Tule meie kliendiks

Minu Kiirteated

Ole kursis oma kontol toimuvate tehingutega

Et saaksid kontol toimuva kohta infot, vali tasuliste kiirteadete asemel tasuta mobiiliteavitused.

Mobiiliteavitused saad sisse lülitada meie äpis.

Laadi alla äpp:

Mobiilirakendus iPhone'ile   Mobiilirakendus Androidile

Muudan kiirteadete valikuid

Milliseid kiirteateid saad tellida?

Saabunud e-arve Saabunud on uus e-arve.
Homme saabuv e-arve maksetähtaeg Järgmisel päeval on e-arve maksetähtaeg. Kui arve jääb tähtajaks tasumata, saad seda maksta käsitsi.
Edukas e-arve püsimakse E-arve püsimakse on tehtud. See teavitus saadetakse juhul, kui e-arve tasumiseks on sõlmitud e-arve püsimakse leping. E-arve püsimakse tehakse automaatselt.
Ebaõnnestunud e-arve püsimakse E-arve püsimakse on makstud osaliselt või jäänud maksmata, näiteks juhul, kui kontol pole piisavalt raha.
Peagi lõppev e-arve püsimakse leping Sõlmitud e-arve püsimakse leping lõppeb 5 päeva pärast. Pärast seda saad e-arveid maksta vaid käsitsi.
Edukas püsikorralduse makse Püsikorralduse makse on tehtud.
Ebaõnnestunud püsikorralduse makse Püsikorralduse makse on tasutud osaliselt või jäänud tasumata, näiteks juhul, kui kontol pole piisavalt raha.
Edukas laenumakse Laenumakse on tasutud.
Ebaõnnestunud laenumakse Laenumakse on jäänud tasumata, näiteks juhul, kui kontol pole piisavalt raha.
Kontojääk alla määratud limiidi Kontojääk on allpool limiiti, mille oled valinud. Näiteks saadetakse SMS, kui kontojääk on alla 10 euro.
Tehtud makse ja kontojääk Tehtud on makse, näiteks tasutud kommunaal-, elektri- või küttearve või tehtud ülekanne teisele inimesele. Teavituses on ka kontojääk pärast makse tegemist. Teavitust ei saadeta kaardibroneeringu, oma kontode vahel tehtud maksete ega teenustasude kohta.
Saabunud makse ja kontojääk Saabunud on makse, näiteks palk või pension. Teavituses on ka kontojääk pärast makse laekumist.
  • Kiirteate oma kontode kohta saate tellida ka teisele isikule (see isik peab olema kasutaja ka Teie digiteenuste lepingus).
  • Kui vahetate telefoninumbrit või e-maili, siis palume muuta ka kiirteatega seotud kontakte.
  • Telefoni kadumise või varguse korral helistage kohe nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310, et kõik telefoninumbriga seotud teenused kiiresti sulgeda.
  • Kiirteade blokeeritakse automaatselt, kui pank ei ole saanud kolme päeva jooksul kliendi kontolt kiirteate teenustasu koguda
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine
  • Swedbankist

SWEDBANK AS
LIIVALAIA 34, 15040
TALLINN

SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Turvalised rahaasjad
  • Jätkusuutlikkus
  • Kalkulaatorid
  • Hinnad ja kursid
  • Meie blogi
  • Eluringiga seotud küsimused
  • Tule tööle!

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Kliendiandmed
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Kliendiprogrammid

  • Privaatpanganduse kliendid
  • Kuldkliendid
  • Seeniorid
  • Lapsevanemale
  • Noorele ja tudengile
  • Tule meie ärikliendiks

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.