Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Mobiiliäpp

Meie mobiiliäpp – loodud Sinu lemmikuks!

Aja sujuvalt igapäevaseid pangaasju!

  • Biomeetria – logi sisse ja kinnita makseid sõrmejälje või näotuvastuse abil.
  • Google Pay™, Apple Pay ja mobiilsed viipemaksed – maksa oma telefoniga.
  • Rahakoguja ja Minu eelarve – säästa iga ostuga raha ja jälgi oma kulusid.

Laadi alla:

Mobiilipank Mobiilipank

Saadaval operatsioonisüsteemi versioonidele: iOS 14.0 (või uuem) ja Android 5.0 (või uuem).

Mis on uut?

Äpi PIN-kood

Katseta uut autentimisvahendit – äpi PIN-koodi, et mugavalt äppi ja internetipanka sisse logida ning makseid kinnitada. NB! Juhul kui Sa ei saa äpi PIN-koodi kohe kasutada, lisandub see äppi järgmiste uuendustega.

  • See on lihtne – sisselogimiseks või maksete kinnitamiseks sisesta lihtsalt PIN-kood.
  • Turvaline – PIN-koodi ei salvestata Sinu telefoni ning seda tead ainult Sina.
  • Mitmekülgne – kasuta seda nii sisselogimiseks kui ka kuni 100-euroste maksete kinnitamiseks.
  • Hea varuvariant – soovitame Sul omada vähemalt kaht autentimisvahendit.
Vaatan juhendit

Vaata oma kaardi PIN-koodi äpist

Nüüd saad oma kaardi PIN-koodi vaadata Swedbanki äpist. See on turvaline ja lihtne viis tuletada meelde oma PIN-kood, kui oled selle unustanud.

  • Lihtne. Oma PIN-koodi saad vaadata äpist „Kaartide“ alt.
  • Turvaline. PIN-koodi vaatamiseks tuleb end autentida.
  • Mugav. Enam ei pea tellima uut kaarti, kui oled PIN-koodi unustanud.
  • Personaalne. PIN-koodi saab vaadata ainult see inimene, kelle nimi on kaardil ja kes saab seda kaarti äpis hallata.

PIN-koodi vaatamiseks logi äppi sisse ja vajuta alaservas olevale menüüpunktile „Kaardid“. Vali oma kaart ja „Kaardi PIN-kood“. Seejärel kinnita see endale sobiva autentimismeetodiga. Kaardi PIN-koodi näidatakse 30 sekundi jooksul. Ära näita seda teistele.

Digitaliseeritud kaardid

Nüüd saad näha erinevaid oma kaardiga seotud digirahakotte ja teenusepakkujaid (kui nad toetavad digitaliseeritud kaardi lahendust).

  • Saa ülevaade, millega on Sinu digitaliseeritud kaart seotud. See hõlmab digirahakotte nagu Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, ja teisi, kuid ka korduvmaksetega teenuseid nagu näiteks Netflix ja Spotify.
  • Saad hallata oma digitaliseeritud kaarte digirahakottides neid blokeerides või kustutades.
  • Saadaval kõigi Mastercardi maksekaartidega kasutamiseks.

Vaatan juhendit

Konto haldamine

Uued funktsioonid konto seadete haldamiseks:

  • konto nime muutmine;
  • esimesena kuvatava konto valimine ülekannete tegemisel;
  • vahetu juurdepääs internetipangale kaardi- ja makselimiitide haldamiseks;
  • kontojäägi peitmine ülevaatekuvas.

Lisaks uutele funktsioonidele oleme värskendanud ka Sinu seniseid lemmikuid.

Biomeetria ja PIN-kood on kõige mugavamad äppi ja internetipanka sisselogimise viisid.

Neil on mitu eelist:

  • kiirem sisselogimine;
  • kontojääki näeb mõne hetkega;
  • maksete kinnitamine (kuni 100 eurot, kuni 10 korda järjest).
Loen lisa biomeetria kohta Loen lisa äpi PIN-koodi kohta

Küsi sõbralt raha, saates talle päringu SMSi, e-kirja või sõnumi kujul.

