Preemiapunktid

phoneBegin

Osale preemiapunktide eest loosimises ja võida 200 € väärtuses kütust!

Alexela loteriis võidavad
tasuta kütust viis inimest.

1 loteriipilet = 40 preemiapunkti

Tellin loteriipileti

Tellimiseks kuni 31.05.2015.
Tutvuge kampaania tingimustega

Parim pakkumine

Uus American Expressi Goldi kaart 3 kuud kuutasuta
200punkti

Uus American Expressi Goldi kaart 3 kuud kuutasuta

Tellimiseks kuni: 07.06.2015

Lähemalt

Ärikliendile

Kampaaniahind! Uus ärikliendi deebetkaart 6 kuuks avamis- ja kuutasuta
75punkti

Kampaaniahind! Uus ärikliendi deebetkaart 6 kuuks avamis- ja kuutasuta

Tellimiseks kuni: 30.06.2015

Lähemalt

Eripakkumised

  • Women’Secreti 15 € sooduskupong
    50punkti

    Women’Secreti 15 € sooduskupong

    Tellimiseks kuni: 12.06.2015

    Lähemalt
  • Tõnis Mägi & Jarek Kasari kontserdid „AIAS“ üle Eesti –20%
    50punkti

    Tõnis Mägi & Jarek Kasari kontserdid „AIAS“ üle Eesti –20%

    Tellimiseks kuni: 07.06.2015

    Lähemalt
  • Digiraamatud –25%
    35punkti

    Digiraamatud –25%

    Tellimiseks kuni: 31.12.2015

    Lähemalt

Enim tellitud

Kõik pangasisesed euromaksed internetis 3 kuuks tasuta
100punkti

Kõik pangasisesed euromaksed internetis 3 kuuks tasuta

Tellimiseks kuni: 30.06.2015

Lähemalt

Vaatan kõiki kingitusi

Loosimise võitjad

05.05 toimus aprilli lõpuni kestnud preemiaprogrammi loterii loosimine. Õnnelik Rademari 500 € kinkekaardi võitja on Tamara N. Palju õnne võitjale ja head loosiõnne edaspidiseks ka teistele!

Tellige endale iga kuu üks kingitus

Kogutud punktide eest on võimalik tellida kord kuus üks kingitus. Teade kingitusele kauplusesse järelmineku kohta saabub 20 päeva jooksul alates tellimuse tegemisest.

Tutvuge krediidi kulukuse määra näidetega siin.

Erinevad pangakaardid teenivad punkte erinevalt. Punktid arvutatakse ühe komakoha täpsusega ja lisatakse Teie preemiakontole punktide teenimisele järgneva kuu 7. kuupäeval. clock

Näiteks, kulutades 60 eurot, saate punkte:

graph

PREEMIAPROGRAMMI TINGIMUSED

kehtivad alates 01.05.2014.

1. PREEMIAPROGRAMM

1.1 Preemiaprogramm on kingituste/soodustuste programm, mida Swedbank AS (edaspidi: Pank) korraldab aktiivsetele eraklientidele, kes maksavad kaardiga ja kasutavad internetipanka (edaspidi: Preemiaprogramm).

1.2 Pangal on õigus Preemiaprogrammi tingimusi muuta, teatades sellest 1 (üks) kuu ette vastavalt Panga Üldtingimustes sätestatud korrale.

1.3 Pangal on õigus Preemiaprogramm lõpetada, teatades sellest 3 (kolm) kuud ette vastavalt Panga Üldtingimustes sätestatud korrale.

2. OSALEJAD

2.1 Preemiaprogrammis osalevad kõik eraisikud (edaspidi Osaleja), kelle arvelduskontoga on seotud vähemalt üks järgmistest Panga pangakaartidest:

2.1.1 deebetkaardid:

2.1.1.1 Visa Electron, Koolikaart, Noortekaart, Seeniorkaart, Maestro, Tudengikaart, Deebetkaart Pluss, Privaatpanganduse kaart;

2.1.2 krediitkaardid:

2.1.2.1 Visa Classic, Visa Gold, Visa Platinum;

2.1.2.2 MasterCard Standard, MasterCard Gold;

2.1.2.3 American Express Blue, American Express Gold, American Express Platinum.

2.2 Preemiaprogrammis ei osale füüsilisest isikust ettevõtjad ja juriidilised isikud.

2.3 Kõik punktis 2.1 toodud pangakaardid kaasatakse automaatselt Preemiaprogrammi.

2.4 Preemiaprogrammist saab väljuda ja taasliituda avalduse alusel telefonipanga vahendusel, internetipangas või pangakontoris. Preemiaprogrammist väljumisel kustuvad kasutamata punktid ja need ei kuulu taastamisele (ka juhul, kui Osaleja taassiseneb Preemiaprogrammi).

3. PUNKTIDE ARVESTAMINE

3.1 Osaleja kogub punkte, makstes teenuste või kaupade eest pangakaardiga (edaspidi:Tehing). Lisaks jätab Pank endale õiguse anda Osalejatele punkte kampaania korras või muude tegevuste raames. Muude kaarditehingute (sh muu makse, sularaha sissemakse, sularaha väljavõtmise) eest Osaleja punkte ei saa.

3.2 Kogutud punktid moodustavad preemiakonto. Punktid arvutatakse ühe komakoha täpsusega. Ühe punkti teenimiseks tuleb maksta:

3.2.1 deebetkaardiga 20 euro eest;

3.2.2 Visa Classic, Visa Gold, Visa Platinum, MasterCard Standard, MasterCard Gold, American Express Blue krediitkaardiga 6 euro eest;

3.2.3 American Express Gold krediitkaardiga 5 euro eest;

3.2.4 American Express Platinum krediitkaardiga 4 euro eest.

Näide. Osaleja teeb ühe kuu jooksul üheksa Tehingut 14, 21, 25, 7, 30, 19, 18, 36 ja 10 euro eest. Ostude kogusumma on 180 eurot, mis annab Seeniorkaardi valdajalele 9 punkti, Visa/MasterCardi krediitkaardi valdajalele 30 punkti, American Express Gold krediikaardi valdajale 36 punkti ja American Express Platinum krediitkaardi valdajale 45 punkti.

3.3 Tehingu tühistamise korral arvatakse Osaleja preemiakontolt tühistatud Tehingu alusel saadud punktid maha. Punktide mahaarvamisel võib preemiakonto minna miinusesse.

