-
Internetis ostude sooritamiseks veenduge internetipoe turvalisuses. Iga internetipoe veebilehel peaks olema info ettevõtte
nime ja asukoha kohta ning e-posti aadress ja telefoninumber, kuhu probleemide puhul pöörduda. Samuti peaks olema info
kauba tarnete ja tagastamise kohta ning pretensiooni esitamise kord ja garantii tingimused.
-
Kui Te oma pangakaardiga internetis oste ei soorita, soovitame Teil internetiostude võimaluse tühistada või seda mitte
aktiveerida. Sellisel juhul ei ole võimalik kaardiga internetis tehinguid sooritada.
Kui teete oma pangakaardiga internetis oste väga harva, siis soovitame Teil internetiostude võimaluse aktiveerida ainult
ostu tegemise hetkeks.
Kaardi kasutaja peab tehingu kinnitamiseks sisestama oma Swedbanki internetipanga kasutajatunnuse ja paroolid.
Kui kasutajatunnus või kood sisestatakse valesti rohkem kui maksimaalne lubatud arv kordi, blokeerib Swedbank
kasutaja ligipääsu internetipanka. Edasiste juhiste saamiseks helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310
310.
Vajadusel saate internetiostude võimaluse peatada, klõpsates internetipangas nuppu „Tühista”.
Kui Teie kaart on väljastatud eraisiku lisakaardina mõne teise eraisiku konto juurde, siis tuleb Teil
internetiostude aktiveerimiseks pöörduda konto omaniku poole. Kui Teie kaart on väljastatud lisakaardina mõne
ettevõtte konto juurde, siis tuleb Teil internetiostude aktiveerimiseks pöörduda ettevõtte esindaja poole,
kellele on antud selleks piisav konto kasutamise õigus internetipangas.
Kui Teie pangakaart kaob või varastatakse, blokeerige see koheselt mobiilipangas või helistage meie
nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310. Ettevõtte pangakaardi sulgemiseks tuleb helistada numbril 613 2222.
Mastercard Identity Check'i süsteemiga liitunud e-poodide kodulehekülgedelt leiab nimetatud lahenduse logo.
Oste Mastercard Identity Check'i süsteemiga liitunud e-poodidest saab kinnitada biomeetriaga, Smart-ID, Mobiil-ID,
ID-kaardiga või PIN-kalkulaatoriga.
Kui Teie ja kaupmehe vahel on sõlmitud eraldi leping korduvate ostude tegemiseks, siis saab kaupmees Teie
kontolt vajaliku summa debiteerida.
Näiteks:
Kui olete endale iTunesi, Apple’i või Google’i keskkonda konto loonud, sinna kaardi andmed sisestanud ja eraldi
lepingu sõlminud, siis võetakse selles keskkonnas sooritatud ostude korral Teie kontolt vastav summa ka juhul,
kui Teie kaart ei ole internetiostudeks aktiveeritud.
-
Kui Teie internetiostude programmiga liidetud pangakaart aegub, siis posti teel saadetud uuendatud kaardi aktiveerimisel
muutub automaatselt aktiivseks ka internetiostude võimalus.
- Ka posti teel saadetud asenduskaardi aktiveerimisel muutub internetiostude võimalus automaatselt aktiivseks.
-
Kui saate uuendatud pangakaardi või asenduskaardi kätte Swedbanki esindusest, siis tuleb Teil soovi korral internetiostude
võimalus internetipangas uuesti aktiveerida.
-
NB! Kui tegemist ei ole uuendatud kaardi või asenduskaardiga, siis tuleb uus pangakaart internetis ostlemiseks liita
internetiostude programmiga.