Krediitkaardid

Lisasime kõige populaarsematele krediitkaartidele ostukindlustuse

Ostukindlustus on nüüd nii uutel kui ka olemasolevatel Püsimaksega, Vaba tagasimaksega ja Gold vaba tagasimaksega krediitkaartidel. Ostukindlustus lisandub automaatselt ja krediitkaartide kuutasud ei muutu.

Ostukindlustus:

  • kehtib ostetud eseme ootamatu kahjustumise, hävimise, varguse või kadumise korral;
  • kehtib ka juhul, kui ostetud ese kahjustub Teie enda süül;
  • kaitseb kestvuskaupu 180 päeva pärast ostu ja omavastutus on 30 €.

Valige sobivaim krediitkaart

Tutvuge ostukindlustuse tingimustega.

Püsimaksega krediitkaart

Püsimaksega krediitkaart

  • Limiidi tagastamine kuumaksetena
  • Toimib nagu järelmaks ja sobib suuremateks ostudeks
  • Ostukindlustus
  • Eripakkumised ja preemiapunktid
  • Kuutasu 0 eurot

Taotlen

Lähemalt

Vaba tagasimaksega krediitkaart

Vaba tagasimaksega krediitkaart

  • Intressivaba periood 30 päeva
  • Vabalt valitud tagasimakse aeg ja suurus
  • Ostukindlustus
  • Eripakkumised ja preemiapunktid
  • Kuutasu 1,30 eurot

Taotlen

Lähemalt

Gold vaba tagasimaksega krediitkaart

Gold vaba tagasimaksega krediitkaart

  • Tasuta reisikindlustus kogu perele
  • Intressivaba periood 40 päeva
  • Ostukindlustus
  • Eripakkumised ja preemiapunktid
  • Kuutasu 3,70 eurot

Taotlen

Lähemalt

UUS! Visa Platinum krediitkaart

UUS! Visa Platinum krediitkaart

  • Piiramatu arv külastusi lennujaamade Priority Passi VIP-lounge´idesse
  • Swedbanki parim reisikindlustus kogu perele
  • Ostukindlustus
  • Eripakkumised ja preemiapunktid
  • Aastatasu 315 € sisaldab: 12,90 € kuutasu ja 160,20 € lisapakett

Taotlen

Lähemalt

American Express Blue krediitkaart

American Express Blue
krediitkaart

  • Ostukindlustus
  • Intressivaba periood
  • Eripakkumised

Lähemalt

American Express Gold krediitkaart

American Express Gold
krediitkaart

  • Tasuta reisiteenindus
  • Tasuta reisikindlustus kogu perele
  • Intressivaba periood
  • Eripakkumised

Lähemalt

American Express Platinum krediitkaart

American Express
Platinum krediitkaart

  • Tasuta reisiteenindus ja -kindlustus kogu perele
  • Tasuta concierge-teenindus
  • Eripakkumised

Lähemalt

Gold määratud tagasimaksega krediitkaart

Gold määratud tagasimaksega krediitkaart

  • Tasuta reisikindlustus kogu perele
  • Kaardil puudub intress
  • Kasutatud krediidi tagastamine järgmise kuu 10. päeval
  • Eripakkumised

Lähemalt

Platinum määratud tagasimaksega krediitkaart

Platinum määratud tagasimaksega krediitkaart

  • Tasuta reisikindlustus kogu perele
  • Intressivaba
  • Kasutatud krediidi tagastamine järgmise kuu 10. päeval
  • Eripakkumised

Lähemalt

Laske endale pangakaart mugavalt ja turvaliselt koju saata.
Nüüd saate oma uue pangakaardi PIN-koodi endale internetipanka tellida. PIN-koodi kuvatakse Teile kaardi aktiveerimisel.
Tähelepanu! Lisakaardi PIN-koodi ei ole võimalik internetipanka tellida.

