Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Uued makseviisid

Nutikellaga maksmine

Sinu nutikell võib olla ka rahakott.

  • Mugav – maksa ostude eest vaid ühe käeliigutusega.
  • Turvaline – kui nutikell on Su rahakott, on see Sul alati silme ees.
  • Kiire ja lihtne – kiirete maksete jaoks ei ole Sul vaja muud kui nutikella.

Kella viipemakse lahendus on mõeldud aktiivsetele ja toimekatele inimestele.

Nutikellaga saad maksta üle maailma kohtades, kus märkad viipemakse sümbolit contactless ja kus võetakse vastu Mastercardi kaarte.

Nutikellaga maksetele kehtivad tavapärased kaardimaksete limiidid.

Garmin Pay toega seadmed leiad siit.

Fitbit Pay toega seadmed leiad siit.

Xiaomi Pay toega seadmed leiad siit.

Zepp Pay toega seadmed leiad siit.

Nutikellaga maksmiseks saab kasutada kõiki Swedbanki poolt väljaantud Mastercardi viipemakse võimalusega kaarte.

Kõik meie poolt toetatud makselahendused vastavad Mastercardi turvanõuetele. Nad kasutavad kaartide parimaid turvastandardeid, et kaitsta iga ülekannet.

Lisaks ei saa füüsilise kaardi digikoopiat kasutada väljaspool konkreetset seadet ja seadmesse ei salvestata ühtki füüsilise kaardi turvaandmete osa.

Kõigil makselahenduste pakkujatel on ka lisakaitse, mis nõuab parooli sisestamist.

Nii nagu kõiki teisi kaarditehinguid, kaitseb pank ka nutikellaga tehtud viipemakseid pettuste eest, seega võid sisseoste teha muretult.

Kui otsustad mis tahes ajal, et Sa ei soovi lahendust enam kasutada, saad seadme Swedbanki äpist või makselahenduse pakkuja äpist eemaldada.

Mida on vaja, et hakata Garmin Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Garmini nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud Mastercardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla Swedbanki internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Garmin Connect, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Garmini äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki Mastercard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadi oma telefoni äpp Garmin Connect.
  2. Ava äpp, otsi üles „Garmin Devices“, vali oma nutikell ja vajuta „Add Device“.
  3. Nõustu Garmin Pay kasutustingimustega.
  4. Vali äpis „Garmin Pay“ ja siis „Create Your Wallet“.
  5. Loo 4 numbrist koosnev parool.
  6. Vali kaarditüübiks Mastercard.
  7. Lisa kaart, sisestades nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  8. Nõustu Swedbanki kasutustingimustega.
  9. Saadame Sulle internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  10. Sisesta kinnituskood Garmini äppi.

Oledki nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajuta kellal keskset tegevusnuppu ja hoia seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puuduta rahakoti (Wallet) ikooni.
  3. Sisesta 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas nutikellaga maksta?

  1. Vajuta nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoia seda all ja puuduta rahakoti ikooni.
  2. Vali kaart, millega soovid maksta (kui oled Garmini rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liigu sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoia nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovid nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4-numbriline parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui paned nutikella tagasi randmele või lülitad pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrolli, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veendu, et oled seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veendu, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoia seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaata terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Mida on vaja, et hakata Fitbit Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Fitbiti nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud Mastercardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla Swedbanki internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Fitbit, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Fitbiti äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki Mastercard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadi oma telefoni äpp Fitbit.
  2. Ava äpp, vajuta paremal nurgas asuval ikoonil, vali oma nutikell ja siis „Set up a Device“.
  3. Nõustu Fitbit Pay kasutustingimustega.
  4. Vali äpis ikoon „Wallet“ ja vajuta „Get started“.
  5. Loo 4 numbrist koosnev parool.
  6. Sisesta nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  7. Nõustu Swedbanki kasutustingimustega.
  8. Saadame Sulle internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  9. Sisesta kinnituskood Fitbiti äppi.

Oledki nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajuta kellal keskset tegevusnuppu ja hoia seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puuduta rahakoti ikooni.
  3. Sisesta 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas käekellaga maksta?

  1. Vajuta nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoia seda all ja puuduta rahakoti ikooni.
  2. Vali kaart, millega soovid maksta (kui oled Fitbiti rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liigu sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoia nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovid nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4 numbrist koosnev parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui paned nutikella tagasi randmele või lülitad pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrolli, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veendu, et oled seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veendu, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoia seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaata terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Mida on vaja, et alustada Xiaomi teenuse kasutamist?

  1. Xiaomi nutikell, mis toetab viipemakseid.
  2. Swedbanki Mastercard-kaart.
  3. Ligipääs Swedbanki internetipangale.
  4. Telefoni installitud ja nutikellaga sünkroonitud äpp Xiaomi Wear Lite (iOS-i kasutajatele), Xiaomi Wear (Androidi kasutajatele) või Mi Fit ja Swedbanki viipemakse võimalusega Mastercard-kaart, mis on registreeritud Xiaomi Pay äpis.

Kuidas lisada kaart teenusele?

  1. Laadi oma telefoni alla äpp Xiaomi Wear Lite (iOS-i kasutajatele), Xiaomi Wear (Androidi kasutajatele) või Mi Fit.
  2. Ava äpp, loo Xiaomi konto, vali oma nutikell ja ühenda see äpiga.
  3. Äpi jaotises Profiil vali Xiaomi Pay ja lisa sellele oma kaart.
  4. Sisesta vajalikud kaardiandmed.
  5. Nõustu kõigi vajalike tingimustega ja jätka.
  6. Hangi ühekordne kinnituskood. NB! Xiaomi Pay äpp ütleb, et kood saadetakse SMS-i teel. Tegelikult saad koodi internetipangas kellukesega märgitud teadete all.

Kasutamiseks valmis!

Kuidas nutikellaga maksta?

  1. Ava nutikell, libista vasakule ja vali kaart, millega soovid maksta.
  2. Puuduta nooleikooni. Ilmub 60 sekundi taimer, et saaksid makse sooritada.
  3. Hoia kella kaardilugeja lähedal. Ja see ongi kõik – makse on tehtud.

Kui kassaterminalis maksmine ebaõnnestub, tegutse järgmiselt.

  • Kontrolli, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veendu, et terminal tuvastaks nutikella läheduse – kontaktivaba ühenduse tuled peaksid süttima. Hoia kella terminali lähedal teises asendis või aseta kell vastu terminali, et NFC-antenn saaks ühenduse luua.

Mida on vaja, et alustada Zepp Pay teenuse kasutamist?

  1. Zepp Pay nutikell, mis toetab viipemakseid. Vaata siit erinevaid kellasid.
  2. Swedbanki Mastercard-kaart.
  3. Ligipääs Swedbanki internetipangale ja äpile.
  4. Telefoni installitud ja nutikellaga sünkroonitud Zepp Pay äpp ja Swedbanki viipemakse võimalusega Mastercard-kaart, mis on registreeritud Zepp Pay äpis.

Laadi alla Zepp Pay äpp ja järgi seal antud juhiseid.

Kuidas nutikellaga maksta?

  1. Ava ekraanilukk.
  2. Hoia kella kaardilugeja lähedal. Ja see ongi kõik – makse on tehtud.

Kui kassaterminalis maksmine ebaõnnestub, tegutse järgmiselt.

  • Kontrolli, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Su nutikellas peab olema NFC funktsionaalsus sisselülitatud.
  • Veendu, et terminal tuvastaks nutikella läheduse – kontaktivaba ühenduse tuled peaksid süttima. Hoia kella terminali lähedal teises asendis või aseta kell vastu terminali, et NFC-antenn saaks ühenduse luua.
  • Vaata, mis veateate kassaterminal andis.

Hakates kasutama mis tahes Swedbanki Mastercardi kaardiga nutiseadet, nõustud järgmiste Swedbanki teenusetingimustega:

Kaartide kasutamise tingimused

Swedbank ei võta nutikellaga tehtud kaardimaksete eest lisatasu.

Tutvu makseteenuse pakkujate kehtestatud tasudega nende kodulehtedel.

  • Lisainfo Garmini Pay teenuste kohta.
  • Lisainfo Fitbit Pay teenuste kohta.
  • Lisainfo Xiaomi Pay teenuste kohta.
  • Lisainfo Zepp Pay teenuste kohta.
Poes saad maksta oma nutitelefoniga! Sulle loodud äpp – mugav lahendus rahaasjade ajamiseks!
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.