Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Uus makse

Pangasisesed ja siseriiklikud maksed ühest kohast

  • Kiired välkmaksed 24/7
  • Üks kasutajasõbralik maksevorm kõikide siseriiklike maksete tegemiseks
  • Teavitused mobiiliäpis maksete tegemise kohta

Makse teisele Eestis asuvale Swedbanki kontole

  • Makse saad teha eurodes või välisvaluutas.
  • Raha laekub saajale mõne sekundi jooksul 24/7.

Makse saad teha internetipangas, mobiiliäpis, sularahaautomaadis või esinduses.

Vajalikud makse andmed

  • Saaja ees- ja perekonnanimi või ettevõtte nimi
  • Saaja rahvusvaheline kontonumber ehk IBAN
  • Makse selgitus või viitenumber

Kuna maksed liiguvad väga kiiresti, siis veendu alati enne makse sooritamist, et maksekorraldusel olevad andmed on õiged. Makse tühistamine ei pruugi olla võimalik.

Tuleviku kuupäevaga makse tegemine

Kui Sul on vaja raha üle kanda millalgi tulevikus, saad täita maksekorralduse ette kuni aastaks. Maksekorralduse andmete sisestamise päeval ei pea kontol olema makseks vajalikku summat, kuid hoolitse kindlasti selle eest, et vajalik summa oleks kontol makse tegemise päeval.

Sagedased ehk määratud maksed

Kui teed sageli samu makseid, lisa need määratud maksete hulka, sest siis salvestatakse makse andmed tuleviku tarbeks ja leiad need kiirelt üles. Enda määratud makseid näed tähestikulises järjekorras „Määratud maksete“ all. Kindlasti tasub teada, et määratud makse ei toimu tulevikus automaatselt, see tuleb algatada ise internetipangas, mobiiliäpis või sularahaautomaadis. Kui soovid, et makse toimuks automaatselt, siis sõlmi püsikorraldus.

Eurodes makse teise Eesti panka

  • Eurodes maksed teise Eesti panka tehakse võimalusel alati välkmaksena.
  • Maksekorraldusele tuleb märkida saaja korrektne rahvusvaheline kontonumber ehk IBAN.
  • Kui teed siseriikliku makse internetipangas või mobiiliäpis enne kella 16.30 (esinduses või nõustamiskeskuses enne kella 16.00), laekub raha saaja panka samal tööpäeval.

Makse saad teha internetipangas, mobiiliäpis, sularahaautomaadis või esinduses.

Kui saaja pank asub Eestis ja on liitunud välkmaksete arveldussüsteemiga, tehakse eurodes siseriiklik makse alati välkmaksena.

  • Välkmaksed jõuavad saajani tavaliselt mõne sekundiga 24/7.
  • Summa kuni 15 000 eurot.
  • Välkmakse saab teha internetipangas või mobiiliäpis.
  • Süsteemiga liitunud pankade nimekirja leiate Eba Clearingu kodulehelt.

Välisvaluutas makseid teistesse Eesti pankadesse saab teha ainult välismakse vormilt. Sellistele maksetele kehtib välismaksete hind vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Tava- ja kiirmakse

Kui välkmakset ei ole võimalik teha, siis saad siseriikliku makse puhul valida kahe erineva kiirusega makse vahel:

  • Tavamakse puhul toimub pankadevaheline arveldus viis korda tööpäevas, v.a. nädalavahetustel ja riigipühadel.
  • Kui teed kõrgema tasuga kiirmakse internetipangas või mobiiliäpis enne kella 16.30 (esinduses või nõustamiskeskuses enne kella 16.00), liigub makse reaalajas v.a. nädalavahetustel ja riigipühadel. Muul ajal tehtud maksekorralduse puhul edastatakse makse saaja pangale järgneval tööpäeval, v.a. nädalavahetustel ja riigipühadel. Saaja kontole raha laekumise aeg oleneb aga saaja pangast.

Rahvusvaheline kontonumber ehk IBAN on Sinu kontonumbri rahvusvaheline standardvorm. Korrektse IBAN-i kasutamine maksekorraldusel tagab raha kiirema liikumise ja kulude kokkuhoiu. Kui saaja kontonumber ei ole esitatud IBAN-i kujul, siis ei saa makset teha.

Piiriülene Euroopa makse

Ühtne euromaksete ala (Single Euro Payments Area ehk SEPA) võimaldab teha terves euroalas makseid samadel tingimustel. Ka Swedbank on SEPA süsteemiga liitunud. Soodustingimustel makse saab teha siis, kui saaja pank asub Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Andorra, Gibraltar, Mayotte, Monaco, Šveits, San Marino, Saint-Martin, Saint-Barthelemy, Saint-Pierre ja Miquelon, Suurbritannia (k.a Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Vatikan).

Soodustingimustel saab piiriüleseid Euroopa makseid teha ainult välismakse vormilt.

document Maksetehingute teostamise tingimused

 
Kehtivad alates 01.11.2021
Väljaminev makse Elektroonilises kanalis Pangaautomaadis saab teha vaid pangasiseseid makseid ja siseriiklike makseid eurodes. Esinduses ja nõustamiskeskuses
Pangasisene makse
Pangasisene makse eurodes 0,16 €, kuni 25-aastastele (k.a) ja üle 65-aastastele (k.a) tasuta Kehtib ka klientidele, kes olid 08.03.2018 seisuga vähemalt 60-aastased ja omasid arvelduskontot. 2,30 €
Pangasisene makse välisvaluutas 2 € 2,30 €
Pangasisene makse oma kontode vahel tasuta 2,30 €
Siseriiklik makse (sh välkmakse) ja Euroopa makse
Siseriiklik makse (sh välkmakse*) ja Euroopa makse**

*Välkmakset ei saa teha esinduses ja nõustamiskeskuses. Välkmakset saab teha kuni 15 000 € ulatuses.

**Euroopa makse tingimused:

  • makse valuuta on EUR,
  • maksel on märgitud korrektne saaja IBAN,
  • teenustasutüüp kahasse,
  • makse saaja pank (laekumise korral maksja pank) asub Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Andorra, Gibraltar, Mayotte, Monaco, Šveits, San Marino, Saint-Martin, Saint-Barthelemy, Saint-Pierre ja Miquelon, Suurbritannia (k.a Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey), Vatikan).
  • saaja IBANi puudumisel kehtivad välismaksete teenustasud.

0,38 €, kuni 25-aastastele (k.a) tasuta 3,20 €
Siseriiklik kiirmakse ja Euroopa kiirmakse
Kuni 10 000 € (k.a) 7 € 9 €
Rohkem kui 10 000 € 30 € 32 €
Swedbanki grupisisene makse Maksed Swedbanki (Läti, Leedu, Rootsi, Soome, Norra, Taani) jõuavad makse saaja kontole täissummas. Kohustuslik on märkida saaja IBAN.
Grupisisene makse eurodes 0,38 €, kuni 25-aastastele (k.a) tasuta 3,20 €
Grupisisene makse välisvaluutas 2 € 3,20 €
Välismakse
Tavamakse
Kulud kantakse kahasse Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu. 6 € 20 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 25 € 35 €
Kiirmakse
Kulud kantakse kahasse Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu. 10 € 30 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 30 € 45 €
Ekspressmakse EUR/USD
Kulud kantakse kahasse

Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu.

Tüübiga ekspress algatatud Euroopa maksele kohaldatakse Euroopa kiirmakse hinda.

35 € 40 €
Kulud kannab maksja Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse. 45 € 55 €
Laekuvad maksed Hind
Pangasisene makse, siseriiklik makse (sh välkmakse, Euroopa makse ja Swedbanki grupisisene makse) tasuta
Välismakse
Kulud kantakse kahasse 6 €
Kulud kannab maksja tasuta
Muud makseteenused Elektroonilises kanalis Pangaautomaadis saab teha vaid pangasiseseid makseid ja siseriiklike makseid eurodes. Esinduses ja nõustamiskeskuses
Siseriiklik ja välismaine püsimaksekorraldus
Vormistamine, muutmine, lõpetamine tasuta tasuta
Makse püsimaksekorralduse alusel vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis (kliendiprogrammide soodustused ei kehti, hoiusele tasuta)  
E-arve ja e-arve püsimakse leping
Vormistamine, muutmine, lõpetamine tasuta tasuta
E-arve ühekordne maksmine vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis vastava väljamineva makse tasu esinduses ja nõustamiskeskuses
Makse e-arve püsimakse lepingu alusel tasuta  
Muud maksetega seotud teenused Hind
Pangasisese, siseriikliku ja välkmakse tühistamine, parandamine ja järelepärimine Pank ei tagasta teenustasu, kui maksetehingut ei õnnestu tühistada/parandada/järelepärida.
Maksekorraldus pangast välja saatmata Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul, kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist. 3,20 €
Maksekorraldus pangast välja saadetud 10 €
Välismakse, Swedbanki grupisisese ja piiriülese Euroopa makse tühistamine, parandamine ja järelepärimine Pank ei tagasta teenustasu, kui maksetehingut ei õnnestu tühistada/parandada/järelepärida.
Maksekorraldus pangast välja saatmata või välja saadetud Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul, kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist. 20 € + välispankade kulud
Lisa päringud välispangast välismakse kohta välispankade kulud
Välismakse SWIFT/SEPA – sõnumi koopia
Ühekordne tellimus 10 €/tükk
Internetipangas tasuta
  • Ära mingil juhul kinnita tehinguid ega internetipanka või rakendusse sisselogimist, mida Sa pole ise algatanud.
  • Ära kunagi avalda oma isiku- ega internetipanka või rakendusse sisselogimise andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas pereliikmetele, sõpradele ega pangatöötajatele, v.a juhul, kui helistad ise panka.
  • Ära kirjuta üles, saada e-posti teel, SMS-iga jne ega salvesta muul viisil konfidentsiaalseid koode ja paroole, millega saab avada Sinu arvuti või mobiiltelefoni ekraani. Moodusta keerulised paroolid, mida on raske ära arvata, jäta need meelde ja vaheta neid korrapäraselt. Kui lood PIN-koodi, jälgi, et moodustad selle juhuslike numbrite kombinatsioonist. Ära kasuta selliseid kombinatsioone nagu 1111, 1234, sünnikuupäevad või muud isiklikud andmed.
  • Pea meeles, et Sinu kasutajatunnus on sama oluline kui Sinu isikukood, seega pööra selle turvalisusele suurt tähelepanu.
  • Ära unusta, et pärast sisselogimist pääsed ligi paljudele teenustele, sealhulgas välistele teenustele, mille jaoks ei ole lisaautentimine vajalik.

Blokeerime automaatselt juurdepääsu internetipangale, kui sisselogimisandmed (kasutajatunnus või parool PIN-kalkulaatorist) on viis korda järjest valesti sisestatud. Konto taasaktiveerimiseks helista meile numbril 6 310 310 / 6 132 222 (8.00–20.00 tööpäevadel ja 9.00–16.00 laupäeviti). Konto korduva blokeerimise korral pead pöörduma pangakontorisse. Broneeri külastusaeg ette.
Kas märkasid oma kontol autoriseerimata tehinguid, mis tehti vahetult enne internetipanga juurdepääsu blokeerimist? Kontrolli oma kontoväljavõtet ja teavita meid sellest.

Sisselogimise seanss lõppeb, kui Sa ei tee internetipangas viis minutit ühtegi tegevust. Sul palutakse uuesti sisestada oma sisselogimisandmed. Ajapiirang on kehtestatud turvalisuse huvides, et takistada juurdepääsu internetipangale, kui kasutaja unustab pärast internetipanga kasutamist oma kontolt välja logida.
Kui oled internetipanga seansi lõpetanud, logi välja (klõpsates „Logi välja“) ja sulge veebilehitseja.

Arvutis:

Kui klõpsad luku tähisel, peaksid nägema õiget Swedbanki sertifikaati:

Nutiseadmes:

Enne sisselogimisandmete sisestamist veendu, et veebilehe domeen on „swedbank.ee“.

Kui sisened internetipanka süle- või lauaarvuti kaudu, järgi neid ettevaatusabinõusid.

  • Installi viirusetõrjetarkvara ja seadista see automaatselt uuendama viiruste andmebaasi (vähemalt üks automaatne uuendus päevas).
  • Installi lokaalne tulemüür. Seadista tulemüür nii, et see takistaks internetiühenduse loomist Sinu arvutiga.
  • Kasuta veebilehitseja ja operatsioonisüsteemi värskeimaid versioone.
  • Lülita iga tarkvara jaoks sisse automaatuuenduste tegemine. Kui tarkvara ei saa automaatselt uuendada, kontrolli korrapäraselt värskenduste olemasolu.
  • Seadista oma veebilehitseja hüpikaknaid blokeerima.

Arvuti turvalisuse kontroll.

  • Lisateavet selle kohta, kuidas tagada oma seadmete turvalisus ja kasutada muid internetiteenuseid ohutult, leiad järgmistelt veebilehtedelt:
https://www.ria.ee/en.html

Ära unusta järgimast ettevaatusabinõusid, kui sisened internetipanka mobiilseadme kaudu.

  • Laadi rakendusi alla üksnes sellistest usaldusväärsetest allikatest nagu App Store, Google Play või Microsoft Store Windowsi rakenduste jaoks.
  • Ära kõrvalda oma mobiilseadmest kitsendusi, mille Sinu mobiilivõrgu operaator või seadme tootja on seadistanud. See eemaldab kaitse, mis on Sinu seadmesse võimalike ohtude tõrjumiseks sisse ehitatud.
  • Kaitse oma nutitelefoni või arvutit alati ekraanilukuga. Kui Sulle pakutakse mitut ekraaniluku turvalisuse astet, vali alati kõrgeim turvalisuse aste.
  • Ära luba teistel isikutel kasutada oma telefoni või tahvelarvutit, kuhu on installitud Swedbanki rakendus.
  • Ära avalda ekraaniluku koode teistele isikutele ega luba avada oma telefoni teiste isikute biomeetriliste andmetega.
  • Kasuta viirustõrjetarkvara.
  • Järgi alati oma telefoni tootja soovitusi või ohutusalast teavet.

Kui teed oste veebipoodides, ole oma isiku- ja finantsandmete esitamisel ettevaatlik. Soovitame veenduda isiklike seadmete kaitstuses ja järgida alati järgmisi nõuandeid.

