Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Internetiostud

Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud!

Internetis ostude sooritamiseks veenduge internetipoe turvalisuses. Internetiostude võimaluse peab iga uue kaardi puhul eraldi aktiveerima.

Postiga saadetud uuendatud ja asendatud kaartide internetiostud aktiveeritakse automaatselt, kui eelneva kaardi internetiostud olid aktiveeritud.

Aktiveerin internetiostud

Kuidas internetipoodides kaardiga maksta?

  1. Kaardiomaniku nimi
  2. Kaardi number
  3. Kaardi aegumisaeg
  4. Kaardi CVC2-kood Mõnedel kaartidel on CVV-/CVC-kood

*Kaardil olev tähistus näitab, millist tüüpi kaardiga on tegemist. “Debit” tähendab deebetkaarti ja “Credit” krediitkaarti.

Enne tehingu kinnitamist kontrolli üle, kas ostusumma ja muud andmed on õiged.

Soovitame teha internetioste poodides, mille veebilehel on Mastercard SecureCode ja/või Verified by Visa logo. Need näitavad, et ostukoht on turvaline.

A

Kui kaupmees on ühinenud Mastercard SecureCode’i ja/või Verified by Visa süsteemiga, küsitakse internetipoes makse sooritamisel täiendavat isiku tuvastamist Swedbanki internetipanga kaudu.

B

Kui kaupmees ei ole Mastercard SecureCode’i ja/või Verified by Visa süsteemiga ühinenud, siis võib juhtuda, et mõned kaardimaksed ei lähe läbi. Sellistes olukordades uuri kaupmehelt teiste makselahenduste kohta.

  1. Kui oled seadistanud endale turvasõnumi, siis kontrolli, kas see on õige, ning vajuta „Edasi”.
  2. Logi sisse internetipanka ning kinnita makse mobiil-ID, Smart-ID, biomeetria, ID-kaardi või PIN-kalkulaatoriga.
  3. Pärast makse tegemist suunatakse Sind tagasi kaupmehe lehele.
  • Alates 2021. aasta jaanuarist muutuvad internetiostud veel turvalisemaks, sest jõustub Euroopa makseteenuste direktiiv. Mõned kaardiga internetipoodides tehtud tehingud ei pruugi läbi minna. Sellistes olukordades uuri kaupmehelt teiste makselahenduste kohta.
  • Internetiostude võimalus ei ole aktiveeritud.
  • Kontol ei ole piisavalt vahendeid.
  • Kaardile seatud kasutuslimiit on tehingu sooritamiseks liiga madal.
  • Kaart on aegunud.
  • Kaupmehe seatud piirangud (nt ei aktsepteeri teatud tüüpi kaarte või teatud riikides väljastatud kaarte).

Korduma kippuvad küsimused

  • Internetis ostude sooritamiseks veenduge internetipoe turvalisuses. Iga internetipoe veebilehel peaks olema info ettevõtte nime ja asukoha kohta ning e-posti aadress ja telefoninumber, kuhu probleemide puhul pöörduda. Samuti peaks olema info kauba tarnete ja tagastamise kohta ning pretensiooni esitamise kord ja garantii tingimused.
  • Kui Te oma pangakaardiga internetis oste ei soorita, soovitame Teil internetiostude võimaluse tühistada või seda mitte aktiveerida. Sellisel juhul ei ole võimalik kaardiga internetis tehinguid sooritada.

Kui teete oma pangakaardiga internetis oste väga harva, siis soovitame Teil internetiostude võimaluse aktiveerida ainult ostu tegemise hetkeks.

Kaardi kasutaja peab tehingu kinnitamiseks sisestama oma Swedbanki internetipanga kasutajatunnuse ja paroolid. Kui kasutajatunnus või kood sisestatakse valesti rohkem kui maksimaalne lubatud arv kordi, blokeerib Swedbank kasutaja ligipääsu internetipanka. Edasiste juhiste saamiseks helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310.

Vajadusel saate internetiostude võimaluse peatada, klõpsates internetipangas nuppu „Tühista”.

Kui Teie kaart on väljastatud eraisiku lisakaardina mõne teise eraisiku konto juurde, siis tuleb Teil internetiostude aktiveerimiseks pöörduda konto omaniku poole. Kui Teie kaart on väljastatud lisakaardina mõne ettevõtte konto juurde, siis tuleb Teil internetiostude aktiveerimiseks pöörduda ettevõtte esindaja poole, kellele on antud selleks piisav konto kasutamise õigus internetipangas.

Kui Teie pangakaart kaob või varastatakse, blokeerige see koheselt mobiilipangas või helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310. Ettevõtte pangakaardi sulgemiseks tuleb helistada numbril 613 2222.

MasterCard SecureCode'i või Verified by Visa programmiga liitunud e-poodide kodulehekülgedelt leiab nimetatud lahenduste logod.

Visa and Mastercard

Oste MasterCard SecureCode'i või Verified by Visa programmiga liitunud e-poodidest saab kinnitada biomeetriaga, Smart-ID, Mobiil-ID, ID-kaardiga või PIN-kalkulaatoriga.

Kui Teie ja kaupmehe vahel on sõlmitud eraldi leping korduvate ostude tegemiseks, siis saab kaupmees Teie kontolt vajaliku summa debiteerida.

Näiteks: Kui olete endale iTunesi, Apple’i või Google’i keskkonda konto loonud, sinna kaardi andmed sisestanud ja eraldi lepingu sõlminud, siis võetakse selles keskkonnas sooritatud ostude korral Teie kontolt vastav summa ka juhul, kui Teie kaart ei ole internetiostudeks aktiveeritud.

  • Kui Teie internetiostude programmiga liidetud pangakaart aegub, siis posti teel saadetud uuendatud kaardi aktiveerimisel muutub automaatselt aktiivseks ka internetiostude võimalus.
  • Ka posti teel saadetud asenduskaardi aktiveerimisel muutub internetiostude võimalus automaatselt aktiivseks.
  • Kui saate uuendatud pangakaardi või asenduskaardi kätte Swedbanki esindusest, siis tuleb Teil soovi korral internetiostude võimalus internetipangas uuesti aktiveerida.
  • NB! Kui tegemist ei ole uuendatud kaardi või asenduskaardiga, siis tuleb uus pangakaart internetis ostlemiseks liita internetiostude programmiga.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank