Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Fidesmo Pay, Manage-Mii, Tappy Pay

Maksa mugavalt nutikate aksessuaaridega!

  • Trendikas ja uudne makselahendus.
  • Maksta saad nutikate ehete, võtmehoidjate jms-ga.
  • Lihtne ühendada, mugav kasutada.
  • Turvaline ja seotud Sinu Swedbanki kaardiga.

Need makselahendused, mis võimaldavad Sul tasuda ostude eest erinevate aksessuaaridega. Saad siduda oma pangakaardi näiteks nutika võtmehoidja või ehtega ning seejärel sooritada sellega viipemakseid.

Nutikate aksessuaaridega maksmisel kehtivad viipemakse limiidid.

Fidesmo Pay jaoks sobivad aksessuaarid leiad Fidesmo kodulehelt.

Manage-Mii lahendust toetavaid aksessuaare näed Manage-Mii kodulehelt.

Manage-Mii lahendust toetavaid aksessuaare näed Tappy kodulehelt.

Nutikate aksessuaaridega saab siduda kõiki Swedbanki Mastercardi kaarte.

  • Kõik makselahendused vastavad Mastercardi turvatasemele, olles seega väga turvalised.
  • Nad kasutavad pangakaartidega sama tõendamise (tokenization) süsteemi, mis tagab iga tehingu privaatsuse.
  • Igas seadmes asub digitaalne kaardi koopia, mida ei saa kuskil mujal kasutada ning mis ei sisalda tuvastatavaid kaardi andmeid.

Sarnaselt kaardiga tehtud ostudega kehtib ka kõikidele aksessuaaridega sooritatud ostudele panga pettusevastane kaitse.

Lisaks on võimalik igal hetkel loobuda nende makselahenduste kasutamisest, eemaldades seadme Swedbank äpist või oma kaardi nende äpist. Nii kaitsed ka ennast, kui su nutikas aksessuaar läheb kaduma või varastatakse.

Et hakata Fidesmo abil maksma, on tarvis järgnevat:

  • aksessuaari, mis toetab viipemakseid. Vaata Fidesmo lehelt sobivaid aksessuaare;
  • Swedbanki Mastercardi kaarti, millel tuleb viipemaksed sisse lülitada;
  • Swedbanki äppi ja internetipanka;
  • Fidesmo äppi, mis tuleb ühendada aksessuaariga.
    Vaata videot, kuidas seda teha

See on lihtne, järgi neid samme.

  1. Aksessuaari ostmisel seo oma pangakaart sellega kohe ära. Saad seda teha e-poes.
  2. Aksessuaari aktiveerimiseks laadi oma telefoni alla Fidesmo äpp. Äpi leiad App Store’ist või Google Play poest.
  3. Seejärel skanni oma aksessuaari pakendilt QR-kood.
  4. Sisesta kinnituskood, mille leiad internetipangast kellukese alt.
  5. Ongi kõik! Saad hakata oma aksessuaariga maksma.

Androidi telefoni kasutajad saavad aksessuaari aktiveerida ka pärast ostmist. Selleks laadi telefoni Fidesmo äpp ja vali sealt „Connect wearable”.

Oluline! Kui alustad oma aksessuaari aktiveerimist, pead lõpetama selle 30 päeva jooksul. Vastasel juhul kustutatakse Sinu andmed ja tuleb võtta ühendust Fidesmoga.

See on sama lihtne kui kaardiga viipamine.

  1. Lihtsalt pane oma aksessuaar vastu makseterminali ja ongi makstud.
  2. Kuni 50-euroste ostude eest saad tasuda ilma PIN-koodi sisestamata.
  3. Üle 50-euroste ostude puhul tuleb sisestada makseterminali kaardi PIN-koodi.

Et hakata Manage-Mii abil maksma, on tarvis järgnevat:

  • aksessuaari, mis toetab viipemakseid. Vaata Manage-Mii lehelt sobivaid seadmeid;
  • Swedbanki Mastercardi kaarti, millel tuleb viipemaksed sisse lülitada;
  • Swedbanki äppi ja internetipanka;
  • Manage-Mii äppi, mis tuleb ühendada aksessuaariga.

See on lihtne, järgi neid samme.

  1. Aksessuaari ostmisel seo oma pangakaart sellega kohe ära. Saad seda teha e-poes.
  2. Aksessuaari aktiveerimiseks laadi oma telefoni alla Manage-Mii äpp. Äpi leiad App Store’ist või Google Play poest. Seejärel leia oma aksessuaari pakendilt aktiveerimiskood ja sisesta see Manage-Mii äppi.
  3. Sisesta kinnituskood, mille leiad internetipangast kellukese alt.
  4. Ongi kõik! Saad hakata oma aksessuaariga maksma.

Oluline! Kui alustad oma aksessuaari aktiveerimist, pead lõpetama selle 30 päeva jooksul. Vastasel juhul kustutatakse Sinu andmed ja tuleb võtta ühendust Manage-Mii’ga.

See on sama lihtne kui kaardiga viipamine.

  1. Lihtsalt pane oma aksessuaar vastu makseterminali ja ongi makstud.
  2. Kuni 50-euroste ostude eest saad tasuda ilma PIN-koodi sisestamata.
  3. Üle 50-euroste ostude puhul tuleb sisestada makseterminali kaardi PIN-koodi.

Mida on vaja, et alustada Tappy teenuse kasutamist?

  1. Tappy nutikas aksessuaar, mis toetab viipemakseid. Vaata Tappy kodulehelt nutikate aksessuaaride valikut.
  2. Swedbanki Mastercard-kaart.
  3. Ligipääs Swedbanki internetipangale ja äpile.
  4. Telefoni installitud ja aksessuaariga sünkroonitud Tappy äpp.

Laadi alla Tappy äpp ja järgi seal antud juhiseid.

See on sama lihtne kui kaardiga viipamine.

  1. Lihtsalt pane oma aksessuaar vastu makseterminali ja ongi makstud.
  2. Kuni 50-euroste ostude eest saad tasuda ilma PIN-koodi sisestamata.
  3. Üle 50-euroste ostude puhul tuleb sisestada makseterminali kaardi PIN-koodi.

Hakates kasutama nutika aksessuaari makselahendusi, nõustud ka Swedbanki kaartide kasutustingimustega.

Swedbank ei võta nutikate aksessuaaride kaudu tehtavatelt kaardimaksetelt lisatasu.

Makselahenduste pakkujate tasude kohta saad lugeda pikemalt nende kodulehtedelt:

TÄHELEPANU! Kui tellid nutikaid aksessuaare kolmandatest riikidest, võidakse nõuda täiendavat tollimaksu või lisadokumente.

Poes saad maksta oma nutitelefoniga! Sulle loodud äpp – mugav lahendus rahaasjade ajamiseks!
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.