Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Pangakaardi turvalisus

Kui pangakaart kaob, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310

Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja Teil ei õnnestu meiega ühendust saada, blokeerige kaart mobiilipangas või helistage:

  • MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või vastava riigi abitelefonile (tasuta).

Koos pangakaardiga saate PIN-koodi, mida teate ainult Teie. Ärge öelge ega näidake seda kellelegi.

Muutke oma PIN-kood koheselt ära, kui kahtlustate, et keegi on Teie PIN-koodi teada saanud või kui vahetuse vajadusest on teavitanud Teid pank. PIN-koodi saate muuta Swedbanki sularahaautomaatides.

Helistada võite ööpäev läbi.

Informeerige panka ka siis, kui Te pole kindel, kas Teie pangakaart tõesti kadunud on.

Määrake kasutuslimiidid

  • Määrake oma kaardile kasutuslimiidid. Eraldi limiidid saate määrata ostu- , sularaha- ja maksetehingutele. Vajaduse korral saate limiite ajutiselt suuremaks muuta.
  • Kui kasutate oma kaarti näiteks vaid ostude tegemiseks, saate muud toimingud kaardile keelata. Kõiki kaardiltoiminguid (ost, sularaha väljavõtt, automaadimaksed, kontojäägi küsimine, kontoväljavõtte küsimine) saate eraldi lubada või keelata. Nii vähendate riski kaardi kadumise või varguse korral.
  • Kaardi kasutusõigusi ja limiite saate määrata ja muuta interneti-, mobiili- või telefonipangas ning Swedbanki esinduses.

PIN-kood on Teie elektrooniline allkiri

  • Õppige PIN-kood pähe ja hävitage PIN-koodi ümbrik.
  • Ärge kirjutage PIN-koodi kaardile ega ka mujale, kus see võib teistele nähtav olla.
  • Ärge öelge PIN-koodi kellelegi, ka mitte pangatöötajale.
  • Muutke aeg-ajalt oma PIN-koodi. Muutke oma PIN-koodi koheselt, kui vahetuse vajadusest on teavitanud Teid pank. Seda saate teha Swedbanki sularahaautomaatides.
  • Ärge valige PIN koodiks varem kasutusel olnud koodi.
  • Ärge kasutage erinevatel kaartidel parema meeldejäämise nimel ühesuguseid koode.
  • Püüdke PIN-koodi sisestada nii, et keegi seda ei näeks.

Kasutage pangakaarti tähelepanelikult

  • Teadke alati, kus Teie pangakaart on. Kui tasute kaardiga, ärge lubage teenindajalkaarti enda kätte võtta. Kui kaart kaob, helistage kohe nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310, et kaart sulgeda või blokeerige kaart mobiilipangas.
  • Kaupluses või teenindusasutuses kaardiga makstes olge alati juures, kui kaarditehingut tehakse. Ärge lubage teenindajal viia oma kaarti tagaruumi. Ostu tegemiseks ärge kunagi saatke oma kaardi numbrit faksi või posti teel ega öelge seda telefonis.
  • Internetist kaupu või teenuseid tellides kasutage ainult usaldusväärseid veebilehti. Enne oma kaardi numbri sisestamist uurige, kas keegi Teie tuttavatest on sellelt veebilehelt midagi tellinud ja millised on nende kogemused.
  • Olge tähelepanelik teiste pankade rahaautomaatide kasutamisel – mõned sularahaautomaadid annavad kõigepealt välja kaardi ning alles seejärel sularaha. Veenduge enne automaadi juurest lahkumist, et pangakaart ja soovitud sularaha oleks Teie käes.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.