Minu Kiirteated

Kiirteatega saate kiirelt ja mugavalt ülevaate oma kontol toimuvatest tehingutest.

  • Teateid on võimalik saada telefoni teel või e-mailile.
  • Eri kontodele on võimalik tellida erinevaid teateid.
  • Teateid saadetakse vastavalt Teie soovile, kas ööpäevaringselt, iga päev kell 8–23 või ainult tööpäeviti kell 9–17.
  • Üks kiirteade maksab 0,19 €. Päeva jooksul saadetud kiirteadete teenustasu liidetakse ja see võetakse Teie kontolt järgmisel päeval.

Lisa uus kiirteade

Saldomuutused

Olete alati kursis oma kontol toimuvaga, kui tellite kiirteate konto jäägi suurenemise, vähenemise või mõlema kohta. Lisaks saate kiirteadet tellides määrata, kas soovite, et teatega saadetakse Teile ka info konto vaba jäägi kohta. Teate tellimisel tuleb määrata väikseim summa, millest alates sõnumi saadame.

Saldomiinimumi teade

Tellides saldomiinimumi kiirteate, säästate end ebameeldivast üllatusest, et kontol on vähem raha, kui arvasite. Saadame Teile sõnumi, kui kontojääk väheneb Teie poolt määratud summani.

E-arve püsimakse, laenu- ja püsikorraldusmaksed

Saate kiirteate tellida e-arve püsimakse, püsikorraldusmakse ja laenumakse toimumise või mittetoimumise kohta.

E-arve püsimakse lepingu lõppemise kohta on võimalik tellida eraldi kiirteade. Teavitus saadetakse Teile 1 kuu või 5 päeva enne lepingu lõppemist. Vajadusel saate lepingu lõppkuupäeva muuta.

E-arved

Kui tellite kiirteate e-arvete saabumise kohta, on Teil alati ülevaade, millised arved on internetipanka saabunud.

  • Kiirteate oma kontode kohta saate tellida ka teisele isikule (see isik peab olema kasutaja ka Teie teleteenuste lepingus).
  • Kui vahetate telefoninumbrit või e-maili, siis palun muutke ka kiirteatega seotud kontakte.
  • Telefoni kadumise või varguse korral helistage kohe nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310, et kõik telefoninumbriga seotud teenused kiiresti sulgeda.
  • Kiirteade blokeeritakse automaatselt, kui pank ei ole saanud kolme päeva jooksul kliendi kontolt kiirteate teenustasu koguda