Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Mobiilsed viipemaksed (Android)

Maksa igapäevaostude eest nutitelefoniga!

  • Biomeetriaga makset kinnitades kehtib Sinu tavapärane kaardilimiit.
  • Turvaline ja mugav.
  • Kasutatav vaid Androidiga nutitelefonides.
  • Maksed enamikes müügikohtades üle Eesti ja paljudes kohtades üle maailma.
  • UUS! Rahakoguja – iga ostuga kogud ka raha.
Google Play
  1. Laadi alla mobiiliäpp Swedbank Eestis.
  2. Seadista Swedbank Eestis telefoni peamiseks makseäpiks.
  3. Vali ostude tegemiseks viipemakse võimalusega Mastercardi kaart.

Järgi meie äpi juhiseid ja oled kohe valmis tegema mobiilseid viipemakseid.

Laadin alla

Vaata, kuidas see töötab

Mobiilsete viipemaksete tehnoloogiaga teed sisseoste kiirelt ja mugavalt.

Kuni 50 € maksed:

  • Leia makseterminalilt viipemakse sümbol
  • Tee telefon lukust lahti
  • Aseta telefon vastu makseterminali

Sel viisil saad kuni 50 € makseid teha, kuni täitub 150 € limiit. Limiidi nullimiseks logi sisse meie äppi või kinnita tehing biomeetria abil.

Üle 50 € maksed või ükskõik, mis summas makse teises valuutas:

  • Tee telefon lukust lahti
  • Aseta telefon vastu makseterminali
  • Kinnita makse biomeetriaga
  • Viipa uuesti telefoniga vastu makseterminali

Viipemakset saad teha ka Swedbanki äpi abil. Selleks logi sisse Swedbanki äppi, vajuta kaardi juures nupule „Maksan selle kaardiga” ja järgi juhiseid.

Mobiilseid viipemakseid saab teha Androidi kasutavate mobiiltelefonidega, mille tarkvaraversioon on Android 6.0 või uuem.

Mobiilsete viipemaksete tegemiseks:

  • vajad aktiveeritud Swedbanki viipemakseid võimaldavat Mastercard pangakaarti, millel on viipemakse funktsioon sisse lülitatud;
  • lülita Swedbanki äpis sisse biomeetriline identifitseerimine.

Mobiilsete viipemaksete tegemiseks saad kasutada järgmisi viipemakse võimalusega Mastercardi kaarte:

Deebetkaardid
Deebetkaart Pluss
Deebetkaart Pluss
ISIC Mastercard Tudengikaart
ISIC Mastercard Tudengikaart
Privaatpanganduse deebetkaart
Privaatpanganduse deebetkaart
Krediitkaardid
Püsimaksega krediitkaart
Püsimaksega krediitkaart
Vaba tagasimaksega krediitkaart
Vaba tagasimaksega krediitkaart
Gold vaba tagasimaksega krediitkaart
Gold vaba tagasimaksega krediitkaart
Platinum krediitkaart
Platinum krediitkaart

Sujuvate ja turvaliste mobiilsete viipemaksete tegemiseks pead oma nutitelefonis kasutama turvalist ekraanilukku.

Kuigi meie mobiiliäpp sisaldab kindlaid turvaelemente ja mobiilsed viipemaksed on välja töötatud turul kehtivaid standardeid järgides, pead mobiiltelefoni turvalise kasutuse tagamiseks siiski järgima mõnda põhilist küberturvalisuse reeglit.

  • Luba mobiilsed viipemaksed vaid Sinu enda nutiseadmes. Ära anna oma telefoni teistele kasutada.
  • Ära kasuta ekraanilukuna liiga lihtsat salasõna ega mustrit.
  • Uuenda regulaarselt mobiiltelefoni tarkvara. Installi telefoni viirustevastane äpp.
  • Kasuta vaid ametlikke äpipoode ja ole isegi neid kasutades ettevaatlik. Loe enne soovitud äpi allalaadimist ja installeerimist selle kohta kirjutatud kommentaare ja tagasisidet.
  • Kui kaotad telefoni või see varastatakse, lülita selles Swedbanki teenuste kasutamine välja internetipanga kaudu või helistades numbril 6 310 310.
  • Keelates viipemaksed pangakaardil, keelad ühtlasi ka selle kaardiga seotud mobiilsed viipemaksed.
  • Kui pangakaart kaotab kehtivuse, ei ole enam võimalikud ka selle kaardiga seotud mobiilsed viipemaksed. Pead uuendatud kaardi jaoks mobiilsed viipemaksed uuesti aktiveerima.
  • Kui muudad oma seadme ekraaniluku seadeid, võib äpp mobiilsed viipemaksed seadmes ära keelata ja nõuda, et logid taas sisse ja aktiveerid mobiilsed viipemaksed uuesti.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.