  • Osta üksnes usaldusväärsetest poodidest. Kaupu ja teenuseid tasub alati osta üksnes sellistest Eesti ja välismaistest e-poodidest, mis on hästi tuntud ja hea mainega. Suhtu tundmatutesse müüjatesse kriitiliselt ja püüa leida nende tegevuse kohta lisateavet. Loe konkreetse e-poe kohta internetis avaldatud tagasisidet. Uuri, kas veebilehel on avaldatud administraatori kontaktandmed (aadress, telefon, e-post jmt), ning veendu, et leht ei sisalda informatiivse sisu asemel vigaseid linke (lisasõnu või -tähti, kummalisi sümboleid), hüpikaknaid, reklaami ega suurel hulgal viiteid.
  • Ole allahindluste suhtes ettevaatlik. Kas leidsid kvaliteetese toote eriti madala hinnaga? Enne maksekorralduse esitamist veendu, et toodet müüv ettevõte on reaalselt tegutsev ja usaldusväärne. Suhtu ettevaatusega sotsiaalvõrgustikes avaldatavatesse reklaamidesse. Need võivad suunata Sind mittetegutsevatesse veebipoodidesse.
  • Turvalised ostud kaardiga. Kõige sagedamini makstakse välismaistes e-poodides tehtud ostude eest kaardiga. Sellisel juhul tuleb Sul esitada oma maksekaardi andmed. Kui veebipood on liitunud rahvusvahelise turvaliste ostude programmiga, on poe veebilehel avaldatud sellekohased logod, näiteks „MasterCard SecureCode“ ja „Verified by Visa“ Visa kaartide jaoks. Sind võidakse suunata internetipanka, kuhu pead sisse logima, et oma makset kinnitada. Lisateavet programmi „Internetiostud“ kohta leiad siit. Enne makse tegemist veebipoes hinda selle poe turvalisust ja loe poe tegevuse kohta avaldatud tagasisidet.
  • Turvalised maksed elektroonilise panganduse süsteemi kaudu. Kui teed oma oste Eesti veebipoodides, suunatakse teid tavaliselt Swedbanki internetipanka. Tunned selle viite ära Swedbanki logo ja internetipanga aadressi kaudu: https://www.swedbank.ee/banklink. See tagab, et makse tehakse otse pangasüsteemi kaudu. Kui oled internetipanka sisse loginud, suunab veebileht Sind automaatselt loodud maksevormi lehele.
  • Kolmandatest isikutest teenusepakkujad. Alates 14.09.2019 võidakse Sulle internetiostude tegemisel pakkuda võimalust kasutada kaupade või teenuste eest tasumiseks makse algatamise teenust, mida osutab pangast erinev makseasutus (PISP). Kui valid makse algatamise võimaluse pangakontolt, võidakse Sul paluda täita PISP keskkonna maksekorraldus ja anda oma nõusolek maksetehingu tegemiseks vajalike andmete edastamiseks, seejärel pead kinnitama maksekorralduse Swedbanki internetipanga autentimisvahenditega. Kui märkad oma kontoväljavõttel tehingut, mida Sa ei ole kinnitanud, teavita meid sellest kohe telefoninumbril 6 310 310 (erakliendid) või 6 132 222 (ärikliendid).

Swedbanki jaoks on oluline, et kliendid tunneksid end meie elektrooniliste kanalite kaudu tehinguid tehes ohutult ja turvaliselt. Seepärast püüame tagada oma IT-süsteemide võimalikult suure turvalisuse. Sellest hoolimata võib mõni viga läbi lipsata. Kui avastad turvaaugu, tahaksime sellest lähemalt kuulda, et saaksime probleemi võimalikult kiiresti kõrvaldada.

Kuidas turvaaugust teatada?

Saada meile oma emakeeles e-kiri aadressil responsible-disclosure@swedbank.com. Soovi korral saad edastatud teabe kaitsmiseks kasutada meie avalikku PGP võtit. Veendu, et oled lisanud järgmise teabe.

  • Turvaaugu üksikasjalik kirjeldus, sh sellised andmed nagu URL ja turvaaugu liik.
  • Probleemi jäljendamiseks vajalik teave.
  • Ekraanipilt avastatud turvaaugu kohta, kui see on asjakohane.
  • Sinu kontaktandmed, nimi, e-posti aadress, telefoninumber ja avalik PGP-võti (kui on).

Swedbank töötleb Sinu esitatud isikuandmeid selleks, et teavitada Sind nende turvaaukude analüüsist ja parandamisest, millest Sa meile teada andsid, ning et võtta Sinuga vajaduse korral ühendust esitatud teabe kontrollimiseks. Lisateavet Swedbanki isikuandmete töötlemise protseduuri kohta leiad Swedbanki Kliendiandmete töötlemise põhimõtete alt.

Millest teatada?

Võid teatada turvaaukudest, mille oled avastanud ükskõik millisest meie teenusest. Turvaaugud on näiteks murdskriptimine, krüpteerimisvead või loogiliste juhtelementide turvalisust mõjutavad vead. Turvaaukudest teatamise võimalus ei ole mõeldud teistest loogikavigadest või tekstides esinevatest vigadest teatamiseks ega meie teenuste turvalisuse vms kohta küsimuste esitamiseks.

Mida Swedbank pärast teate saamist teeb?

Saadame Sulle kinnituse, et oleme Sinu kirjelduse kätte saanud, hoiame Sind probleemi lahendamisega kursis ja teatame Sulle, kui probleem on lahendatud. Me ei maksa turvaaukudest teatamise eest tasu.

Mida me Sinult eeldame?

Nii meie kui ka meie klientide turvalisuse tagamiseks on oluline, et te järgiksid häid tavasid. See tähendab järgmist.

  • Sa ei kasuta turvaauku selleks, et pääseda ligi või üritada pääseda ligi andmetele, mis ei kuulu Sulle.
  • Sa ei kasuta turvaauku selleks, et eemaldada või muuta andmeid.
  • Sa ei mõjuta meie teenuste kättesaadavust.
  • Sa annad meile võimaluse teatatud turvaauk parandada, enne kui selle avalikustad.

Kas saad esitada anonüümse teate?

Jah, kuid sellisel juhul ei saa me Sulle vastata ega Sind probleemi lahendamisega kursis hoida.

PGP võti

Kasuta PGP võtit, ui soovid saata meile krüpteeritud e-kirja. PGP võtme kasutamine ei ole kohustuslik.

Võtme ID: 0x0AD6CCAF

Kontrollkood: 2D14 4030 6D4B 68C3 F286 3AC6 333B E8E4 0AD6 CCAF

Soovitame Sul uuendada enda veebilehitsejat ja operatsioonisüsteemi kohe, kui uuendused on saadaval. Need uuendused on võimalik määrata automaatseteks, et internetipanga kasutamine oleks veel mugavam ja turvalisem. Toetame ametlikult järgmisi veebilehtisejate versioone:

  • Google Chrome 85 ja uuem;
  • Microsoft Edge 85 ja uuem;
  • Mozilla Firefox 80 ja uuem;
  • Safari 14 ja uuem.
  • Ära jaga teistega oma autentimisvahendeid. Kui soovid anda oma pereliikmetele või töötajatele õiguse Sinu kontol olevaid vahendeid hallata, palu pangal anda neile vajalikud õigused. Loa saanud isikud saavad kasutada ettevõtte kontosid enda nimel ja kasutada selleks isiklikke autentimisvahendeid. Sul on õigus need õigused igal ajal tagasi võtta. Peale selle saad tellida pereliikmele lisakaardi, mis on seotud Sinu kontoga. Töötajatel või pereliikmetel on rangelt keelatud jagada samu autentimisvahendeid.
  • Pea meeles, et Sinu raha on kõige paremini kaitstud siis, kui tagad oma andmete (kasutajatunnus, PIN-koodid, pangale esitatud mobiiltelefoninumber, isikukood jne) turvalisuse.
  • Kui kasutad avalikku arvutivõrku, püüa vältida isiklike andmete sisestamist, sest pahavara võib Sinu andmed salvestada.
  • Ära hoia kasutajatunnust autentimisvahendite ja nende konfidentsiaalsete koodidega samas kohas.
  • Ära kunagi saada autentimisandmeid e-posti teel.
  • Ära avalda oma sisselogimisandmeid. Kellelgi ei ole õigust küsida Sinult telefoni teel Sinu isikukoodi ega autentimisandmeid. Kui saad kõne isikult, kes väidab, et ta on pangatöötaja, lõpeta see kõne kohe.
  • Sinu Smart-ID või PIN-kalkulaatori PIN-koodid ei tohi sisaldada ühtegi osa Sinu telefoninumbrist ega järjestikuseid numbreid.
  • Võrdle alati kontrollnumbrit ja kasuta võimaluse korral läbipaistvat signeerimisviisi (ingl „see what you sign“ ehk „allkirjastad seda, mida näed).
  • Kui sisestad Smart-ID PIN2-koodi, kinnitad üldjuhul makset või lepingut. Ole seda tehes eriti ettevaatlik.
  • Kui uus Smart-ID on loodud, saadetakse Sulle SMS. Võta pangaga kohe ühendust, kui Sina ei loonud Smart-IDd.

Kuidas end kaitsta? Loe lähemalt meie blogist Kukkur.

Lähemalt

Nutikas ja lihtne viis oma igapäevaste arvete haldamiseks.

Võta Maksete pakett kuutasuga vaid 1,50 € ja saad viipemaksega pangakaardi ning ülekanded tasuta.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank