Lahendused kiiretele küsimustele leiad Vastused sagedastele küsimustele lehelt internetipangas.
Kui oled meie klient, on kõige mugavam saata pangateade.
Kui Sa pole meie klient, saada palun e-kiri.
Kui Teil on probleeme sisselogimisega, siis kontrollige, kas:
Smart-IDga sisselogimisel veenduge, et Teie nutiseadmes on aktiivne Smart-ID äpp ja toimiv internetiühendus. PIN1 peate sisestama Smart-ID äppi hiljemalt kahe minuti jooksul pärast kontrollkoodi kuvamist.
PIN-kalkulaatoriga sisselogimisel kasutage APPLI 1 koodi. Kui peres või ettevõttes on kasutusel mitu PIN-kalkulaatorit, siis veenduge, et Teie käes on õige PIN-kalkulaator.
ID-kaardiga sisselogimisel veenduge, et arvutit saab ID-kaardiga kasutada (arvutisse on installeeritud vajalik ID-kaardi tarkvara ja sellega on ühendatud toimiv ID-kaardi-lugeja) ning sisestate korrektse PIN-koodi.
Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!
Parimate soovidega Swedbank