Uued makseviisid

Nutikellaga maksmine

Fitbiti eripakkumine Swedbanki kliendile!

Sinu nutikell võib olla ka rahakott.

  • Mugav – maksa ostude eest vaid ühe käeliigutusega.
  • Turvaline – kui nutikell on Su rahakott, on see Sul alati silme ees.
  • Kiire ja lihtne – kiirete maksete jaoks ei ole Sul vaja muud kui nutikella.

Kella viipemakse lahendus on mõeldud aktiivsetele ja toimekatele inimestele.

Nutikellaga saad maksta üle maailma kohtades, kus märkad viipemakse sümbolit contactless ja kus võetakse vastu Mastercardi kaarte. Tee Garmini või Fitbiti nutikellaga vaid üks piiks ja ongi ostu eest makstud.

Garmin Pay ja Fitbit Pay maksetele kehtivad tavapärased kaardimaksete limiidid.

Garmin Pay toega seadmed leiad siit.

Fitbit Pay toega seadmed leiad siit.

Nutikellaga maksmiseks saab kasutada Mastercardi viipemakse võimalusega kaarte:

  • deebetkaarte: Deebetkaart Pluss, ISIC MasterCard Tudengikaart, Privaatpanganduse deebetkaart;
  • krediitkaarte: Püsimaksega krediitkaart, Vaba tagasimaksega krediitkaart, Gold vaba tagasimaksega krediitkaart.

Nii Garmin Pay kui ka Fitbit Pay on turvalised, sest mõlemad vastavad Mastercardi turvanõuetele. Garmin ja Fitbit kasutavad kaartide parimaid turvastandardeid, et kaitsta iga ülekannet.

Lisaks ei saa füüsilise kaardi digikoopiat kasutada väljaspool konkreetset seadet ja seadmesse ei salvestata ühtki füüsilise kaardi turvaandmete osa.

Samuti on nii Garminil kui ka Fitbitil lisakaitse, mis nõuab parooli sisestamist.

Nii nagu kõiki teisi kaarditehinguid, kaitseb pank ka nutikellaga tehtud viipemakseid pettuste eest, seega võid sisseoste teha muretult.

Kui otsustad mis tahes ajal, et Sa ei soovi teenust enam kasutada, saad kaardi Garmin Connecti või Fitbiti äpist eemaldada või siis kustutada Garmin Connectis rahakoti võimaluse. Nii saad end kaitsta ka siis, kui peaksid nutikella kaotama või see varastatakse.

Mida on vaja, et hakata Garmin Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Garmini nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud Mastercardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla Swedbanki internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Garmin Connect, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Garmini äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki Mastercard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadi oma telefoni äpp Garmin Connect.
  2. Ava äpp, otsi üles „Garmin Devices“, vali oma nutikell ja vajuta „Add Device“.
  3. Nõustu Garmin Pay kasutustingimustega.
  4. Vali äpis „Garmin Pay“ ja siis „Create Your Wallet“.
  5. Loo 4 numbrist koosnev parool.
  6. Vali kaarditüübiks MasterCard.
  7. Lisa kaart, sisestades nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  8. Nõustu Swedbanki kasutustingimustega.
  9. Saadame Sulle internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  10. Sisesta kinnituskood Garmini äppi.

Oledki nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajuta kellal keskset tegevusnuppu ja hoia seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puuduta rahakoti (Wallet) ikooni.
  3. Sisesta 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas nutikellaga maksta?

  1. Vajuta nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoia seda all ja puuduta rahakoti ikooni.
  2. Vali kaart, millega soovid maksta (kui oled Garmini rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liigu sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoia nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovid nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4-numbriline parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui paned nutikella tagasi randmele või lülitad pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrolli, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veendu, et oled seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veendu, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoia seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaata terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Mida on vaja, et hakata Fitbit Pay teenust kasutama?

  1. Viipemakseid toetavat Fitbiti nutikella.
  2. Swedbanki väljastatud Mastercardi, millel on viipemaksete võimalus sisse lülitatud.
  3. Olla Swedbanki internetipanga ja äpi kasutaja.
  4. Installida äpp Fitbit, sünkroonida see nutikellaga ning registreerida Fitbiti äpi rahakotis (Wallet) Swedbanki Mastercard.

Kuidas kaarti teenusega siduda?

  1. Laadi oma telefoni äpp Fitbit.
  2. Ava äpp, vajuta paremal nurgas asuval ikoonil, vali oma nutikell ja siis „Set up a Device“.
  3. Nõustu Fitbit Pay kasutustingimustega.
  4. Vali äpis ikoon „Wallet“ ja vajuta „Get started“.
  5. Loo 4 numbrist koosnev parool.
  6. Sisesta nõutud kaardiandmed, nt kaardi number, kehtivusaeg ja CVV-kood.
  7. Nõustu Swedbanki kasutustingimustega.
  8. Saadame Sulle internetipanga teavitustesse (kellukese ikoon) ühekordse kinnituskoodi.
  9. Sisesta kinnituskood Fitbiti äppi.

Oledki nutikellaga maksmiseks valmis.

Kuidas rahakotti seadmes avada?

  1. Vajuta kellal keskset tegevusnuppu ja hoia seda all, avades kontrollmenüü.
  2. Puuduta rahakoti ikooni.
  3. Sisesta 4 numbrist koosnev parool.

Rahakott ongi kasutamiseks valmis.

Kuidas käekellaga maksta?

  1. Vajuta nutikella keskset tegevusnuppu või menüüd, hoia seda all ja puuduta rahakoti ikooni.
  2. Vali kaart, millega soovid maksta (kui oled Fitbiti rahakotti lisanud üle ühe maksekaardi, kasutatakse vaikimisi viimati kasutatud kaarti; teise kaardi kasutamiseks liigu sõrme alla libistades järgmise kaardi juurde).
  3. Hoia nutikella kaupluses terminali kohal. Ongi makstud!

Kui soovid nutikellas rahakotti avada, tuleb sisestada rahakoti seadistamisel loodud 4 numbrist koosnev parool korra iga 24 tunni järel või iga kord, kui paned nutikella tagasi randmele või lülitad pärast pausi uuesti sisse pulsimonitori.

Kui makse ei lähe terminalis läbi

  • Kontrolli, kas terminal toetab viipemakseid.
  • Veendu, et oled seadmes aktiveerinud NFC-funktsiooni.
  • Veendu, et terminal tuvastab lähedaloleva seadme, st et viipemakse näidiku tuled lähevad põlema. Hoia seadet terminali juures pisut teistmoodi, asetades selle terminali vastu nii, et NFC antenn suudab ühenduse luua.
  • Vaata terminalilt, miks makse tagasi lükati.

Hakates kasutama mis tahes Swedbanki Mastercardi kaardiga Garmin Payd või Fitbit Payd, nõustud järgmiste Swedbanki teenusetingimustega:

Kaartide kasutamise tingimused

Swedbank ei võta Garmin Pay või Fitbit Pay kaudu tehtud kaardimaksete eest lisatasu.

Tutvu Garmini või Fitbiti kehtestatud tasudega nende kodulehtedel.

  • Lisainfo Garmini Pay teenuste kohta.
  • Lisainfo Fitbit Pay teenuste kohta.

Poes saad maksta oma nutitelefoniga! Sulle loodud äpp – mugav lahendus rahaasjade ajamiseks!