Mobiilimaksed

Mobiilimakse on kõige soodsam, kiirem ja mugavam võimalus eraisikutevaheliseks sularahata arveldamiseks, sest

  • mobiilimakse on tasuta, maksate vaid kõneajatasu oma mobiilsidefirmale
  • mobiilimakse laekub otsekohe, sh nädalavahetustel ja riigipühadel, ning ka eri pankade vahel, kes seda makset pakuvad (praegu pakuvad mobiilimakset vaid Swedbank ja SEB)
  • saate mobiiltelefoni vahendusel Eestis raha üle kanda igal ajal.
    Makse tegemiseks piisab saaja mobiilinumbri teadmisest

Nii maksjal kui ka saajal peab mõlemal olema sõlmitud mobiilimakse leping.
Makseid saate tegema hakata lepingu sõlmimisele järgneval päeval kl 12-st. Teie mobiilile tuleb selle kohta ka lühisõnum.

Kuidas mobiilimakset teha?

Näide 1.

Olete kohvikus sõpradega mõnusat õhtut veetmas. Kui tuleb aeg arve tasumiseks, on parim viis selleks mobiilimakse: sõber tasub kogu seltskonna arve ja Teie tasute oma osa talle mobiilimakse teel. Ei ole vaja internetipangas ülekannet teha või sularaha välja võtta.

Näide 2.

Teie laps vajab kiiresti raha. Mobiilimakset saate teha Eesti piires ja raha laekub lapse kontole otsekohe.

Nii maksjal kui ka saajal peab olema sõlmitud mobiilimakse leping, lepingu saate sõlmida internetipangas.

Korduma kippuvad küsimused

  • Kus saab mobiilimakse lepingut sõlmida?

    Lepingut saab sõlmida internetipangas.
  • Kas mobiilimakse leping peab olema makse tegijal või selle saajal?

    Leping peab olema mõlemal, nii maksjal kui ka saajal.
  • Millal pärast lepingu sõlmimist saab mobiilimakset kasutama hakata?

    Makseid saate tegema hakata lepingu sõlmimisele järgneval päeval kl 12-st. Teie mobiilile tuleb selle kohta ka lühisõnum.
  • Kas mobiili kõnekaardiga saab mobiilimakset kasutada?

    Jah, mobiilimakset saavad teha kõikide Eesti mobiilisidefirmade lepingulised kliendid ja ka kõnekaardi kasutajad.
  • Kui suur on oht, et minu mobiililt saab mobiilimakset teha võõras isik?

    Mobiilimakset tehes peab maksja sisestama turvakoodi, ilma selle kinnituseta ei ole makset võimalik teha.
  • Mida teha, kui telefon varastatakse või kaob?

    Helistage kohe kõnekeskuse numbril 631 0310, et kõik telefoninumbriga seotud teenused kiiresti sulgeda.
  • Mida teha, kui turvakood on ununenud või teenus on blokeeritud?

    Turvakoodi saab muuta internetipangas või panga kontoris. Teenus taastub sellele järgneva päeva kl 12-ks.
  • Kui mobiili number muutub, kas mul tuleb siis muuta mobiilimakse lepingut?

    Jah, vana numbriga seotud leping tuleb lõpetada ning sõlmida uue numbriga uus leping.
  • Kas mobiilimakset saab teha vaid Swedbanki kontode vahel?

    Mitte ainult. Praegu saab mobiilimakset teha ka Swedbankist SEB-sse ja vastupidi.
  • Mis valuutades saab mobiilimakset teha?

    Eurodes ja vastavalt Teie enda poolt määratud makselimiidile, mis on vabalt muudetav. Makselimiidiks võite määrata 10 kuni 200 eurot päevas.
  • Kust saab infot tehtud mobiilimakse kohta?

    Valige oma mobiilil 1214*2 ja seejärel "Helistan".
  • Kas mobiilimakse limiiti saab muuta?

    Jah, seda saab teha nii kontoris kui ka internetipangas ja uut limiiti saab kasutada järgmisel päeval peale kella 12.