Saldo mobiilis

Saldo mobiilis
Kui helistate mobiiltelefonilt numbrile 1503, saate panga kõneautomaadi vahendusel teada oma konto jäägi eurodes.

Teenusega saate igal ajal küsida telefoni teel infot oma konto jäägi kohta. Nii ei pea Te olema teadmatuses, kas kontol on ikka piisavalt raha soovitud ostu tegemiseks. Mobiiltelefoni kaudu konto jäägi küsimise eest tuleb tasuda vaid mobiilsideoperaatori kehtestatud teenusenumbri minutitasu.

Lepingu sõlmimine on lihtne

  • "Saldo mobiilis" lepingu saate sõlmida internetipangas. Lepingu sõlmimisel peate valima konto, mille kohta infot soovite, ning sisestama oma telefoninumbri. Kui Teil on Swedbankis mitu kontot, saate helistades infot lepingus määratud konto kohta.
  • Lepingu sõlmimisel saate määrata ülempiiri, millest suuremat kontojääki ei teatata. Sellisel juhul teatab kõneautomaat: "Teie konto jääk on suurem kui Teie poolt määratud limiit."
  • Kui vahetate telefoninumbrit, lõpetage vana numbriga seotud "Saldo mobiilis" teenuse leping ning sõlmige uue numbriga uus leping.
  • Telefoni kadumise või varguse korral helistage kohe klienditoe numbril 6 310 310, et kõik telefoninumbriga seotud teenused kiiresti sulgeda.