Näide: Osaleja ostis krediitkaardiga lennupiletid ja kogus punkte, mille eest tellis kingituse. Hiljem Osaleja tühistas ostu. Nüüd tasaarveldatakse tema punktid. Juhul kui tal ei ole piisavalt punkte, läheb preemiakonto puuduvate punktide ulatuses miinusesse.

3.4 Osalejale avatakse ainult üks preemiakonto olenemata sellest, mitme punktis 2.1 nimetatud pangakaardiga ta Tehinguid teeb. Preemiakontol peetakse eraldi arvestust Visa/MasterCardi (punktides 2.1.1.1, 2.1.2.1 ja 2.1.2.2 loetletud pangakaardid) ja American Expressi (punktis 2.1.2.3 loetletud krediitkaardid) kaartidega tehtud Tehingute üle. Preemiakontol olevaid punkte on võimalik jälgida Osalejal internetipangas.

3.5 Kõik Osaleja konto(de)ga seotud kaardid koguvad punkte ühele preemiakontole.

Näide. Visa Gold krediitkaardi juurde on väljastatud 2 lisakaarti. Põhikaardi valdaja tegi eelmisel kuul oma krediitkaardiga Tehinguid 550 euro eest, üks lisakaardi valdaja 340 eest ning teine lisakaardi valdaja 172 euro eest. Kokku tehti kolme kaardiga Tehinguid 1062 euro eest ja põhikaardi valdaja preemiakontole laekus 177 punkti. Kingituse saab tellida põhikaardi valdaja.

3.6 Iga kuu 7. kuupäeval liidab Pank kokku Osaleja eelmisel kuul teenitud punktid ja lisab need Osaleja varasemale punktisummale. Pangal on õigus punkte kokku liita ja Osaleja varasemale punktisummale lisada hiljemalt kuu 10. kuupäeval. Punktide arvestamisel lähtutakse Tehingu arvelduskontolt debiteerimise päevast. Vaid vaba tagasimaksega krediitkaartide puhul toimub punktiarvestus Tehingu kinnitamise päeva järgi (kui krediitkaardi tehingud jäävad kalendrikuu viimastele päevadele, nihkub punktiarvestus järgmisele kalendrikuule ning punktid liidetakse varasemale punktisummale ülejärgmise kuu 7. kuupäeval).

3.7 Kui Osaleja soovib kingitust tellida enne 7. kuupäeva, siis ei ole eelmise kuu punkte preemiakontole lisatud, mistõttu ei saa Osaleja neid kingituse valimisel enne 7. kuupäeva kasutada.

3.8 Osaleja ei saa punkte kinkida, loovutada või muul viisil üle kanda teisele isikule.

3.9 Punktide kehtivusaeg:

3.9.1 punktides 2.1.1.1, 2.1.2.1 ja 2.1.2.2 nimetatud pangakaartide puhul on punktide kehtivusaeg 2 aastat, v.a esimesel punktide kogumisperioodil, mil punktid kehtivad 2 aastat ja 1 kuu;

3.9.2 punktis 2.1.2.3 nimetatud pangakaartide puhul 5 aastat, v.a esimesel punktide kogumisperioodil, mil punktid kehtivad 5 aastat ja 1 kuu.

3.10 Punktide kehtivusaja arvutamine algab:

3.10.1 esimese kogumisperioodi punktide puhul alates Osaleja esimese pangakaardi (nii deebetkaarti kui krediitkaardi) kättesaamise kalendrikuule järgneva kalendrikuu 7. Kuupäevast.

3.10.2 järgnevate kogumisperioodi punktide puhul alates eelmise perioodi punktide nullimise hetkest.

3.11 Punktide aegumine

3.11.1 Seisuga 30.09.2011 Preemiaprogrammis osalenud klientide (krediitkaardi omanikud) punktide aegumistähtajad ei muutunud. Sellise Osaleja preemiaprogrammi lisanduvale deebetkaartile määrati Preemiaprogrammis seisuga 30.09.2011 osalenud krediitkaardi punktide aegumistähtaeg. Punktide arvestust peetakse Visa/MasterCardi kaartide ja American Expressi krediitkaartide kohta eraldi.

Näide. Kui osalejal oli Gold krediitkaart, mille punktid aeguvad 07.12.2011, on Preemiaprogrammiga liitunud Visa Electroni punktide aegumistähtaeg samuti 07.12.2011. Järgmine punktide kogumisperiood on 2 aastat, lõppedes 07.12.2013.

3.11.2 punktis 2.1.1.1 nimetatud pangakaartide punktide aegumistähtajad seisuga 01.10.2011 Preemiaprogrammiga liitunutele on:

3.11.2.1 Visa Electron 07.12.2013;

3.11.2.2 Maestro 07.03.2014;

3.11.2.3 Privaatpanganduse kaart 07.03.2014;

3.11.2.4 Seeniorkaart 07.04.2014;

3.11.2.5 Koolikaart 07.05.2014;

3.11.2.6 Noortekaart 07.05.2014;

3.11.2.7 Tudengikaart 07.05.2014;

3.11.3 punktis 3.11.2 nimetatud deebetkaartide punktide aegumistähtajad määrati 01.10.2011 nii neile klientidele, kellel oli seisuga 30.09.2011 punktis 3.11.2 nimetatud Visa/MasterCardi pangakaart ja kellel kunagi krediitkaarti ei ole olnud, kui ka neile, kellel ei olnud kauem kui 1 kuu toimivat krediitkaarti ning kelle punktisaldo oli 0. Kui kliendil oli rohkem kui üks deebetkaart, määrati preemiapunktide aegumistähtaeg neist kõige pikema punktide kehtivusajaga deebetkaardi järgi.

3.11.4 Seisuga 30.09.2011 Preemiaprogrammis mitte osalenud American Expressi pangakaardi valdajatele määrati seisuga 01.10.2011 punktide aegumistähtajaks 07.12.2016.

3.12 Punktide kasutamine

3.12.1 Punkte tuleb Osalejal ära kasutada hiljemalt 1 päev enne nende aegumistähtaja saabumist. Aegumistähtajal varasemad punktid nullitakse ning preemiakontole laekuvad eelmise kuu Tehingute eest saadud punktid ning algab uus kogumisperiood.

3.12.2 Punkte realiseeritakse vastavalt nende kehtivuse järjekorrale, st varem aeguvad punktid realiseeritakse varem olenemata sellest, mis järjekorras on punktid kogutud.

Näide. Osaleja on kasutanud nii Visa Gold kui American Express Gold krediitkaarti: 1) augustis on Osaleja teinud oste American Express Gold krediitkaardiga summas 660 eurot ja kogunud sellega 132 punkti (mille aegumistähtaeg on 5 aastat); 2) novembris on Osaleja teinud oste Visa Gold krediitkaardiga summas 960 eurot ja kogunud 160 punkti (mille aegumistähtaeg oli senistel Osalejatel üks aasta). Detsembris võtab Osaleja välja kingituse väärtusega 200 punkti. Esmalt arvestatakse punktikontolt maha 160 Visa Gold krediitkaardiga kogutud punkti, sest need aeguvad varem. Seejärel arvestatakse maha veel 40 American Express Gold krediitkaardiga kogutud punkti. Punktikontole jääb alles 92 punkti aegumistähtajaga 5 aastat.

4. KINGITUSED

4.1 Preemiaprogrammi kingituste kataloog asub Panga internetipangas aadressil www.swedbank.ee/preemiapunktid. Kingituse tellimiseks ja punktisaldo jälgimiseks peab Osalejal olema sõlmitud teleteenuse leping internetipanga kasutamiseks. Preemiaprogrammi kingituste kataloog sisaldab tavakingitusi ja spetsiaalseid kingitusi American Expressi krediitkaardi valdajatele.

4.1.1 Tavakingitusi saavad tellida kõikide kaartide valdajad.

4.1.2 American Expressi krediitkaardi valdajatele mõeldud kingitusi saavad tellida ainult American Expressi krediitkaardi valdajad.

4.2 Punktisumma kasutamiseks peab Osaleja valima internetipangas preemiakataloogist kingituse, sisestama tellimiseks vajalikud andmed ja tellimuse edastama.

4.3 Iga tellitud kingitus vähendab kingitusele vastava punktisumma võrra preemiakontol olevat punktisummat sõltumata sellest, kas Osaleja võtab kingituse hiljem välja või mitte.

4.4 Kingituste nimekiri on tähtajaline. Pank võib kingituste valikut (sh kingituste väärtust punktides) preemiaprogrammi kestel muuta, lähtudes Osalejate ettepanekutest ning Panga koostööpartnerite pakkumistest.

4.5 Pank jätab endale õiguse pakkuda limiteeritud kogusega kingitusi. Limiteeritud kogusega kingitusi on võimalik tellida kuni kingitusi jätkub.

4.6 Pank jätab endale õiguse eemaldada kingitus kingituste kataloogist enneaegselt.

4.7 Kingituse tellimiseks peab Osaleja lubama Pangal endale personaalseid teateid ja/või pakkumisi saata vähemalt kahe kanali kaudu. See on vajalik Preemiaprogrammi punktide ja kingituste kehtivusaja teavitamiseks, kingituste (sh eripakkumiste) tutvustamiseks ning muu pangainfo edastamiseks. Üks lubatud kanalitest peab olema e-post. Kui Osaleja ei ole Pangas oma kontaktandmetesse korrektset e-posti aadressi sisestanud, peab ta selle ära märkima Preemiaprogrammi kingituse tellimisel. Nimetatud nõuete täitmata jätmisel ei ole Osalejal võimalik kingitusi tellida.

4.8 Osaleja saab iga kuu tellida ühe kingituse.

4.9 Kingituse tellimisega kinnitab Osaleja, et on tutvunud vastava kingituse tellimise tingimustega (sh tähtaegadega) ja tal ei ole selles osas hilisemaid pretensioone. Kõik kingitusega seotud pretensioonid tuleb esitada kingituseks oleva kauba või teenuse pakkujale. Pank ei lahenda kingitusega seotud probleeme (v.a pangateenuste soodustused).

4.10 Juhul kui Osaleja on tellinud pangateenuse soodustuse, kuid ta ei vasta valitud pangateenuse osutamiseks vajalikele tingimustele ja Pank ei saa tema esitatud taotlust rahuldada, kohustub Osaleja negatiivse vastuse saamise korral võtma Pangaga ühendust tellimuse tühistamiseks ja punktide tagasisaamiseks.

Näide. Kingituseks on arvelduskrediidi lepingutasu 0.- eurot. Selgub, et Osaleja ei saa Pangast arvelduskrediiti. Sellisel juhul peab Osaleja pöörduma Panga poole ning teavitama soovist punktide eest tellitud pangateenuse soodustus tühistada ning punktid tagasi saada.

4.11 Kingituse tellimise järgselt saadetakse 20 päeva jooksul Osaleja internetipanka täpsem info kingituse kätte saamise kohta, kui kingituse juures ei ole märgitud teisiti.

5. KINGITUSE KÄTTESAAMINE

5.1 Kingituse kättesaamine toimub Panga koostööpartnerite juures ja e-posti teel. Pangateenuste soodustused hakkavad kehtima Panga poolt kehtestatud korras.

Näide. E-posti teel väljastatakse kuponge, vautšereid, pileteid.

5.2 Kingitused, v.a pangateenuste soodustused, väljastatakse Osalejale või tema volitatud isikule. Pangateenuste soodustusi saab kasutada vaid Osaleja isiklikult. Kingituse lunastamise täpsemad reeglid on kingituste kataloogis iga kingituse juures eraldi välja toodud. Alla 7-aastast isikut ei ole võimalik kingituse kättesaamiseks volitada.

5.3 Juhul kui kingituse väljastab Panga koostööpartner, edastatakse Panga koostööpartnerile kingituse väljastamise eesmärgil järgmine teave: info tellitud kingituse kohta, Osaleja täisnimi ja isikukood või sünniaeg ja/või kontakttelefon ja/või e-posti aadress ja/või postiaadress. Juhul kui kingitust on õigustatud kätte saama volitatud isik, edastatakse eeltoodud andmed ka volitatud isiku kohta. Panga koostööpartner väljastab Osalejale või tema volitatud isikule kingituse isikut tõendava dokumendi alusel.

5.4 Tellitud kingituse peab osaleja lunastama Pangast või Panga koostööpartneri juurest hiljemalt 1 kuu jooksul alates päevast, kui kingitus on vastavalt kingituste kataloogis märgitud tingimustele jõudnud Panga koostööpartneri juurde (vt ka punkte 5.2 ja 5.3). Käesolevast lunastamise perioodist erisuse tegemisel kuvatakse Osalejale maksimaalne lunastusperiood konkreetse kingituse juures. Nimetatud tähtaja möödudes lunastamata kingituse tellimus tühistatakse ning Osalejal ei ole õigust Pangalt või Panga koostööpartnerilt enam kingitust nõuda. Samuti ei ole Osalejal eeltoodud juhul õigus nõuda Pangalt tagasi kingituse punktisummat.

Näide. 01.11.2012 tellib Osaleja raamatu. Kingituste kataloogis on kirjas, et raamat jõuab koostööpartneri esindusse 20 päeva pärast alates tellimuse esitamisest. 20.11.2012 jõuab raamat Panga koostööpartneri juurde ning Osalejale saadetakse sellekohane teade. Osalejal on võimalik kingitus kätte saada teate saamise hetkest 1 kuu jooksul ehk antud näite puhul kuni 20.12.2012.

5.5 Pank ega Panga koostööpartner ei asenda kingitust Osaleja nõudmisel teist liiki kingitusega ega hüvita Osalejale kingituse maksumust rahas.

6. KEELATUD TEGEVUS

Kui Osaleja on punkte kogunud ebaausal teel, on Pangal õigus kustutada kõik preemiakontol olevad punktid, jätta Osalejale kingitus välja andmata ja kõrvaldada Osaleja Preemiaprogrammist.

7. MUUD TINGIMUSED

7.1 Osaleja kliendiandmete töötlemisel lähtub Pank Panga Üldtingimustest ja Kliendiandmete töötlemise põhimõtetest Swedbank Eesti ettevõtetes.

7.2 Kingitustega seotud maksud tasub Pank või Panga koostööpartner, lähtudes Eesti Vabariigi õigusaktidest.

7.3 Kui ilmneb vääramatu jõud (force majeure), on Pangal ühepoolne õigus Preemiaprogramm katkestada ja jätta kingitused Osalejatele üle andmata või anda need üle lubatust hilisemal ajal, teatades sellest Osalejatele aadressil www.swedbank.ee ja www.americanexpress.ee.

7.4 Kõik Preemiaprogrammist tulenevad vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi õigusaktide kohaselt.

7.5 Kõik ettepanekud ja pretensioonid Preemiaprogrammi kohta tuleb esitada vastavalt Kliendi kaebuste menetlemise korrale, mis on kättesaadav www.swedbank.ee.

7.6 Lisainfot Preemiaprogrammi kohta saab Panga klienditeeninduse telefonil 6 310 310, American Express Gold klienditeeninduse telefonil 888 6888, American Express Platinum klienditeeninduse telefonil 888 7888 või aadressil www.swedbank.ee ja www.americanexpress.ee.

  • Kust saan täpsemat infot preemiaprogrammi kohta?

    Kui Te ei leia küsimusele vastust siinselt lehelt www.swedbank.ee/preemiapunktid, helistage meie Nõustamiskeskuse telefonil 6 310 310 või küsige lisa Swedbanki pangakontorist.
  • Kes osalevad preemiaprogrammis?

    Preemiaprogrammis saab punkte koguda kõikide Swedbanki eraisikute pangakaartidega, nii deebet- kui ka krediitkaartidega. Preemiaprogrammis ei saa osaleda füüsilisest isikust ettevõtjad ja juriidilised isikud.
  • Miks ma ärikliendina punkte koguda ei saa?

    Preemiaprogrammi punkte teenivad vaid eraisikud oma kaardimaksete pealt. Eraisik saab aga kogutud punkte kasutada oma ettevõttele mõne pangasoodustuse tellimiseks kui ta on ettevõtte juhatuse liige või A-allkirjaõiguslik isik pangas.
  • Kuidas punktid kogunevad?

    Erinevad pangakaardid teenivad punkte erinevalt. Punktid arvutatakse ühe komakoha täpsusega ja lisatakse Teie preemiakontole punktide teenimisele järgneva kuu 7. kuupäeval. clock
  • Kuidas arvutatakse punkte?

    • Iga kuu 7. kuupäeval liidame kokku punktid, mille olete eelmisel kuul kaardimaksete eest teeninud, ja lisame need Teie
      varasemale punktisummale.
    • Erinevad pangakaardid koguvad punkte erinevalt.
    • Punktid arvutatakse ühe komakoha täpsusega. Siit tabelist näete, kui suure summa eest tuleb vastava kaardiga maksta,
      et teenida ühte punkti.
    • graafik
    • Näide. Kui maksate kaardiga ühe kuu jooksul 50-, 70- ja 31-eurose arve, on ostude summa kokku 151 eurot.
      Nende maksete eest teenite:
      - Deebetkaardiga 7,6 punkti;
      - Visa ja MasterCardi krediitkaardiga ning American Express Blue krediitkaardiga 25,2 punkti;
      - American Express Gold krediitkaardiga 30,2 punkti;
      - American Express Platinum krediitkaardiga 37,8 punkti.
    • Kui Teie kontoga on seotud krediitkaardi lisakaart, mis on vormistatud teise isiku nimele, kogunevad lisakaardiga tehtud tehingute punktid Teie ehk põhikaardi omaniku preemiakontole.
    • Lisakaardiga kogutud punktide eest saate kingituse valida vaid Teie kui põhikaardi omanik.

      Näide. Pereisa Visa krediitkaardi juurde on väljastatud lisakaardid pereemale ning täiskasvanud lapsele. Pereisa tegi eelmisel kuul oma krediitkaardiga tehinguid 550 euro eest, pereema 340 ning laps 172 euro eest. Kokku tehti kolme kaardiga tehinguid 1062 euro eest ja pereisa preemiakontole laekus 177 punkti. Kingituse saab valida pereisa.
    • Kui Teie konto juurde on vormistatud teise isiku nimele deebetkaart, kogunevad kõikide kontoga seotud deebetkaartide punktid konto omanikule.

      Näide. Lapsevanemal on lapse konto juures oma nimel deebetkaart. Kui selle kaardiga ostude eest makstakse, kogunevad punktid lapse preemiakontole.
  • Kuidas näen oma punktisummat?

    • Punktide nägemiseks tuleb internetipanka sisse logida.
    • Näete kogunenud preemiapunkte internetipangas erakliendi avalehel konto(de) saldo all.
    • Kogunenud punkte näete ka preemiaprogrammi lehel, mille leiate vasakust menüüst erakliendi avalehe alt, klõpsates menüüpunkti „Preemiapunktid”.
    • Kui lapsevanemal on õigus kasutada internetipangas ka lapse kontosid, näeb ta küll lapse konto infot, kuid ei näe lapse preemiapunkte ega saa lapse preemiapunktide eest tellida kingitusi.
    • Laps saab oma preemiapunktide eest internetipangas kingitusi tellida ise.
  • Miks ma ei näe ärikliendi internetipangas oma preemiapunkte?

    Preemiapunkte teenivad vaid eraisikud oma kaardimaksete pealt, seetõttu on need nähtavad vaid erakliendi internetipangas.
  • Miks ma ei ole kaardimaksete eest preemiapunkte saanud?

    Lõppenud kuul teenitud preemiapunktid kantakse klientide preemiakontodele sellele järgneva kuu 7. päeval. Näiteks oktoobris tehtud maksete eest jõuavad punktid kontole 7. novembril.

    Kui olete kaarti kasutanud juba pikemat aega, kuid ei ole punkte saanud, kasutate ilmselt juriidilisele isikule väljastatud pangakaarti või olete füüsilisest isikust ettevõtja. Punktid kogunevad vaid Swedbanki eraisikutele väljastatud pangakaartidega tehtud maksete eest.

  • Kuidas saan punkte kasutada?

    • Teil on iga kuu võimalik preemiaprogrammist tellida üks kingitus. Nii saate ise valida, kas tellite iga kuu mõne väiksema kingi või kogute punkte suurema ja väärtuslikuma kingituse jaoks.
    • Punkte ei ole võimalik kinkida, loovutada või muul viisil üle kanda teisele isikule.
    • Kingitustega saab lähemalt tutvuda preemiaprogrammi kodulehel www.swedbank.ee/preemiapunktid.
    • American Expressi kaardi omanikud saavad kingitusi valida nii kõikidele Swedbanki preemiaprogrammi liikmetele mõeldud kataloogist kui ka spetsiaalsest American Expressi kingivalikust. American Expressi kingitusi saavad tellida vaid American Expressi kaardi omanikud, kuid kingituste tellimiseks saab American Expressi kaardi omanik peale American Expressi kaardiga teenitud punktide kasutada ka MasterCardi, Maestro või Visa kaartidega teenitud preemiapunkte. Vaatamata sellele, et kingitusi saab tellida mitmest valikust, on iga kuu võimalik siiski esitada vaid üks tellimus.
  • Kui mul on nii American Expressi kui ka MasterCardi/VISA kaardi punkte, siis mis punkte kasutan kingitust tellides esimesena?

    Punkte realiseeritakse vastavalt nende kehtivuse järjekorrale, st varem aeguvad punktid realiseeritakse varem olenemata sellest, mis järjekorras on punktid kogutud.
  • Kui kaua saan punkte kasutada?

    • Preemiapunktide kogust ja nende aegumise kuupäeva näete, kui logite sisse Swedbanki internetipanka.
    • Aegumise kuupäev tähendab, et punktid aeguvad sel kuupäeval.
    • Lõppeva kogumisperioodi punktid kustutatakse Teie preemiakontolt aegumiskuupäeval. Aegunud preemiapunkte ennistada ei ole võimalik. Seega soovitame punktid ära kasutada võimalikult vara, kuid mitte hiljem kui üks päev enne aegumiskuupäeva. Aegumiskuupäeval nullitakse kõigepealt Teie varem teenitud punktid ja seejärel laekuvad kontole eelmise kuu tehingute eest saadud uued punktid. Samal päeval algab uus kogumisperiood.

      Näide. Kliendil on ainult deebetkaart. 01.10.2011 liideti kaart automaatselt preemiaprogrammiga.
      • Klient kogus selle kaardiga punkte 01.10.2011–31.10.2013.
      • Esimesed punktid sai klient oma preemiakontole 07.11.2011 oktoobris tehtud ostude eest, novembri punktid laekusid 07.12.2011 jne.
      • Viimased punktid selle perioodi eest laekusid 07.11.2013.
      • Punkte sai kasutada veel kuni 06.12.2013, seejärel (07.12.2013) punktid nulliti ja preemiakontole kanti eelmise kuu tehingute eest saadud punktid. Samal päeval algas uus kogumisperiood.

    • Punktide aegumise tähtaeg ei sõltu pangakaardi aegumisest, uue pangakaardi avamisest ega kaarditüübi vahetumisest. Enne uue punktikogumise perioodi avamist kontrollitakse, kas Teil on toimiv pangakaart.

    • Järgmiste kaartide punktid kehtivad kaks aastat:

      Deebetkaardid:
      Visa ja Maestro kaardid, Koolikaart, NPNK Noortekaart, NPNK Tudengikaart, Seeniorkaart, Privaatpanganduse kaart (MC Private Banking), Deebetkaart Pluss.

      Krediitkaardid:
      Visa Classic, Visa Gold, Visa Platinum, MasterCard Standard, MasterCard Gold.

    • Järgmiste kaartide punktid kehtivad viis aastat:
      American Express Gold, American Express Platinum, American Express Blue.
    Näide. Mul on krediitkaart ja deebetkaart

    Krediitkaarti kasutav klient on liitunud preemiaprogrammiga novembris 2010. aastal. Olemasolev krediitkaart on juba eelnevalt preemiapunkte kogunud ja preemiakontol on olemas punktide kehtivusaeg 07.01.2012.

    1. oktoobril liitub preemiaprogrammiga ka kliendi deebetkaart, mille esimesed punktid laekuvad koos krediitkaardi punktidega oktoobri eest 7. novembril, novembri eest 7. detsembril jne. Esimese perioodi punktid aeguvad koos krediitkaardi punktidega 07.01.2012, seega tuleb kingitus tellida enne seda. Edasi hakkab kliendile kehtima uus punktide kehtivusaeg vastavalt kehtivatele preemiaprogrammi tingimustele (07.01.2014; 07.01.2016 jne).

    Krediitkaardi omanik, kes on liitunud preemiaprogrammiga
    enne 01.10.2011 ja kellel on deebetkaart

    graph Näide. Mul on ainult deebetkaart

    Kliendil on ainult deebetkaart. Alates 01.10.2011 liidetakse deebetkaart automaatselt preemiaprogrammiga.

    • Klient kogub selle kaardiga punkte 01.10.2011–31.10.2013.
    • Esimesed punktid saab klient oma preemiakontole 07.11.2011 oktoobris tehtud ostude eest, novembri
      punktid laekuvad 07.12.2011 jne.
    • Viimased punktid selle perioodi eest laekuvad 07.11.2013.
    • Punkte saab kasutada veel enne 07.12.2013, seejärel punktid nullitakse 07.12.2013.

    Preemiaprogrammiga liitunud klient, kellel on vaid deebetkaart

    graph

    Selleks, et tagada sujuv ja kiire klienditeenindus, hajutatakse deebetkaardi omanike esmast punktide aegumisaega erinevate kaarditüüpide alusel. Selle tulemusena saab osa kliente esimesel kogumisperioodil koguda punkte kauem kui 2 aastat. Edasi pikeneb nende punktide kehtivusaeg tavapärase 2-aastase perioodina (näiteks Seeniorkaardil 07.04.2016; 07.04.2018 jne).

    Esimese kogumisperioodi punktide kehtivusaja hajutamine klientidele,
    kellel on vaid deebetkaart

    graph

    Kui kliendil on 01.10.2011 seisuga mitu toimivat deebetkaarti, arvestatakse talle esimene punktide kehtivusaeg selle kaarditüübi järgi, mille esimene kogumisperiood on pikem. Näiteks, kui kliendil on Visa Electron deebetkaart ja NPNK Tudengikaart, on tema esimene kehtivusaeg NPNK Tudengikaardi järgi 07.05.2014.

  • Mis seos peab mul olema äriühinguga, et kingitust tellida?

    Ärikliendi kingituste tellimiseks peab eraisik olema selle äriühingu juhatuse liige või A-allkirjaõiguslik isik pangas.
  • Kas juhatuse liikmete punkte saab summeerida?

    Ei saa. Preemiapunkte teenivad vaid eraisikud oma kaardimaksete pealt. Preemiaprogrammi punktid on seotud konkreetse isikuga.
  • Kuidas saab kingitusi tellida?

    • Kingituste tellimiseks minge preemiaprogrammi kingituste kataloogi Swedbanki internetipangas preemiaprogrammi lehel www.swedbank.ee/preemiapunktid.

    • Kingitustega tutvumiseks:
      • klõpsake erinevate valdkondade nimetusi;
      • või vajutage linki „Otsi kingitusi” ning Teile kuvatakse kingituste nimekiri.
    • Valige meelepärane kingitus.
    • Kui olete kingituse leidnud, vajutage nuppu „Telli” nupp Telli.
    • Seejärel valige kingituse kättesaamise koht.
    • Kui kättesaamise koht on valitud, vajutage nuppu „Telli” nupp Telli.
    • Seejärel ilmub internetipangas preemiaprogrammi avalehele kiri „Teie tellimus on edastatud. Täname!”
    • Kingituste nimekiri on tähtajaline. Swedbank võib kingivalikut (sh kingituste väärtust punktides) preemiaprogrammi kestel muuta, lähtudes klientide ettepanekutest ning Swedbanki koostööpartnerite pakkumistest.
    • Iga tellitud kingitus vähendab kingitusele vastava punktisumma võrra preemiakontol olevat punktisummat, sõltumata sellest, kas võtate kingituse hiljem välja või mitte.
  • Miks pean lubama Swedbankil endale personaalseid teateid ja pakkumisi saata ning miks on selleks vaja kahtesid kontaktandmeid?

    • Preemiaprogrammi kaudu edastame mitmesugust infot: pakkumiste, valitud kingituste kättesaamise, punktide ja kingituste kehtivusaja ning muud vajalikku teavet. Informatsiooni kättesaamise kiirus, sisu ja maht on väga erinevad ning seetõttu oleme leidnud, et neist sõltuvalt tuleks kasutada ka erinevaid sidekanaleid.
    • Preemiaprogrammi võimalikult sujuvaks toimimiseks on vaja, et lubaksite meil endale personaalseid teateid ja pakkumisi saata, ning üheks kontakti võtmise võimaluseks peab olema e-post. Teise kontaktina soovitame valida telefoni.
      • On esinenud ka juhtumeid, kus oleme arusaamatuste vältimiseks enne kingi kättetoimetamist telefoni teel täpsustanud kliendi soovi ja kingi üksikasju. Vaid nii saame olla kindlad, et klient saab just selle kingi, mida ta soovib.
      • SMS-i kasutame ka erandjuhtudel, kui meie sõnumile on vaja Teie vastust, kuid Te ei ole eelmistele teavitustele reageerinud.
      • Samas edastame preemiaprogrammi kohta ka muud olulist infot, mida ei saa mahu tõttu telefoni kaudu saata. Sellisel juhul on kiireks info edastamise võimaluseks e-post. Nii saadame näiteks infot kingituste või võimalike eripakkumiste ja preemiaprogrammi tingimuste muutmise kohta.
    • Seega on kahed kontaktandmed vajalikud, et saaksime Teiega tellitud kingi asjus ühendust võtta ja et saata Teile infot kõige operatiivsemal moel. Samuti saame nii vajaduse korral kasutada teist kontakti, kui üks ei peaks töötama.
    • Kui Te ei ole Swedbankis oma kontaktandmetesse toimivat e-posti aadressi sisestanud, peate selle ära märkima preemiaprogrammi kingituse tellimisel. Samuti tuleb mis tahes teiste kontaktandmete valimisel veenduda, et olete meile edastatud õige aadressi või telefoninumbri. Kingitusi ei ole võimalik tellida, kui olete jätnud kontaktandmed sisestamata.
    • Juhul, kui Teil puudub e-posti aadress ja Teil ei ole seda võimalik ka endale teha, siis erandina saame pakkuda võimalust edastada kingituse tellimus pangateate kaudu. Kingituse tellimiseks sisestage pangateatesse järgmine info:
      • kingituse nimetus;
      • kingituse väärtus punktides;
      • kättesaamise koht (kui seda infot kuvatakse kingituse tellimise juures);
      • ajakirjade puhul aadress, kuhu ajakiri saadetakse.
  • Kuidas saan teada, millal võin kingitusele järele minna?

    • Kui olete preemiaprogrammi lehelt sobiva kingituse välja valinud ning tellimuse esitanud, saadetakse Teile hiljemalt 20 päeva pärast internetipanka pangateade, kus on meeldetuletusena kirjas, millise kingituse olete tellinud ning kust selle kätte saate.
    • Niipea, kui olete pangateate kätte saanud, võite kingitusele järele minna.
    • Tellitud kingitusele tuleb järele minna hiljemalt 1 kuu jooksul alates pangateate internetipanka jõudmist.
    • Erandkorras ei saadeta Teile pangateadet teatud kingituste, näiteks ajakirjade ja ajalehtede tellimuse kohta. Vastav info kingituse kättesaamisest on ka iga kingituse juures eraldi kirjas.
  • Kas keegi teine peale minu saab kingitusele järele minna?

    • Preemiaprogrammi kaudu valitud kingitus väljastatakse kingituse tellinud kaardiomanikule isiklikult või isikule, kelle kingituse tellija on selleks volitanud.
    • Volitust saab teha ainult internetipangas ja ainult kingituse tellimuse tegemise ajal.
    • Volituse vormistamisel internetipangas küsitakse kliendilt kingitust välja võtma volitatud isiku nime ja sünniaega.
    • Volitatud isik peab kingitusele järele minnes meie koostööpartnerit teavitama, et ta tuli välja võtma kellegi teise kingitust.
    • Koostööpartner võib volitatud isikule kingituse väljastada ainult isikut tõendava dokumendi alusel. Hoolimata sellest, et kingitust on volitatud kätte saama keegi teine, võib kingituse isikut tõendava dokumendi alusel alati väljastada ka tellimuse esitanud isikule.
    • Üle 7-aastaste laste puhul piisab, kui laps esitab isikut tõendava dokumendi. Kuni 18-aastase lapse puhul saab kingituse koostööpartneri juurest kätte ka lapsevanem, esitades enda isikut tõendava dokumendi ja lapse sünnitunnistuse.
  • Tellisin ekslikult vale kingituse. Mida teha?

    Juhul kui tellisite pangateenuse, ei ole seda võimalik tagastada. Muudel juhtudel tuleb 14 päeva jooksul kontakteeruda meie Nõustamiskeskusega telefonilt 6 310 310.
  • Tellitud kingitus läks katki. Kelle poole peaksin pöörduma?

    Võtke ühendust kingituse väljastanud kaupluse või teenindusasutusega. Teenindajale tuleb öelda, et toode on tellitud Swedbanki preemiaprogrammist.
  • Kas preemiaprogrammis osalevad ka lapsed?

    Jah, programmis osalevad kõik eraklientide, ka laste pangakaardid. Kingituse tellimiseks peab lapsel olema internetipanga kasutajaleping, mille saab sõlmida alates 7ndast eluaastast.
  • Tellisin ajakirja või ajalehe. Millal jõuab minuni esimene number?

    • Esimene ajakiri jõuab Teieni kahe kuu pärast alates tellimuse esitamisest.
    • Esimene ajaleht jõuab Teieni kahe nädala pärast alates tellimuse esitamisest.
  • Miks ma saan tellida kuus ainult ühe kingituse?

    Soovime tellimusi hajutada, et kõik preemiaprogrammis osalejad saaksid ühtviisi mugavalt kingitusi tellida nii vaiksematel perioodidel kui ka näiteks jõulude ajal. Samuti on hajutamine oluline selleks, et kingituste kättesaamine läheks alati võimalikult sujuvalt.
  • Miks ma ei saa annetada oma punktide jääki annetuseks?

    Preemiaprogrammi raames on klientidel võimalik toetada heategevust selleks ettenähtud pakkumiste kaudu, et tagada programmi korrektne ja sujuv haldamine. Kui Teie järelejäänud punktisumma on väiksem, kui on vaja annetuse tegemiseks, oodake pisut oma heateoga ja tehke annetus siis, kui olete puuduolevad punktid kokku saanud. Kui soovite abivajajaid kohe aidata, olete oodatud meie annetuskeskkonda „Ma armastan aidata”, kus saate alati teha rahalisi annetusi. Preemiaprogrammi kaudu on ühes kuus on võimalik annetada ühe korra ja seda kindla punktisummana.
  • Kas ma saan aegunud punktide eest kingituse tellida?

    Kui punktid on aegunud, ei saa neid enam kasutada.

    Soovitame seejärel punktid ära kasutada võimalikult peatselt, kuid mitte hiljem kui üks päev enne punktide aegumistähtaja saabumist, sest aegumistähtpäeval kõigepealt varasemad punktid nullitakse ja seejärel laekuvad Teie kontole eelmise kuu tehingute eest uued punktid. Siis algab uus kogumisperiood.

    Näide. Kliendil on ainult deebetkaart. 01.10.2011 liideti kaart automaatselt preemiaprogrammiga.
    • Klient kogus selle kaardiga punkte 01.10.2011–31.10.2013.
    • Esimesed punktid sai klient oma preemiakontole 07.11.2011 oktoobris tehtud ostude eest, novembri punktid laekusid 07.12.2011 jne.
    • Viimased punktid selle perioodi eest laekusid 07.11.2013.
    • Punkte sai kasutada veel kuni 06.12.2013, seejärel (07.12.2013) punktid nulliti ja preemiakontole kanti eelmise kuu tehingute eest saadud punktid. Samal päeval algas uus kogumisperiood.
  • Miks saadetakse osa kingituste kättesaamise info alles 20 päeva pärast tellimuse tegemist?

    See tähtaeg on vajalik kingituse toimetamiseks kokkulepitud kohta. Peame olema kindlad, et kui lähete kingitusele järele, on see õiges kohas juba ka olemas. Teate saamiseks võib kuluda maksimaalselt 20 päeva, kuid reeglina saate selle kätte varem.
  • Tellisin kingituse, kuid vajan sellele järeleminemiseks ajapikendust? Kas see on võimalik?

    Tellitud kingitusele tuleb järele minna ühe kuu jooksul pärast pangateate saabumist (kui pangateates ei ole öeldud teisiti). Kui kahtlustate, et Te ei saa kingitusele ise järele minna, tehke tellimuse vormistamisel volitus isikule, kes saab selle õigel ajal Teie eest ära tuua. Hoolimata sellest, et kingitust on volitatud kätte saama keegi teine, võite kingitusele alati ka ise järele minna. Kingituse väljastamisel küsitakse isikut tõendavat dokumenti. Kui te kingitusele õigeaegselt järele minna ei jõudnud, siis Teie tellimus tühistatakse ning samuti ei tagastata kingituse tellimiseks kulunud punkte.
  • Mis siis saab kui ma õigeaegselt ei jõua oma tellitud kingitusele järele?

    Kui Te ei jõua tellitud kingitusele õigeaegselt järele minna, siis lunastusperioodi möödudes Teie tellimus tühistatakse ning samuti ei tagastata kingituse tellimiseks kulutatud punktisummat. Seetõttu soovitame tellimuse vormistamisel lisada volitus isikule, kes saab kingituse õigel ajal Teie eest ära tuua. Hoolimata sellest, et kingitust on volitatatud kätte saama keegi teine, võite kingitusele alati ka ise järele minna.
  • Tellisin kingituse. Kas on võimalik see varem kätte saada?

    Kingituse juures on välja toodud, mis aja jooksul saadetakse Teile teade, et võite kingile järele minna. Paraku ei ole võimalik asjaajamist kiirendada, sest märgitud aeg on vajalik kingituse toimetamiseks valitud kättesaamiskohta.
  • Miks ei ole valikus kingitusi, mille võiks kätte saada minu kodukoha lähedalt?

    Tegeleme uute koostööpartnerite otsimisega pidevalt ja püüame kingivalikut pakkuda kõikides Eestimaa piirkondades. Valikus on ka palju kingitusi, millele ei ole vaja järele minna, näiteks pangateenused, e-poodide sooduskupongid, ajakirjad-ajalehed jms.
  • Vormistasin preemiapunktide eest annetuse. Millal jõuab minu annetatud summa valitud valdkonnas esindatud organisatsioonidele?

    Preemiaprogrammi kaudu vormistatud annetuste eest teeb Swedbank heategevusorganisatsioonidele ülekanded kaks korda aastas.
  • Miks ma ei saa annetada oma preemiapunkte konkreetsele organisatsioonile?

    Muutsime preemiaprogrammi annetuste loogika ning nüüd on võimalik annetada punkte valdkonna kaupa, kuna soovime pöörata tähelepanu valdkonnale tervikuna. Kuna organisatsioonide arv on pidevalt kasvanud, mis on pääsenud annetuskeskkonda (www.armastanaidata.ee), siis tekkis preemiaprogrammi raames vajadus neid valdkondadesse rühmitada, et saavutada kõigile parem väljapaistvus. Kui aga soovite toetada ühte konkreetset organisatsiooni, siis see on jätkuvalt võimalik tehes rahalise ühekordse või püsiannetuse uuenenud annetuskeskkonnas www.armastanaidata.ee.

Täna on Eestis enam kui miljonil inimesel taskus Swedbanki pangakaart. Paljud nendest võiksid olla ka Teie firma kliendid. Swedbank pakub Teile võimalust lüüa kaasa ainulaadses pangakaartide preemiaprogrammis.

Tahate anda suurele hulgale kaardiomanikest veel ühe hea põhjuse eelistamaks teie ettevõtet konkurentidele? Sel juhul ootame teid koostööpartneriks, pakkudes omalt poolt vastu suurepäraseid kliente, väga häid reklaamikanaleid ja tulemuslikku koostööd.

Mida ootame teie ettevõttelt?

  • Atraktiivset preemiaprogrammi pakkumist pangakaardi omanikule, et panna kokku mitmekesine ja kvaliteetne preemiakataloog. Tegu võib olla nii kaupade kinkimisega (sh kinkekaardid) kui ka mõne muu vahva ja paeluva eripakkumisega.
  • Üks lisanaeratus igale pangakaardi omanikule teie klienditeenindajalt.

Erinege konkurentidest ning liituge Swedbanki preemiaprogrammiga juba täna!

Lisainfo: Eneli Nairis, tel 888 3089, e-post eneli.nairis@swedbank.ee


PREEMIAPROGRAMMI KOOSTÖÖPARTNERI VALIKU ÜLDTINGIMUSED
06.12.2010

1. PREEMIAPROGRAMM
1.1 Preemiaprogramm on kingituste ja soodustuste programm, mida Swedbank AS (edaspidi: Swedbank) korraldab aktiivsetele eraisikutest arveldajatele, kellel on Swedbanki pangakaart.
2. TINGIMUSTE EESMÄRK
2.1 Käesolevas dokumendis on sätestatud üldtingimused, millele põhinedes valib Swedbank endale koostööpartneri, kellega ta asub läbirääkimistesse viimase pakutavate teenuste või kaupade pakkumiseks Swedbanki klientidele preemiaprogrammi raames.
3. KOOSTÖÖPARTNERI VALIKU ÜLDTINGIMUSED
Swedbank asub läbirääkimistesse lepingu sõlmimiseks eelkõige sellise juriidilise isikuga:
3.1 kellel on Swedbankis arvelduskonto ning kes aktsepteerib kaardimakseid;
3.2 kelle esindatavad teenused või kaubad ja/või kaubamärk on tuntud;
3.3 kelle pakutavad teenused või kaubad ei ole otseselt ega kaudselt seotud tubakatoodete, relvade ega alkoholiga ning on eetilised, kvaliteetsed ja inimesele turvalised;
3.4 kellel on igas regiooni (Põhja-Eesti, Lõuna-Eesti, Lääne-Eesti ja Ida-Eesti regiooni) suuremas linnas vähemalt 1 esindus ja/või edasimüüja, et tagada teenuste või kaupade kättesaadavus kõikjal Eestis;
3.5 kelle esinduste ja/või edasimüüjate asukohad on kergesti leitavad ning lihtsasti ligipääsetavad (soovitavalt suuremates kaubanduskeskustes), kusjuures teenuse või kaupade edasimüüjad peavad olema kohad, mis pakuvad igapäevase tegevuse käigus sama valdkonna teenuseid või kaupu (näiteks jalgratta kui kingituse kättesaamiseks ei ole sobilik apteek);
3.6 kelle majanduslik olukord on stabiilne, sh kellel puuduvad võlgnevused Swedbanki, Swedbanki kontserni kuuluvate ettevõtete või kolmandate isikute ees;
3.7 kellel on hea maine.
4. ERANDID
4.1 Swedbankil on õigus teha erandeid käesolevatest üldtingimustest ning astuda läbirääkimistesse juriidiliste isikutega, kes ei vasta kõigile punktis 3 nimetatud tingimustele. Kuivõrd tegemist ei ole ammendava tingimuste loeteluga, on Swedbankil õigus keelduda läbirääkimistest juriidilise isikuga, kes vastab küll eeltoodud tingimustele, kuid ei ole Swedbanki koostööpartneriks sobilik muul põhjusel. Läbirääkimistest keeldumist ei ole Swedbankil kohustus põhjendada.