  • Raha küsimise päring asub äpi valikus „Maksed“
  • Päringu saatmisviisi valimine (SMS, e-kiri või muud kanalid).
  • Adressaatide valimine telefoni kontaktidest.
  • Swedbanki kliendid saavad sooritada makse kohe päringulingi avamise kaudu.
  • Taotluse maksimaalne summa on 500 eurot.

Androidi kasutajad saavad küsida raha ka QR-koodi abil, selleks:

  • ava äpis raha küsimise päring;
  • vali päringut kinnitades „Loo QR-kood“;
  • näita loodud QR-koodi inimesele, kellelt soovid raha küsida;
  • palu tal skaneerida QR-kood ja makse kinnitada.

Kanna teistele raha, kasutades üksnes nende telefoninumbrit. Seadistamiseks järgi neid samme.

  • Seo oma telefoninumber Swedbanki mobiiliäpis oma pangakontoga, et võimaldada selliste maksete laekumist.
  • Äpis uue ülekande tegemisel vali adressaat oma telefonikontaktidest või sisesta telefoninumber käsitsi.
  • Võid kutsuda ka teisi siduma oma telefoninumbrit pangakontoga, et saaksite telefoninumbri abil raha üksteisele üle kanda.

Vaata videoõpetusi:

Rohkem infot leiad siit.

Teame, et mõnikord on vaja makseid teha kiiresti, seega oleme lihtsustanud maksetes navigeerimist ja nende jaotust:

  • hiljutised maksed;
  • maksed oma kontode vahel;
  • määratud maksed;
  • välkmakse teise Eesti panka (kui see pank on liitunud välkmaksete lahendusega);
  • välismaksed.

Äpi kaudu saad mugavalt ülevaate ka teistest meie pakutavatest teenustest. Näiteks on äpis võimalik kiirelt ja mugavalt:

  • hallata oma kindlustus- ja laenulepinguid;
  • võtta kasutusele uusi teenuseid.

Äpis saad teha kõiki vajalikke kaarditoiminguid:

  • lubada internetiostud;
  • blokeerida ja taasavada kaarte;
  • vaata oma kaardi PIN-koodi äpist;
  • muuta limiite;
  • aktiveerida uusi kaarte.

Digitaliseeritud kaardid

Saad paremini kontrollida oma kaardi kasutust. Halda digitaliseeritud Mastercard kaarte erinevates digirahakottides ning vaata kaardiga seotud teenusepakkujaid.

  • Digirahakotid, nagu Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay jms;
  • Teenusepakkujad, kus kasutatakse korduvmaksete jaoks digitaliseeritud kaarti, näiteks “Netflix”, “Amazon”, “Uber” jms.

Vaatan juhendit

Pane tähele! Mõnesid teenuseid ja teenusepakkujaid ei pruugi näidata, kui and ei kasuta digitaliseeritud kaartide lahendust.

Oleme alati valmis Sind aitama! Äpi valikus „Kontaktid“ näed võimalusi meiega ühenduse võtmiseks:

  • aja broneerimine;
  • meiega vestlemine;
  • pangateate saatmine;
  • meile helistamine;
  • lähima esinduse ja sularahaautomaadi leidmine.

Valikus „Ülevaade“ näed kõiki oma tehinguid ühes kohas – nii makseid kui ka kaarditehinguid.

Mobiiliteavitused annavad Sulle kontol tehtud muudatustest tasuta teada.

Kontojäägi kiireks vaatamiseks:

  • seadista vidin avalehele;
  • vajuta ikoonile,
  • kohe näedki kontojääki äppi logimata.

Kuidas vidinat seadistada?

Mobiilsed viipemaksed

Mobiilsete viipemaksete toimimiseks:

  • peab seadme tarkvaraversioon olema vähemalt Android 6.0;
  • vajad Swedbanki MasterCardi kaarti, mille viipemakse funktsioon on aktiveeritud.

Biomeetria

Biomeetria kasutamiseks peab tarkvaraversioon olema vähemalt:

  • Android 6.0;
  • iOS 14.0.
  • Kaitse oma nutitelefoni või tahvelarvutit alati parooliga.
  • Ära lase teistel oma nutitelefoni või tahvelarvutit kasutada.
  • Kontrolli alati üle, kas maksete andmed on õiged.
  • Installi seadmesse viirusetõrje.
  • Biomeetria lubamisel järgi alati nutitelefoni tootja juhiseid.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank