Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Preemiapunktid

Tutvu meie klientidele kehtivate eripakkumistega!

Saa osa headest soodustustest ja eripakkumistest meie koostööpartnerite juures.

Pakkumisi saad kasutada restoranides, kauplustes, e-poodides ja hotellides üle Eesti. Soodustused ja pakkumised uuenevad pidevalt.

Tutvun pakkumiste ja tingimustega

NB! Pane tähele, et muutsime soodustuste pakkumise viisi. Partnerite soodustused leiad Partnerite pakkumiste lehelt ning tasuta makseid saad teha, kui liitud Maksete paketiga. Preemiaprogramm ja preemiapunktide kasutamine lõppes 31. oktoobril 2020.

NB! Pane tähele, et muutsime soodustuste pakkumise viisi. Partnerite soodustused leiad Partnerite pakkumiste lehelt ning tasuta makseid saad teha, kui liitud Maksete paketiga. Preemiaprogramm ja preemiapunktide kasutamine lõppes 31. oktoobril 2020.

KKK

  • Miks preemiaprogramm läbi saab?

  • Kui kaua ma saan oma preemiapunkte kasutada? Millal on viimane päev, millal saan oma preemiapunkte kasutada?

  • Mis siis saab, kui ma ei jõua oma preemiapunkte enne 31.10.2020 ära kasutada?

  • Mitu kingitust saan tellida?

  • Kuidas saan teada, millal võin kingitusele järele minna?

  • Kui ma novembris 2020 lähen kingitusele järele ja kaupluses tekib kingituse väljastamisel probleem – minu tellimust ei leita –, siis kuhu ma pean pöörduma?

  • Mis siis saab, kui ma ei jõua õigeaegselt oma tellitud kingitusele järele?

  • Tellisin preemiapunktide eest kingituse ja see läks katki, kelle poole peaksin toote garantiiaja jooksul pöörduma, et toodet parandada, kui preemiaprogrammi enam ei ole?

  • Annetan igakuiselt oma preemiapunktid heategevusele. Kuidas saan edaspidi heategevust toetada?

  • Kust saan edaspidi erinevaid koostööpartnerite soodustusi?

  • Miks ma ei näe ärikliendi internetipangas oma preemiapunkte?

  • Kas perekonnaliikmed või juhatuse liikmed saavad oma punkte summeerida?

  • Miks pean lubama Swedbankil endale personaalseid teateid ja pakkumisi saata ning miks on selleks vaja kahtesid kontaktandmeid?

  • Kuidas saab kingitusi tellida?

  • Mis seos peab mul olema äriühinguga, et tellida ärikliendi kingitusi?

  • Miks saadetakse osa kingituste kättesaamise infot alles 20 päeva pärast tellimuse tegemist?

  • Tellisin kingituse. Kas on võimalik see varem kätte saada?

  • Kas keegi teine peale minu saab kingitusele järele minna?

  • Miks ma ei saa annetada oma punktide jääki annetuseks?

  • Miks ma ei saa annetada oma preemiapunkte konkreetsele organisatsioonile?

Oluline teada

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank