Internetiostud

Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud!

Internetis ostude sooritamiseks veenduge internetipoe turvalisuses. Internetiostude võimaluse peab iga uue kaardi puhul eraldi aktiveerima.

Postiga saadetud uuendatud ja asendatud kaartide internetiostud aktiveeritakse automaatselt, kui eelneva kaardi internetiostud olid aktiveeritud.

Aktiveerin internetiostud

Kaardiga e-poodides maksmine

  • Internetiostude programmiga liitumine

    Programmiga liitumise tingimused:

    • Programmi saab liita MasterCardi või Visa pangakaarte.
    • Pangakaart on aktiveeritud ja toimiv.
    • Lisakaardi saab programmi lisada konto omanik, äriklientide puhul ettevõtte esindaja või konto kasutamise õigusega isik.
    • Lisakaardi omanikul peab olema aktiivne Swedbanki internetipanga kasutajatunnus ja turvaelemendid.

    Turvaelementide või internetipanga kasutajatunnuse puudumisel tuleb nende saamiseks pöörduda lähimasse Swedbanki esindusse.

  • Sisestage korrektsed andmed

    1. Kaardiomaniku nimi
    2. Kaardi number
    3. Kaardi aegumisaeg
    4. Kaardi CVV/CVC kood

    *Kaardil olev tähistus näitab, millist tüüpi kaardiga on tegemist. “Debit” tähendab deebetkaarti ja “Credit” krediitkaarti.

  • Tehingu kinnitamine

    Enne tehingu kinnitamist kontrollige üle kõik detailid ja tasutav summa.

    NB! Turvalisuse huvides soovitame internetioste sooritada MasterCard SecureCode’i ja Verified by Visaga ühinenud e-poodides.

    A

    MasterCard SecureCode’i ja/või Verified by Visaga ühinenud internetipoodidest leiab nimetatud lahenduste logod ning makse sooritamisel küsitakse täiendavat isiku tuvastamist Swedbanki internetipanga kaudu.

    Ostu sooritamisel tuleb läbida lisasammud, mis on kirjeldatud punktis 3.

    B

    Kui internetipood ei ole MasterCard SecureCode’i ja/või Verified by Visaga ühinenud, siis täiendavat tuvastamist Swedbanki internetipanga kaudu ei toimu.

    Ost on sooritatud ja lisasamme ei järgne.

  • Täiendav tuvastamine Swedbanki internetipanga kaudu

    1. Pärast kaardiandmete sisestamist kuvatakse ostu kokkuvõte ja isiklik tervitussõnum. Kontrollige alati, et tervitussõnum oleks õige. Kui tervitussõnum on vale või puudub, ärge ostutehingut kinnitage.
    2. Järgmisena tuleb Teil sisestada oma Swedbanki internetipanga kasutajatunnus ja parool. Selleks valige sobiv autentimisviis (Smart-ID, ID-kaart, Mobiil–ID, PIN-kalkulaator, paroolikaart). Kui autentimine õnnestus, suunatakse Teid tagasi kaupmehe juurde ja ostutehing jätkub tavapäraselt.
  • Makse ebaõnnestumise võimalikud põhjused

    • Internetiostude võimalus ei ole aktiveeritud.
    • Kontol ei ole piisavalt vahendeid.
    • Kaardile seatud kasutuslimiit on tehingu sooritamiseks liiga madal.
    • Kaart on aegunud (aegumisaeg on märgitud kaardi esimesel küljel).
    • Kaupmehe seatud piirangud (nt ei aktsepteeri teatud tüüpi kaarte või teatud riikides väljastatud kaarte).

Korduma kippuvad küsimused

  • Mida internetis osteldes tähele panna?

    • Internetis ostude sooritamiseks veenduge internetipoe turvalisuses. Iga internetipoe veebilehel peaks olema info ettevõtte nime ja asukoha kohta ning e-posti aadress ja telefoninumber, kuhu probleemide puhul pöörduda. Samuti peaks olema info kauba tarnete ja tagastamise kohta ning pretensiooni esitamise kord ja garantii tingimused.
    • Kasutage internetiostude programmis tervitusteksti, mis on võimalikult isikupärane. Iga internetiostu sooritamisel kontrollige, et tervitustekst oleks sama, mille määrasite programmiga liitumisel.
    • Kui Te oma pangakaardiga internetis oste ei soorita, soovitame Teil internetiostude võimaluse tühistada või seda mitte aktiveerida. Sellisel juhul ei ole võimalik kaardiga internetis tehinguid sooritada.

    Kui teete oma pangakaardiga internetis oste väga harva, siis soovitame Teil internetiostude võimaluse aktiveerida ainult ostu tegemise hetkeks.

  • Mida teha, kui sisestan vale kasutajatunnuse või eksin koodidega?

    Kaardi kasutaja peab tehingu kinnitamiseks sisestama oma Swedbanki internetipanga kasutajatunnuse ja paroolid. Kui kasutajatunnus või kood sisestatakse valesti rohkem kui maksimaalne lubatud arv kordi, blokeerib Swedbank kasutaja ligipääsu internetipanka. Edasiste juhiste saamiseks helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310.

  • Kuidas saan oma kaardil internetiostude võimaluse tühistada?

    Vajadusel saate internetiostude võimaluse peatada, klõpsates internetipangas nuppu „Tühista”.

    Kui Teie kaart on väljastatud eraisiku lisakaardina mõne teise eraisiku konto juurde, siis tuleb Teil internetiostude aktiveerimiseks pöörduda konto omaniku poole. Kui Teie kaart on väljastatud lisakaardina mõ ettevõtte konto juurde, siis tuleb Teil internetiostude aktiveerimiseks pöörduda ettevõtte esindaja poole, kellele on antud selleks piisav konto kasutamise õigus internetipangas.

    Kui Teie pangakaart kaob või varastatakse, blokeerige see koheselt mobiilipangas või helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310. Ettevõtte pangakaardi sulgemiseks tuleb helistada numbril 613 2222.

  • Kuidas ma tean, et internetipood on turvaliste ostude programmiga ühinenud?

    MasterCard SecureCode'i või Verified by Visa programmiga liitunud e-poodide kodulehekülgedelt leiab nimetatud lahenduste logod.

    Visa and Mastercard

  • Kui ma tühistan internetiostude võimaluse oma kaardil, siis kas kaupmees saab minu kontolt raha võtta?

    Kui Teie ja kaupmehe vahel on sõlmitud eraldi leping korduvate ostude tegemiseks, siis saab kaupmees Teie kontolt vajaliku summa debiteerida.

    Näiteks: Kui olete endale iTunesi, Apple’i või Google’i keskkonda konto loonud, sinna kaardi andmed sisestanud ja eraldi lepingu sõlminud, siis võetakse selles keskkonnas sooritatud ostude korral Teie kontolt vastav summa ka juhul, kui Teie kaart ei ole internetiostudeks aktiveeritud.

  • Mis juhtub internetiostude võimalusega, kui minu kaarti uuendatakse automaatselt või tellin endale asenduskaardi?

    • Kui Teie internetiostude programmiga liidetud pangakaart aegub, siis posti teel saadetud uuendatud kaardi aktiveerimisel muutub automaatselt aktiivseks ka internetiostude võimalus.
    • Ka posti teel saadetud asenduskaardi aktiveerimisel muutub internetiostude võimalus automaatselt aktiivseks.
    • Kui saate uuendatud pangakaardi või asenduskaardi kätte Swedbanki esindusest, siis tuleb Teil soovi korral internetiostude võimalus internetipangas uuesti aktiveerida.
    • NB! Kui tegemist ei ole uuendatud kaardi või asenduskaardiga, siis tuleb uus pangakaart internetis ostlemiseks liita internetiostude programmiga.