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 5
Selleks, et pakkuda oma klientidele suurepärast kogemust ja anda ülevaade kõigist Swedbanki grupis pakutavatest
toodetest, on võimalik, et peame isikuandmeid jagama Swedbanki grupiga või kolmandate osapooltega.
Nii saame parandada oma finantsteenuste ja pakutavate toodete kvaliteeti. Andmeid peame jagama ka siis, kui
seda nõuab seadus või õigustoiming või seda on vaja toodete turvalisuse tagamiseks.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 8
Kui Sinu isikuandmete kasutamine peaks muutuma või kohaldatavaid õigusakte ja eeskirju ajakohastatakse, saad
sellest lugeda dokumendist: "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted".
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 13
Kliendiandmete töötlemise põhimõtete muudatustest annab Swedbank teada sõnumite kaudu e-posti, internetipanga,
Swedbanki mobiilirakenduste või sotsiaalmeedia teel.
Kui Sul tekib isikuandmetega seotud küsimusi, muresid või kaebuseid, võta meiega julgesti ühendust endale
meelepärase pangakanali kaudu.
Loe lähemalt "Kliendiandmete Töötlemise Põhimõtted", punkt 12