Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Mobiiliäpp

Meie mobiiliäpp – loodud Sinu lemmikuks!

Aja sujuvalt igapäevaseid pangaasju!

  • Biomeetria – logi sisse ja kinnita makseid sõrmejälje või näotuvastuse abil.
  • Google Pay™, Apple Pay ja mobiilsed viipemaksed – maksa oma telefoniga.
  • Rahakoguja ja Minu eelarve – säästa iga ostuga raha ja jälgi oma kulusid.

Laadi alla:

Mobiilipank Mobiilipank

Saadaval operatsioonisüsteemi versioonidele: iOS 13.0 (või uuem) ja Android 5.0 (või uuem).

Mis on uut?

Minu eelarve

Saa kategoriseeritud ülevaade oma kuludest. Vaata, kuhu kulutad, et teaksid, millelt säästa.

  • Ülevaade kuludest-tuludest kategooriate järgi.
  • Kulud kategoriseeritakse automaatselt.
  • Saad valida täpse perioodi, mille kohta soovid infot vaadata.

Minu eelarve vaatamiseks mobiiliäpis vali esmalt vahekaardil „Ülevaade“ valik „Detailsem vaade“, mis asub valiku „Kulud“ kõrval. Anna oma nõusolek ja Minu eelarvet kuvatakse äpis automaatselt.

Loen lähemalt

Rahakoguja

Rahakoguja abil kogud raha igalt kaardimakselt väikeste, kuid nutikate sammudega.

  • Püstita endale kogumise eesmärk.
  • Pane kaardimaksed kogumise heaks tööle.
  • Sõlmi püsikorraldus, et oma kogumise eesmärk kiiremini täita.
  • Rahakogujasse raha lisamine või sealt väljavõtmine on igal ajal tasuta.
Alustan kogumist

Maksa telefoniga

Nutitelefoniga saad ka mugavalt maksta.

  • Google Pay™, Apple Pay ja mobiilsed viipemaksed (Android).
  • Biomeetrilise autentimise kasutamisel kehtivad tavapärased ostulimiidid.
  • Maksta saab enamikus Baltimaade kauplustes ja paljudes kohtades üle kogu maailma.
  • Turvaline ja mugav viis ostude eest tasumiseks.

Konto haldamine Androidi kasutajatele

Uued funktsioonid Androidi kasutajatele konto seadete haldamiseks:

  • konto nime muutmine;
  • esimesena kuvatava konto valimine ülekannete tegemisel;
  • vahetu juurdepääs internetipangale kaardi- ja makselimiitide haldamiseks;
  • kontojäägi peitmine ülevaatekuvas.

Lisaks uutele funktsioonidele oleme värskendanud ka Sinu seniseid lemmikuid.

Biomeetriline autentimine on kõige mugavam viis meie mobiiliäppi sisselogimiseks, sest selleks ei pea koode meelde jätma ega sisestama. Kasuta oma kõige unikaalsemaid andmeid ehk sõrmejälge või näotuvastust. Biomeetria eelised on:

  • kiirem sisselogimine;
  • kiire kontojäägi vaatamine;
  • maksete kinnitamine (kuni 100 eurot, 10 korda järjest);
  • juurdepääs äpist internetipanka vahekaardi „Teenused“ alt ilma et peaksid uuesti sisse logima.
Loen lähemalt

Küsi sõbralt raha, saates talle päringu SMSi, e-kirja või sõnumi kujul.

  • Raha küsimise päring asub äpi valikus „Maksed“
  • Päringu saatmisviisi valimine (SMS, e-kiri või muud kanalid).
  • Adressaatide valimine telefoni kontaktidest.
  • Swedbanki kliendid saavad sooritada makse kohe päringulingi avamise kaudu.
  • Taotluse maksimaalne summa on 500 eurot.

Androidi kasutajad saavad küsida raha ka QR-koodi abil, selleks:

  • ava äpis raha küsimise päring;
  • vali päringut kinnitades „Loo QR-kood“;
  • näita loodud QR-koodi inimesele, kellelt soovid raha küsida;
  • palu tal skaneerida QR-kood ja makse kinnitada.

Kanna teistele raha, kasutades üksnes nende telefoninumbrit. Seadistamiseks järgi neid samme.

  • Seo oma telefoninumber Swedbanki mobiiliäpis oma pangakontoga, et võimaldada selliste maksete laekumist.
  • Äpis uue ülekande tegemisel vali adressaat oma telefonikontaktidest või sisesta telefoninumber käsitsi.
  • Võid kutsuda ka teisi siduma oma telefoninumbrit pangakontoga, et saaksite telefoninumbri abil raha üksteisele üle kanda.

Vaata videoõpetusi:

Rohkem infot leiad siit.

Teame, et mõnikord on vaja makseid teha kiiresti, seega oleme lihtsustanud maksetes navigeerimist ja nende jaotust:

  • hiljutised maksed;
  • maksed oma kontode vahel;
  • määratud maksed;
  • välkmakse teise Eesti panka (kui see pank on liitunud välkmaksete lahendusega).

Äpi kaudu saad mugavalt ülevaate ka teistest meie pakutavatest teenustest. Näiteks on äpis võimalik kiirelt ja mugavalt:

  • hallata oma kindlustus- ja laenulepinguid;
  • võtta kasutusele uusi teenuseid.

Äpis saad teha kõiki vajalikke kaarditoiminguid:

  • lubada internetiostud;
  • blokeerida ja taasavada kaarte;
  • muuta limiite;
  • aktiveerida uusi kaarte.

Oleme alati valmis Sind aitama! Äpi valikus „Kontaktid“ näed võimalusi meiega ühenduse võtmiseks:

  • aja broneerimine;
  • meiega vestlemine;
  • pangateate saatmine;
  • meile helistamine;
  • lähima esinduse ja sularahaautomaadi leidmine.

Valikus „Ülevaade“ näed kõiki oma tehinguid ühes kohas – nii makseid kui ka kaarditehinguid.

Mobiiliteavitused annavad Sulle kontol tehtud muudatustest tasuta teada.

Kontojäägi kiireks vaatamiseks:

  • seadista vidin avalehele;
  • vajuta ikoonile,
  • kohe näedki kontojääki äppi logimata.

Kuidas vidinat seadistada?

Mobiilsed viipemaksed

Mobiilsete viipemaksete toimimiseks:

  • peab seadme tarkvaraversioon olema vähemalt Android 6.0;
  • vajad Swedbanki MasterCardi kaarti, mille viipemakse funktsioon on aktiveeritud.

Biomeetria

Biomeetria kasutamiseks peab tarkvaraversioon olema vähemalt:

  • Android 6.0;
  • iOS 13.0.
  • Kaitse oma nutitelefoni või tahvelarvutit alati parooliga.
  • Ära lase teistel oma nutitelefoni või tahvelarvutit kasutada.
  • Kontrolli alati üle, kas maksete andmed on õiged.
  • Installi seadmesse viirusetõrje.
  • Biomeetria lubamisel järgi alati nutitelefoni tootja juhiseid.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank