Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Tule meie kliendiks

Isikut tõendava dokumendina on aktsepteeritud:

  • Eesti Vabariigi pass;
  • Eesti Vabariigi ID-kaart;
  • Eesti Vabariigi elamisluba;
  • Eesti Vabariigi välismaalase pass;
  • Eesti Vabariigi diplomaatiline pass või diplomaatiline isikutunnistus;
  • välisriigi pass;
  • Euroopa Liidu liikmesriigi ID-kaart;
  • meremehe teenistusraamat;
  • meresõidutunnistus.

Kui Sinu alaline elukoht ei ole Eestis, on väga oluline tuua välja oma seos Eestiga (välja arvatud juhul, kui omad Eesti Vabariigi ID-kaarti või passi). Konto avamise põhjust ja eesmärki tuleb arusaadavalt ja piisavalt põhjendada.

Seos Eestiga on:

  • Eestis õppimine või töötamine;
  • Eestis kinnisvara omamine;
  • osalus toimivas Eesti ettevõttes;
  • lähisugulased Eestis (abikaasa, elukaaslane, lapsed, vanemad).

Palume seost tõendava originaaldokumendi (nt tööleping, koolitõend, abielutunnistus jm) kaasa võtta juba siis, kui tuled esitama konto avamise taotlust.

Isikut tõendava dokumendina on aktsepteeritud:

  • Eesti Vabariigi pass;
  • Eesti Vabariigi ID-kaart;
  • Eesti Vabariigi elamisluba;
  • Eesti Vabariigi välismaalase pass;
  • Eesti Vabariigi diplomaatiline pass või diplomaatiline isikutunnistus;
  • välisriigi pass;
  • Euroopa Liidu liikmesriigi ID-kaart;
  • meremehe teenistusraamat;
  • meresõidutunnistus.

Eesti Vabariigi ID-kaart

Eesti Vabariigi ID-kaart

Eesti Vabariigi elamisluba

Eesti Vabariigi elamisluba

Internetis konto avamine agree agree Ei ole võimalik, broneeri nõustamine Ei ole võimalik, broneeri nõustamine

Meie juures saad ajada oma rahaasju lihtsalt ja mugavalt

Interneti kaudu meile kliendiks tulemine on lihtne. Selleks pead olema vähemalt 18-aastane ja järgima allpool kirjeldatud samme.

Sul on vaja:

  • kehtivat Eesti Vabariigi passi või ID-kaarti (elamisluba ei sobi);
  • Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti koos kaardilugejaga;
  • kaamera ja mikrofoniga arvutit, tahvelarvutit või nutitelefoni;
  • veebibrauserit Google Chrome või Mozilla Firefox.

Kuidas see käib?

  • Täida küsimustik.
  • Tee meie töötajaga videokõne (E–R 9.00–17.00).
  • Järgi edasisi juhiseid.
Alustan

Internetis saad lapsele konto avada:

  • alates lapse sünnist;
  • kui oled Swedbanki klient.

Sul on vaja:

  • Lapse passi või ID-kaarti, kui ta on vähemalt 7-aastane;
  • Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti koos kaardilugejaga.

Kuidas see käib?

  • Täida taotlus.
  • Teavitame Sind e-kirja teel, kui lepingud on valmis allkirjastamiseks.
  • Allkirjasta internetipangas vajalikud lepingud 5 tööpäeva jooksul.
  • Konto avamisest teavitame Sind e-kirja teel 2 tööpäeva jooksul.
Alustan

Ava konto esinduses, kui:

Kuidas see käib?

  • Broneeri nõustamine.
  • Tule esindusse ja võta kaasa vajalikud dokumendid.
  • Kui Sul ei ole tähtajatut elamisluba või vähemalt 12 kuuks välja antud Eesti, muu ELi riigi, Norra, Islandi, Liechtensteini, Suurbritannia või Šveitsi elamisluba, siis tuleb Sul maksta arvelduskonto avamiseks esitatud dokumentide käsitlustasu 200 € sularahas. Selleks broneeri aeg sularahaga tegelevasse esindusse.
Broneerin aja
  • Lapsele saad konto avada alates tema sünnihetkest.
  • Pangakaardi saad tellida, kui laps on vähemalt 6-aastane.
  • Interneti- ja mobiilipanga lepingu saad lapsele sõlmida, kui ta on vähemalt 6-aastane.
  • Kui laps on 7-aastane või vanem, on konto avamiseks vaja tema isikut tõendavat dokumenti (pass või ID-kaart).
  • Kuni lapse 18-aastakseks saamiseni näeb vanem lapse kontol toimuvat.
  • Kui Sinu lapsel ei ole tähtajatut elamisluba või vähemalt 12 kuuks välja antud Eesti, muu ELi riigi, Norra, Islandi, Liechtensteini, Suurbritannia või Šveitsi elamisluba, siis tuleb Sul maksta lapsele arvelduskonto avamiseks esitatud dokumentide käsitlustasu 200 € sularahas. Selleks broneeri aeg sularahaga tegelevasse esindusse.
Broneerin aja
  • Täieliku hinnakirja nägemiseks vajuta siia.
  • Kõiki tingimusi näed siin.
  • Tüüpiliste makseteenuste hinnakiri

Kui teed endale väärtpaberikonto, on Sul võimalik osta või müüa väärtpabereid. Saad investeerida nii Eesti kui ka globaalsetel väärtpaberiturgudel.

Avan väärtpaberikonto

Kui plaanid asutada oma ettevõtet, ava Swedbankis ärikliendi konto ja saad osa laiast tootevalikust ning nutikatest digilahendustest, mis aitavad Su ettevõtet arendada. Ettevõtte konto saad avada mugavalt internetipangas.

Avan uue konto ettevõttele

Sul on võimalik arvelduskonto ja sellega seotud püsimaksed oma praegusest pangast meile üle tuua. Panga vahetamine on tasuta. Selleks külasta Swedbanki esindust ja võta kaasa isikut tõendav dokument. Seejärel teeme koos Sinu praeguse pangaga kõik konto vahetamiseks vajalikud toimingud.

Noortele

Meilt saad valida mitmekülgsete võimalustega Sulle sobiva pangakaardi. Ostude eest tasumiseks piisab viipamisest – kasuta mobiilse viipemakse võimalusi või maksa nutikellaga. Kuni 25-aastastele (k.a) klientidele on nii Eesti- kui ka euroopasisesed eurodes tehtud internetipanga ülekanded tasuta.

Lähemalt

Kuldklientidele

Väärtustame Sinu aega. Kuldkliendina teenindame Sind eelisjärjekorras ja Sind nõustavad meie parimad eksperdid. Samuti kehtivad Sulle eripakkumised meie toodetele ja teenustele.

Lähemalt

Seenioritele

Hindame Sinu elukogemust kõrgelt. Teeme kõik, et iga klient tunneks end meie juures hästi ning saaks igapäevased rahaasjad aetud turvaliselt, lihtsalt ja mugavalt. Meie juurest saad alati nõu ja tuge digiteenuste kasutamisel. Pakume oma klientidele alates 65. eluaastast mitmeid soodustusi ja eripakkumisi.

Lähemalt

Privaatpanganduse klienditele

Meie varakamatele klientidele annavad nõu pikaaegse kogemusega haldurid, kes aitavad igapäevastes rahaasjades, investeerimise ja finantseerimisega seotud teemadel ning pärimisküsimustes.

Lähemalt

Kaardil on lapse raha turvaliselt hoitud

Loodud Sinu lemmikuks

Aitame Sinu ettevõtte edule kaasa

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank