Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Konto väljavõtte võimalused

Konto väljavõte võimaldab saada mingil ajavahemikul kontol tehtud tehingutest kiire ülevaate või sortida tehinguid erinevate tunnuste järgi. Päringuid saate esitada alates 2000. aastast tehtud tehingute kohta kahe aasta kaupa. Ekraanil on korraga võimalik näidata kuni 1000 kirjet. Ajavahemikku, mille kohta päringut esitada soovite, saate sisestada käsitsi vastavasse lahtrisse või valida kuupäevad kalendrist.

Vaatan oma konto väljavõtet

Otsing

Otsinguga leiate kiirelt vajalikud tehingud – otsida saate kas maksja/saaja nime ja selgituse, konto numbri või summa järgi. Otsinguga saate otsida sõnaosa või täpseid fraase, kuid suur- ja väiketähti ei eristata.

Summa järgi otsimine

Konto väljavõttelt saate tehinguid otsida summa järgi. Otsingu vastus sõltub sellest, kuidas otsitava numbri otsingu väljale sisestate.

Näiteks kui sisestate otsingusse:
  • „3” või „3.”– leitakse kõik kirjed, milles on summa vahemikus 3,00 – 3,99
  • „.3” – leitakse kõik kirjed, milles on väärtus 0,30
  • „3.3” – leitakse kõik kirjed, milles on väärtus 3,30

Konto väljavõtte võite tellida kas lühi- või laiformaadis

  • Lühiformaadis väljavõttel on näha maksja/saaja nimi, soovi korral maksja/saaja konto number, tehingu selgitus, summa ja tehingu kuupäev.
  • Lühiformaadis konto väljavõttelt on võimalik avada tehtud või laekunud maksete andmeid ning salvestada neid pdf- või asice-formaadis faili.
  • Konto väljavõttelt avatud tehingu andmeid saate salvestada määratud makseks või alustada samade andmetega uut makset.
  • Laiformaadis väljavõttel on lisaks näha dokumendi number, viitenumber, arhiveerimiskood, deebet/kreedit ning tehingu tüüp. Laiformaadis väljavõtet grupeerida ei saa.
  • Sellist väljavõtet saate ainult salvestada csv-, xls-, pdf- või asice-formaadis faili.

Lisavõimalused

  • Filtreerimine. Väljavõttel on võimalik filtreerida kaardimakseid, kontole laekumisi, tehtud makseid ning sularahaautomaadi sisse- ja väljamakseid.
  • Grupeerimine. Konto väljavõtet on võimalik grupeerida saaja/maksja järgi. Grupeeritud tehingute kogusumma on igas grupis ka eraldi välja toodud.
  • Kuvamine. Saate märkida, kas soovite väljavõttel näha saaja/maksja kontonumbrit või mitte.
  • Salvestamine erinevatesse formaatidesse. Nii lühi- kui laiformaadis väljavõtet on võimalik vaadata või salvestada vastavalt soovile kas xls-, csv-, pdf- või asice-formaadis. Lühiformaadis väljavõtte saate salvestada xls-formaati täpselt selliste andmete ja seadetega, nagu seda ekraanil näidatakse (grupeeritud ja filtreeritud). Panga digitempliga kinnitatud väljavõttel grupeerimist ei näidata.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank