Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Minu eelarve

Vaata, kuhu kulutad – siis tead, millelt säästa

Jälgi oma kulusid ning saavuta eesmärgid Minu eelarvega.

  • Saa kategoriseeritud ülevaade oma kuludest.
  • Lisa kulukategooriatele või kogu eelarvele limiidid.

Ülevaade ja kategooriad

  • Tehingud jaotatakse kategooriatesse automaatselt, kuid saad neid ka ise muuta.
  • Võid ühe tehingu summa jaotada mitme kategooria vahel.
  • Võid vaadata kõikide oma kontode ühist ülevaadet.
  • Saad täpsustada kõikide kulude või kategooriate kaupa perioodi, mille kohta soovid infot vaadata.

Kulude plaan ja kokkuvõte

  • Saad lisada limiite nii kõikidele kuludele kui ka kategooriatele.
  • Ülevaates aitab kulude plaan analüüsida, kas ja milliseid kulutusi saaksid vähendada.

Hea teada

  • Minu eelarvet saab kasutada alates 18. eluaastast.
  • Ülevaadet saad vaadata kohe, kui oled selleks nõusoleku andnud.
  • Sinu kulude-tulude kategoriseeritud ülevaadet näevad ka need kasutajad, kellele oled andnud ligipääsu oma kontole.

Privaatsuse seadete lehelt leiad rohkem infot andmete töötlemise kohta ja saad sealt ka igal ajal oma nõusolekud tagasi võtta.

Raha saab koguda märkamatult ja nutikalt. Näiteks poes kaardiga makstes.

Algajale ja ka kogenud investorile, kes soovib vaba raha hajutatult ja jätkusuutlikult investeerida.

Ainus kogumisvõimalus, millelt saad tulumaksu tagasi.

Lapsele raha kogumiseks saad kasutada ka kõiki investeerimisvõimalusi. Alusta väärtpaberikonto avamisest!

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.