Tule meie kliendiks

Mastercard Click to Pay

Klõps ja makstud!

Lisa oma kaart Click to Pay süsteemi ning saad veebis sujuvalt ostude eest tasuda.

  • Kaardiandmed on salvestatud Sinu profiili, seega pole Sul vaja ostes neid iga kord sisestada.
  • Sind tuvastatakse ostu tehes automaatselt – paroole pole tarvis meeles pidada.

Alusta Click to Pay kasutamist

Seda saab teha kahel viisil.

  1. Ava Swedbanki äpp.
  2. Vali kaart, mida soovid lisada.
  3. Vajuta „Click to Pay“ peal ja järgi juhiseid.

Makstes vali Click to Pay ja juhiseid järgides loo profiil.

Hiljem saad Mastercardi veebilehel oma profiili all kaarte hallata.

Küsimused ja vastused

Mastercard Click to Pay on lahendus, mida kasutades saad veebis mugavalt ja turvaliselt oma ostude eest kaardiga tasuda. Kui kasutad ostes Click to Paysse lisatud kaarti, pole Sul tarvis parooli või kaardiandmeid sisestada. Click to Pay abil saad ostu eest kiiremini ja lihtsamalt tasuda ning osta on turvalisem, sest pole tarvis kaardiandmeid sisestada. Click to Pay töötab nii nutitelefonis, arvutis kui ka tahvelarvutis, samuti kõikides brauserites.

Click to Pay on saadaval paljudes e-poodides üle maailma. Maksmiseks otsi Click to Pay ikooni ja lisa oma kaart või kasuta varem salvestatud kaardiandmeid.

Kui Sinu kaart on juba Click to Pay profiili lisatud ja oled seda seadet varem kasutanud, tuvastatakse Sind e-posti aadressi või telefoninumbri abil.

Mõnikord võidakse Sul paluda oma isikut kinnitada ühekordse koodiga. Sellisel juhul jälgi juhiseid ja vali kaart, mida soovid kasutada.

Click to Pay Logo

Ei, selle kasutamine on tasuta.

Enne Click to Pay kasutamist veendu, et Sul on:

  • kaart, millel on internetiostud lubatud;
  • korrektne telefoninumber;
  • juurdepääs oma e-posti aadressile;
  • e-pood, mis pakub võimalust Click to Pay kaudu tasuda.

Kaardi saad Click to Paysse lisada kahel viisil.

Swedbanki äpi kaudu

  1. Ava Swedbanki äpp.
  2. Vali kaart, mida soovid lisada.
  3. Vajuta „Click to Pay“.
  4. Kontrolli kontaktinfot, loe läbi tingimused ning nõustu nendega.
  5. Kinnita PIN2-koodiga.

Veebipoes

  1. Klõpsa kassas Click to Pay ikoonil.
  2. Järgi juhiseid, et luua oma profiil.
Click to Paysse saad lisada kõiki Swedbanki väljastatud kaarte, välja arvatud ajutisi automaadikaarte.

Sellel võib olla mitu põhjust.

  • Ava „Kaartide“ menüüs „Minu kaardid“ ning kontrolli üle, kas kaart on aktiivne ja internetiostud lubatud.
  • Veendu, et kasutad äpi uusimat versiooni. Taaskäivita äpp ja proovi kaarti uuesti Click to Paysse lisada.
  • Logi e-posti aadressiga Mastercardi veebilehele ja vaata oma Click to Pay profiil üle.
  • Proovi kaarti lisada Click to Pay lahendust kasutava e-poe kassas.
  • Kontrolli oma kaardi limiite ja kontojääki.
  • Proovi ostu teha teise brauseri kaudu.
  • Logi sisse Mastercardi veebilehele ning veendu, et Sinu kaart on Click to Pay profiilis registreeritud ja info korrektne.
  • Võta e-poega ühendust, et kontrollida, kas saad seal oma kaarti kasutada ning ega poel ei ole tehnilisi probleeme.

Profiili infot saad uuendada Mastercard Click to Pay lehel. Logi oma profiilile e-posti aadressi või telefoninumbriga sisse ning saad:

  • hallata lisatud kaarte;
  • lisada ja muuta postiaadresse;
  • uuendada telefoninumbrit;
  • hallata seadmeid ja brausereid, kus Click to Pay info on salvestatud;
  • kustutada oma profiili.

Pane tähele, et Sa ei saa muuta oma e-posti aadressi, sest see on Sinu kasutajanimi. Kui soovid jätkata uue e-posti aadressiga, kustuta oma profiil ning loo siis uue aadressiga uus profiil.

Kui Sul pole seadmele enam ligipääsu või soovid oma profiililt kaarte eemaldada, mine Mastercardi lehele, vali „View profile“ ja eemalda kaardid, mida Sa enam kasutada ei soovi.

Click to Pay vastab kõrgeimatele turvastandarditele.

  • See kasutab tokeniseerimist, mille abil asendatakse füüsilised kaardiandmed unikaalse koodiga. Isegi kui keegi pääseb kaardiinfole ligi, pole seda võimalik kasutada, sest seda ei jagata kaupmehega.
  • Turvalisust lisab kaheastmeline autentimine ühekordse kinnituskoodiga. Mõnikord võib lisakinnitus olla vajalik kontrollimaks, kas ostu teeb kaardiomanik.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine
  • Swedbankist

SWEDBANK AS
LIIVALAIA 34, 15040
TALLINN

SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Turvalised rahaasjad
  • Jätkusuutlikkus
  • Kalkulaatorid
  • Hinnad ja kursid
  • Meie blogi
  • Eluringiga seotud küsimused
  • Tule tööle!

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Kliendiandmed
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Kliendiprogrammid

  • Privaatpanganduse kliendid
  • Kuldkliendid
  • Seeniorid
  • Lapsevanemale
  • Noorele ja tudengile
  • Tule meie ärikliendiks

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.