Mugav – asjad saavad aetud pangaesinduses käimata

  • Posti teel on võimalik kätte saada nii uusi kui ka automaatselt uuendatud deebet- ja krediitkaarte. Uue kaardi saate mugavalt tellida internetipanga kaudu.
  • Kui Teie pangakaart hakkab aeguma ja soovite saada uue kaardi kätte posti teel, logige internetipanka ja otsige avalehelt üles aeguvate kaartide link. Kui seda linki klõpsate, kuvatakse Teie lähiajal aeguvad pangakaardid. Klõpsates kaardi nimetust, saate muuta uuendatud pangakaardi kättesaamise viisi. Deebetkaardi kättesaamise viisi ja saadetise postiaadressi saab muuta 60 päeva, krediitkaardi oma 50 päeva enne vana kaardi aegumist.

Kui valite pangakaardi kättesaamise viisiks „posti teel“, veenduge, et Teie kontaktandmetesse märgitud aadress oleks korrektne, sest muidu ei pruugi Te kaarti kätte saada. Pangakaart saadetakse kontaktaadressile lihtkirjana ja see on Teile Eesti piires tasuta. Kui soovite tellida kaardi välismaale, edastage meile vastav info pangateatega. Kaardi saatmine välismaale on tasuline.

Turvaline – pangakaarti saab kasutada alles pärast aktiveerimist

Pärast kaardi kättesaamist peate selle internetipangas aktiveerima, muidu Te ei saa kaarti kasutada. Saates posti teel vaid aktiveerimata kaarte, hoolitseme selle eest, et saadetise kadumisel või võõrastesse kätesse sattumisel ei ole ohustatud Teie isikuandmed ega kontol olev raha.

Automaatselt uuendatud kaardil jääb esialgu kehtima eelmise kaardi PIN-kood, asenduskaardi ja päris uue kaardi puhul saadame PIN-koodi eraldi saadetisena. Pärast seda, kui olete kaardi internetipangas aktiveerinud, on soovitatav kaardi PIN-kood pangaautomaadis ära vahetada.

Küsimuste korral helistage Swedbanki nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310, saatke meile internetipangast pangateade või kirjutage aadressil info@swedbank.ee.

Kiire – pangakaart on võimalik kätte saada 5 tööpäeva jooksul

Kas teadsite, et kui tellite uue pangakaardi postiga koju ja PIN-koodi internetipanka, siis saate kaardi kätte juba 5 tööpäeva jooksul? Internetipanka tellitud PIN-koodi kuvatakse Teile kaardi aktiveerimisel.

  • Milliseid pangakaarte saadetakse posti teel?

    Postitame kõiki krediit- ja deebetkaarte.

    Tähelepanu! Alla 18-aastastele klientidele väljastame Noortekaarte ainult pangaesinduses.

  • Kus ja kuidas saab muuta aeguva pangakaardi kättesaamise viisi?

    Seda, kas soovite saada kaarti kätte Swedbanki esindusest või posti teel, saate muuta internetipangas kaardi lepingu juures ja lähimas esinduses. Muudatusi saate teha ajal, mil kaardi aegumiseni on jäänud rohkem kui 60 päeva.

  • Mis postiaadressile kaart saadetakse?

    Kui olete valinud kaardi kättesaamise posti teel, peate ühtlasi kinnitama oma aadressi, kuhu kaart saadetakse. Kui vahetate aadressi, millele kaart saata, muutub automaatselt ka see aadress, mille olete esitanud oma kontaktandmetes. Kaarte postitame ainult Eesti Vabariigi piires.

  • Kuidas toimub kaardi posti teel saatmine?

    Kui olete kaardi tellinud posti teel, siis saadetakse kaart Teile lihtkirjana. Kaarte postitame ainult Eesti Vabariigi piires ja see teenus on Teile tasuta. Kui tellite uue pangakaardi, tuleb Teil tasuda kaardi avamise tasu vastavalt kehtivale hinnakirjale. Uue pangakaardi PIN-koodi saadame Teile vastavalt kaardi tellimisel tehtud valikule, kas posti teel eraldi saadetisena või kuvame seda kaardi aktiveerimisel internetipangas.

  • Kuidas saab kaarti välismaale tellida?

    Meil on võimalus saata kaarte välismaale DHL-i kulleriga. Selle teenuse kulud tuleb katta kliendil. Täpsema info saamiseks helistage Swedbanki nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310, saatke internetipangast pangateade või kirjutage aadressil info@swedbank.ee. Mõnel juhul on võimalik pangateatega volitada teist isikut, et ta saaks kaardile Swedbanki esindusse järele tulla, et seejärel kaart tavapostiga edasi saata.

  • Millal ma posti teel saadetava kaardi kätte saan? Mida teha, kui kaart ei ole kohale jõudnud?

    • Kui tellite uue pangakaardi postiga koju ja PIN-koodi internetipanka, siis saate kaardi kätte juba 5 tööpäeva jooksul pärast selle tellimist. Internetipanka tellitud PIN-koodi kuvatakse Teile kaardi aktiveerimisel. Kui tellite nii kaardi kui ka PIN-koodi postiga koju, saadetakse uus kaart ja PIN kood Teile eraldi saadetistena 5-10 tööpäeva jooksul pärast selle tellimist
    • Kui Teil on juba kaart, kuid see hakkab aeguma, siis saadame uuendatud deebet- või krediitkaardi Teie kontaktaadressile hiljemalt kaks nädalat enne vana kaardi kehtivuse lõppu. Näiteks, kui vanale kaardile on kehtivuseks märgitud 02/18, peab uuendatud kaart olema posti teel saabunud hiljemalt 15.02.2018.

    Kui posti teel saadetav kaart ei ole hiljemalt 2 nädalat enne vana kaardi aegumist või 10 päeva pärast uue kaardi tellimist kohale jõudnud, saatke meile selle kohta palun pangateade.

  • Kui korraga on vaja aktiveerida mitu kaarti, kas peab iga kaardi eraldi aktiveerima?

    Jah, iga kaart tuleb eraldi aktiveerida.

  • Mida peab tegema, kui kaarti ei saa internetipangas aktiveerida?

    Kontrollige, kas olete kõik nõutud väljad täitnud. Proovige mõne aja pärast uuesti. Kui Teil siiski ei õnnestu kaarti aktiveerida, helistage Swedbanki Nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310.

  • Mis on kaardi aktiveerimiseks vajalik turvakood ja kust seda leida?

    MasterCardi turvakood (Card Validation Code, CVC) ja Visa kaardi turvakood (Card Verification Value, CVV) on pangakaardi tagaküljel oleva allkirjariba peal kolm viimast numbrit. American Expressi kaardi turvakood on kaardi esiküljel kaardi numbri kohal olevad neli numbrit.

  • Mida teha vana (kehtetu) pangakaardiga?

    Hävitage kaart, lõigates tükkideks magnetriba, kiibi, kaardiomaniku nime ja kaardi numbri nii, et kogu kaardil olev info oleks loetamatu.

Kui pangakaart kaob, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310 või blokeerige kaart mobiilipangas.

Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja Teil ei õnnestu meiega ühendust saada, blokeerige kaart mobiilipangas või helistage:

  • MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111 või vastava riigi abitelefonile (tasuta).
  • Visa kaardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 410 581 3836 või vastava riigi abitelefonile (tasuta).

Koos pangakaardiga saate PIN-koodi, mida teate ainult Teie. Ärge öelge ega näidake seda kellelegi.

Muutke oma PIN-kood koheselt ära, kui kahtlustate, et keegi on Teie PIN-koodi teada saanud või kui vahetuse vajadusest on teavitanud Teid pank. PIN-koodi saate muuta Swedbanki sularahaautomaatides.

Helistada võite ööpäev läbi.

Informeerige panka ka siis, kui Te pole kindel, kas Teie pangakaart tõesti kadunud on.

Määrake kasutuslimiidid

  • Määrake oma kaardile kasutuslimiidid. Eraldi limiidid saate määrata ostu- , sularaha- ja maksetehingutele. Vajaduse korral saate limiite ajutiselt suuremaks muuta.
  • Kui kasutate oma kaarti näiteks vaid ostude tegemiseks, saate muud toimingud kaardile keelata. Kõiki kaardiltoiminguid (ost, sularaha väljavõtt, automaadimaksed, kontojäägi küsimine, kontoväljavõtte küsimine) saate eraldi lubada või keelata. Nii vähendate riski kaardi kadumise või varguse korral.
  • Kaardi kasutusõigusi ja limiite saate määrata ja muuta interneti-, mobiili- või telefonipangas ning Swedbanki esinduses.

PIN-kood on Teie elektrooniline allkiri

  • Õppige PIN-kood pähe ja hävitage PIN-koodi ümbrik.
  • Ärge kirjutage PIN-koodi kaardile ega ka mujale, kus see võib teistele nähtav olla.
  • Ärge öelge PIN-koodi kellelegi, ka mitte pangatöötajale.
  • Muutke aeg-ajalt oma PIN-koodi. Muutke oma PIN-koodi koheselt, kui vahetuse vajadusest on teavitanud Teid pank. Seda saate teha Swedbanki sularahaautomaatides.
  • Ärge valige PIN koodiks varem kasutusel olnud koodi.
  • Ärge kasutage erinevatel kaartidel parema meeldejäämise nimel ühesuguseid koode.
  • Püüdke PIN-koodi sisestada nii, et keegi seda ei näeks.

Kasutage pangakaarti tähelepanelikult

  • Teadke alati, kus Teie pangakaart on. Kui tasute kaardiga, ärge lubage teenindajalkaarti enda kätte võtta. Kui kaart kaob, helistage kohe nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310, et kaart sulgeda või blokeerige kaart mobiilipangas.
  • Kaupluses või teenindusasutuses kaardiga makstes olge alati juures, kui kaarditehingut tehakse. Ärge lubage teenindajal viia oma kaarti tagaruumi. Ostu tegemiseks ärge kunagi saatke oma kaardi numbrit faksi või posti teel ega öelge seda telefonis.
  • Internetist kaupu või teenuseid tellides kasutage ainult usaldusväärseid veebilehti. Enne oma kaardi numbri sisestamist uurige, kas keegi Teie tuttavatest on sellelt veebilehelt midagi tellinud ja millised on nende kogemused.
  • Olge tähelepanelik teiste pankade rahaautomaatide kasutamisel – mõned sularahaautomaadid annavad kõigepealt välja kaardi ning alles seejärel sularaha. Veenduge enne automaadi juurest lahkumist, et pangakaart ja soovitud sularaha oleks Teie käes.
1. ERAISIKULE Kehtivad alates 01.07.2016
1.1 Vaba tagasimaksega krediitkaart(2)
- kuutasu 1,30 €, kuni 25-aastastele k.a tasuta
- lisakaardi kuutasu 1,30 €
- aastane intress 19 - 22%
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
1.2 Püsimaksega krediitkaart
- aastane intress 19 - 22%
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
- teade võlgnevusest 3 €
1.3 Gold vaba tagasimaksega krediitkaart (3)
- kuutasu 3,70 €
- lisakaardi kuutasu 2,50 €
- aastane intress 17-20%
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
- teade võlgnevusest 3 €
1.4 Visa Platinum krediitkaart (4)
- kuutasu 12,90 €
- lisakaardi kuutasu 10,90 €
-Visa Platinum lisapakett 160,20 € aastas (5)
- aastane intress 14 - 17%
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
-Priority Pass salongikülastustasu  
     - Visa Platinum lisapaketiga kaardi valdajale tasuta
     - Visa Platinum lisapaketita kaardi valdajale 27 USD külastaja kohta
     - Visa Platinum kaardi valdaja kaaslastele 27 USD külastaja kohta
1.5 Gold määratud tagasimaksega krediitkaart
- põhikaardi kuutasu 5,11 €
- lisakaardi kuutasu 2,56 €
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
- teade võlgnevusest 3 €
1.6 Platinum määratud tagasimaksega krediitkaart
- aastatasu 127,82 €
- lisakaardi aastatasu 63,91 €
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
- teade võlgnevusest 3 €
- Priority Pass salongikülastustasu Platinum krediitkaardi omanikule ja kaaslastele 27 USD külastaja kohta
1.7 American Express Blue krediitkaart (6, 7)
-kuutasu 1,60 €
-lisakaardi kuutasu 1,60 €
-aastane intress 17 - 20%
-viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
1.8 American Express Gold krediitkaart (6, 8)
- kuutasu 10,50 €
- lisakaardi kuutasu 7 €
- aastane intress 16-19%
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
- Priority Pass salongikülastustasu 27 USD külastaja kohta
1.9 American Express Platinum krediitkaart (6, 9)
- aastatasu 475 €
- lisakaardi aastatasu 320 €
- aastane intress 14%
- viivis EKP intress + 8% aastas (1) (hetkel 0,022% päevas ja 8,00% aastas)
- Priority Pass salongikülastustasu kaardiomanikule tasuta
- Priority Pass salongikülastustasu kaardiomaniku kaaslastele 27 USD külastaja kohta
ÜLDISED TEENUS- JA TEHINGUTASUD
1. Kaardi avamise tasu
- kaardi avamine kontoris 2,50 €
- kaardi avamine internetipangas 1,50 €
2. Tasumine äriettevõttes tasuta
3. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (10) - kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
- 0,25% summast, mis ületab 5000 € kuus
4. Sularaha väljavõtt 1,92 € + 2,5% summast
5. Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
6. Krediitkaardi asendamine 7 €
7. Tehingute väljavõte
- eelneva kuu kohta tasuta
- varasema kuu kohta 4 € kuu
8. Krediitkaardilepingu muutmine (11)
- krediidilimiidi suurendamine kontoris 1% juurdetaotletavast limiidist, min 10 €
- krediidilimiidi suurendamine internetipangas 3,20 €
- lepingu muutmine kontoris 10 € (v.a kasutuslimiitide muutmine)
- lepingu muutmine internetipangas tasuta
9. Krediitkaardi sulgemine tasuta
10. Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
11. Kviitungi koopia (järelepärimine)
- tehingust Eestis 4 €
- tehingust välismaal 8 €
12. Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
13. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (12) 0,32 € päring
14. Alusetu tagasinõude esitamine
- tehingust Eestis 12 €
- tehingust välismaal 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
15. Visa või MasterCardi abiteenuse kasutamine välismaal (ajutise krediitkaardi väljastamine välismaal) 0 - 130 € vastavalt tegelikele kuludele
16. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (13) 2,50 €
17. Kaardi saatmine postiga
- Eesti Vabariigi piires tasuta
18. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (14)
- VISA või MasterCardi korral 1% tehingu summast
- American Expressi korral 0,5% tehingu summast
19. Põhikaardi ja lisakaardi uuendamine tasuta
2. JURIIDILISELE ISIKULE Kehtivad alates 01.09.2016
2.1 Ärikliendi krediitkaart (15)
- avamistasu 5 €
- kuutasu 3 €
- aastane intress 18%
- viivis 0,2% päevas
- teade võlgnevusest 3 €
2.2 Ärikliendi kuldkrediitkaart (16)
- avamistasu 10 €
- kuutasu 10 €
- aastane intress 14%
- viivis 0,2% päevas
- teade võlgnevusest 3 €
- Priority Pass salongikülastustasu 27 USD külastaja kohta
2.3 Määratud tagasimaksega krediitkaart: MasterCard Business (17)
- aastatasu 25 €
- viivis 0,2% päevas
- teade võlgnevusest 3 €
2.4 Määratud tagasimaksega kuldkrediitkaart: Visa Business Gold (17)
- aastatasu 120 €
- viivis 0,2% päevas
- teade võlgnevusest 3 €
- Priority Pass salongikülastustasu 27 USD külastaja kohta
2.5 Püsimaksega krediitkaart: Visa Business (17)
- avamise tasu esmasel taotlemisel ja uuendamisel tasuta
- kuuhooldustasu 1,30 €
- aastane intress 18%
- viivis 0,2% päevas
ÜLDISED TEENUS- JA TEHINGUTASUD
1. Tasumine äriettevõttes tasuta
2. Sularaha sissemakse oma panga automaadis eurodes (18) - kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
- 0,25% summast, mis ületab 5000 € kuus
3. Sularaha väljavõtt 1,92 € + 2,5% summast
4. Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt (19) vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
5. Kaardi asendamine 7 €
6. Tehingute väljavõte
- eelneva kuu kohta tasuta
- varasema kuu kohta 4 € kuu
7. Krediitkaardilepingu muutmine
- krediidilimiidi suurendamine kontoris 1% juurdetaotletavast limiidist, min 10 €
- lepingu muutmine 10 € (v.a kasutuslimiitide muutmine)
- lepingu muutmine internetipangas tasuta
8. Krediitkaardi sulgemine tasuta
9. Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
10. Kviitungi koopia (järelepärimine)
- tehingust Eestis 4 €
- tehingust välismaal 8 €
11 Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
12. Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal (12) 0,32 € päring
13. Alusetu tagasinõude esitamine
- tehingust Eestis 12 €
- tehingust välismaal 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
14. Kaardi saatmine ühest kontorist teise (13) 2,50 €
15. Visa või MasterCardi abiteenuse kasutamine välismaal (ajutise krediitkaardi väljastamine välismaal) 0 - 130 € vastavalt tegelikele kuludele
16. Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest (14) 1% tehingu summast

(1) Euroopa Keskpanga põhirefinantseerimis-operatsioonidele kohaldatav intressimäär (EKP intress). EKP intress avaldatakse Ametlikes Teadaannetes. Viivis võib muutuda 2 korda aastas (1. jaanuaril ja 1. juulil), kui on muutunud EKP intress.
(2) Eraisiku vaba tagasimaksega krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(3) Eraisiku vaba tagasimaksega MasterCard Gold krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(4) Eraisiku Visa Platinum krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 40 päeva (ostust kuni maksepäevani). Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(5) Kui lisapaketi tellimise ja Visa Platinum krediitkaardi kehtivusaja lõppemise vahele jääb vähem kui aasta, siis debiteerib Swedbank lisapaketi eest täistasu.
(6) American Express kaarte alates 01.07.2016 ei väljastata.
(7) American Express Blue krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 40 päeva (ostust kuni maksepäevani). Krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(8) American Express Gold krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 40 päeva (ostust kuni maksepäevani). Krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(9) American Express Platinum krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale intressivaba periood kuni 50 päeva (ostust kuni maksepäevani). Krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(10) Võimalik punktide 1.1 – 1.4 nimetatud krediitkaartide puhul. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 €. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.
(11) Kui krediitkaardi uuendamisel, taotluse alusel, toimub ka krediitkaardi krediidilimiidi ümardamine krediidilimiidi suurendamisena või alandamisena kuni 50 € (k.a.), siis sel juhul krediidilimiidi suurendamise ja alandamise eest krediidilimiidi muutmise tasu ei kaasne.
(12) Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/MasterCard kaartidega.
(13) Hinnas sisaldub käibemaks 20%.
(14) Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. Tehingu tühistamisel tasutud konverteerimistasu tagastamisele ei kuulu.
(15) Ärikliendi krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(16) Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe.
(17) Alates 20.04.2016 uusi kaarte ei väljastata.
(18) Võimalik püsimaksega krediitkaartide, ärikliendi krediitkaartide ja ärikliendi kuldkrediitkaartide puhul. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 €. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.
(19) Võimalik ärikliendi krediitkaartide ja ärikliendi kuldkrediitkaartide puhul.

Hea teada