Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Autentimisvahendid

Võimalused interneti- ja mobiilipanka sisenemiseks

Soovitame Sul omada nii interneti- kui ka mobiilipanga jaoks vähemalt kaht autentimislahendust. Vali lahendused, mis Sinu vajadustele kõige paremini vastavad:

  • Smart-ID – soovitame interneti- ja mobiilipanga jaoks;
  • biomeetria (sõrmejälje- või näotuvastus) – soovitame interneti- ja mobiilipanga jaoks;
  • PIN-kalkulaator – turvaline lahendus interneti- ja mobiilipanga jaoks;
  • ID-kaart – soovitame lisaks vormistada ka Smart-ID;
  • Mobiil-ID – alternatiiv Smart-ID-le.

Vali sobiv lahendus interneti- ja mobiilipanga kasutamiseks

Smart-ID

Soovitame!

Biomeetria

Soovitame!

Mobiil-ID

ID-kaart

PIN-kalkulaator

Alates vanusest 7 7 15 7 7
Internetipanga kasutamine
Mobiilipanga kasutamine Puudub
Nõustamiskeskuse kasutamine Puudub Puudub
Digitaalne allkirjastamine Puudub Puudub
Väljastamise tasu Tasuta Tasuta Tasuta Riigilõiv

üle 65-aastasele (k.a) eraisikule 7 €

alla 65-aastasele eraisikule 15 €

Kuutasu Puudub Puudub Umbes 1 € Puudub Puudub
Kus saan vormistada? Aktiveeri oma nutiseadmes Mobiilioperaatori esindustes Politsei- ja Piirivalveameti esindustes Swedbanki esindustes

Smart-ID on mugavaim viis interneti- ja mobiilipanka sisenemiseks. See on turvaline ja tasuta.

Kasutusele võtmine

  1. Lae alla Smart-ID äpp.
  2. Loo PIN 1 ja PIN 2.
  3. Kinnita registreerimine ID-kaardi või Mobiil-IDga.

Teen Smart-ID

Smart-ID konto registreerimise ja kasutamise juhend

Lapsele Smart-ID tegemise juhend

NB! Smart-ID saad vormistada ka meie esindustes ID-kaardi või passi alusel. Lapsele Smart-ID tegemisel tuleb tulla koos lapsega kohale ning lisaks võtta kaasa ka lapse nutitelefon ning ID-kaart või pass.

Kasutamiseks vajad nutitelefoni või tahvelarvutit, kuhu saad laadida Smart-ID rakenduse. Vajalik on ka internetiühendus. Tehnilised nõuded Smart-ID rakenduse allalaadimiseks leiad Smart-ID lehelt.

Mida teha, kui telefon on kadunud või varastatud?

  • Võta ühendust SK abiliiniga või helista Swedbank nõustamiskeskusesse.

Tehniline tugi

Kuidas see toimib?

Swedbanki internetipanka ja äppi sisenemine on mugavam, kui kasutad selleks oma biomeetrilisi andmeid (sõrmejälje- või näotuvastust) – nii ei pea Sa meeles hoidma ega sisestama salasõnu ega PIN-koode. Biomeetrilised andmed on Sulle ainuomased andmed, mille abil on võimalik panga digikeskkonnas enda isikut tuvastada ja tegevusi autentida.

NB! Biomeetriliste andmete kasutamiseks pead lubama nende kasutamise oma nutiseadme seadetes. Seadmel peab olema sõrmejälje- või näotuvastussensor.

Juhendid Androidi kasutajale:

Juhendid iOSi kasutajale:

Mida on võimalik sellega teha?

Sõrmejälje- või näotuvastuse abil saad:

  • turvaliselt Swedbanki äppi ja internetipanka sisse logida;
  • vaadata oma kontojääki kiiresti ja mugavalt;
  • internetipangas ja äpis makseid kinnitada (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
  • kaarte hallata (blokeerida, blokeeringut eemaldada, limiite muuta);
  • krediitkaardi tagasimakseid teha;
  • siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendavalt sisse logimata.

Mobiil-ID on turvaline viis nii interneti- kui ka mobiilipanga kasutamiseks. Sellega saad anda ka digitaalset allkirja.

Kasutusele võtmine

  1. Pöördu mobiilioperaatori poole, kes väljastab Sulle spetsiaalse SIM-kaardi.
  2. Mobiil-ID tuleb aktiveerida ID-kaardiga aadressil politsei.ee.

Kasutamiseks vajad mobiiltelefoni, millel on vajalik SIM-kaart ja pead asuma levialas.

Mida teha, kui telefon on kadunud või varastatud?

  • Võta ühendust ID abiliini või mobiilioperaatoriga. Lisainfot vaata siit.

Tehniline tugi

  • ID-abiliin: (+372) 666 8888
  • Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
  • www.id.ee

ID-kaardiga saad turvaliselt kasutada internetipanka ja anda digitaalset allkirja. Soovitame lisaks vormistada Smart-ID või mõne teise autentimisvahendi, et pääseksid ka mobiilipanka ja saaksid end identifitseerida, kui helistad meie nõustamiskeskusesse.

Kasutusele võtmine

  1. ID-kaarte väljastab Politsei- ja Piirivalveamet.
  2. Elektrooniliseks kasutamiseks väljastatakse paroolid.

Kasutamiseks vajad ID-kaarti koos paroolidega ja ID-kaardi lugejat. Arvutisse peab olema installeeritud ID‑kaardi tarkvara.

Mida teha, kui ID-kaart on kadunud või varastatud?

  • Võta ühendust ID-kaardi abiliiniga või vaata juhiseid siin.

Tehniline tugi

  • ID-abiliin: (+372) 666 8888
  • Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
  • www.id.ee

PIN-kalkulaator on turvaline lahendus interneti- ja mobiilipanga kasutamiseks.

Kasutusele võtmine

  1. PIN-kalkulaatori saad Swedbanki esindusest.
  2. PIN-kalkulaatori aktiveerimisel valid koodi, millega edaspidi seda kasutada.

PIN-kalkulaatori kasutusjuhend

Mida teha, kui PIN-kalkulaator on kadunud või varastatud?

  • Helista Swedbank nõustamiskeksusesse.

Tehniline tugi

Mida teha hädaolukordades?

Kui oled oma kaardi või autentimisvahendites kasutatavad andmed kaotanud või kahtlustad, et need on sattunud kolmandate isikute kätte, ära kõhkle meile mis tahes ajal (ööpäev läbi) helistamast. Blokeerime kohe Sinu kaardi või juurdepääsu Sinu internetipanga kontole ja keegi teine ei saa ligi Sinu kontodel olevale rahale.

  • Erakliendi tugi: 6 310 310
  • Ärikliendi tugi: 6 132 222

Loe lähemalt turvalisuse kohta

Oleme loonud turvalisusega seotud teemadele eraldi lehe, millelt saad lisateavet, kuidas tagada oma konto turvalisus ja kaitsta oma raha petturite eest.

Liigu turvaliste rahaasjade lehele

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank