Tule meie kliendiks

Mis on Sul mõtteis? Leiame koos vastused Su rahaasjadega seotud küsimustele.

Mis on Sul mõtteis? Leiame koos vastused Su rahaasjadega seotud küsimustele.

Teame, et praegune olukord tekitab erinevaid küsimusi. Oleme Sinu jaoks olemas ja leiame Sinu küsimustele vastused. Olgu selleks suuremad rahalised otsused, igapäevased pangatoimingud või ettevõttega seotud küsimused, soovime Sind igati aidata ning leiame koos just Sulle sobiva lahenduse.

Igapäevased rahaasjad

Jah, saad teha kõiki igapäevaseid pangatoiminguid just seal, kus Sulle sobib.

  • Igapäevaste rahaasjade ajamiseks on kõige mugavam kasutada meie äppi. Seal saad vaadata kiiresti oma kontojääki, teha ülekandeid ja küsida sõbralt raha.
  • Internetipanka soovitame kasutada suuremate toimingute jaoks. Näiteks saad seal tellida e-arveid, võrrelda laene, sõlmida kindlustuse või liituda pensionisambaga.

Jah! Kõik maksed saad mugavalt ära teha:

  • Internetipangas – kanna raha, maksa kommunaalide eest, telli igakuised e-arved või lisa määratud maksed, et pank teeks ülekanded Sinu eest ise ära;
  • Äpi – kanna raha, tee makseid telefoninumbri alusel, küsi sõbralt raha.

Poes oma ostude eest makstes saad kasutada viipekaarti, mobiilseid viipemakseid (Android), nutikella viipemakseid ning Apple Pay makselahendust.

Lähemalt viipemaksetest

Smart-ID konto aegub turvakaalutlustel iga 3 aasta tagant. Õnneks on konto uuendamine lihtne – kogu vajaliku info leiad Smart-ID äpist. Kui peaks juhtuma, et Sa ei näe äpis „Uuenda kontot“ võimalust, siis soovitame äppi uuendada.

Smart-ID konto uuendamise juhend Lähemalt Smart-ID-st ja teistest autentimise vahenditest

Biomeetria all mõeldakse ennekõike sõrmejälje- või näotuvastust. Biomeetrilised andmed on Sulle ainuomased ning nende abil on võimalik Swedbanki äppi sisse logida ja seal ülekandeid teha. Sõrmejälje või näotuvastuse (Face ID) abil saad:

  • logida kiiremini ja mugavamalt meie äppi;
  • vaadata hetkega kontojääki;
  • kinnitada kuni 100-euroseid makseid.

Biomeetria kasutamiseks peab telefonil olema sõrmejäljelugeja või näotuvastus.

Lähemalt biomeetriast

Kui Sul on küsimusi meie toodete või teenuste kohta, soovitame kasutada järgmisi kanaleid.

  • Logi sisse internetipanka ning vestle meiega chat’is või kirjuta pangateade.
  • Või helista meie nõustamiskeskusesse telefonil 6 310 310.
  • Kui soovid näost näkku suhelda, broneeri kohtumine endale sobivas esinduses.

Laenud

Paljud pered ja ettevõtted on sattunud ootamatusse olukorda. Sellepärast oleme lihtsustanud maksepuhkuse võtmist laenu põhiosamaksetele, maksta on tarvis ainult intresse. Maksepuhkusega ei kaasne lisatasusid ja ei muutu intress. Tähtis on küsida puhkust enne, kui mõni laenumakse tasumata jääb. Täpsemalt saab maksepuhkusest lugeda lehelt „Lahendused makseraskuste korral”.

Õige aeg maja või korter osta on ikka siis, kui Sul on selleks vajadus ning oled oma pere rahalises seisus kindel. Oluline on, et Sul oleks raha laenu sissemakseks, laenu kuumaksete tasumiseks ning jääks piisavalt üle ka igapäevasteks kuludeks ja tagavararaha kogumiseks. Esimese sammuna soovitame arvutada maksimaalse laenusumma suurust kodulaenude lehel. Teise sammuna on mõistlik täita taotlus, sest siis saame anda just Sulle mõeldud soovitusi.

Kodus rohkem aega veetes tuleb kergesti remondituhin peale. Pideva õppimise ja töötamise käigus tekib kindlasti ka uusi mõtteid, kuidas oma elamine just nende tegevuste jaoks sobivaks kohandada. Reisiplaanidele mõeldud raha aitab ehk ka remonti rahastada. Kui rahaline seis on tõesti kindel, siis on praegu ilmselt parim aeg need mõtted teoks teha. Suurem ja tulevikku vaatav remont võib teha maja ka energiatõhusamaks, vähendada kulusid ja tõsta hoone väärtust pikas perspektiivis. Selliste vajaduste puhuks pakume näiteks soodsat laenu päikesepaneelide jaoks.

Iga ostu puhul sõltub selle mõistlikkus ennekõike kasutaja vajadustest. Kuna liikumismustrid on muutunud, on paljudel meist nüüd ka teistsugused nõudmised pere autopargile. Kui peaksid autot vahetama, tasub mõelda pikemas perspektiivis, jätkusuutlikumalt. Mõistlik on võtta arvesse ka sõiduki hoolduse ja kindlustuse kulusid ning võimalikke ootamatuid väljaminekuid. Keskkonnasõbralikkus võib olla hea nii loodusele kui ka kasulik Sinu rahakotile. Sellepärast on meil keskkonnasõbralike sõidukite liisingule ka soodsamad tingimused.

Kindlustused

Sinu kodu aitab hoida ja kaitsta kodukindlustus. Kui kindlustus on olemas, siis on hea ja rahulik olla, sest ka Sina ise oled kaitstud ootamatute kulutuste eest, kui kodu või kodus olevate asjadega peaks midagi juhtuma.

Kodukindlustusega saad tunda end muretult, sest:

  • kindlustusjuhtumi korral taastame täielikult Sinu korteri või maja;
  • kaitstud on nii kodus olev vara (nt mööbel, tehnika) kui ka Sinuga Eesti piires kaasa rändavad asjad (nt jalgratas);
  • hüvitame kulud, kui tekitad kogemata kahju kellelegi teisele (nt naabritele veeuputuse).

Pere kaitsmiseks saad teha elukindlustuse, mis aitab Sinu lähedastel katta igapäevaseid kulutusi ja tagasi maksta kodulaenu:

  • Sinu surma korral;
  • kui peaksid haiguse või õnnetuse tõttu jääma püsivalt töövõimetuks.

Paljud inimesed tunnevad juba huvi reisimise vastu, kuid enne reisikindlustuse tegemist on oluline teada, et kuna üleilmne pandeemia ei ole veel lõppenud, siis ei hüvita reisikindlustus COVID-19 haigusega seotud meditsiiniabi kulusid. Samuti ei hüvitata ametivõimude kehtestatud piirangute tõttu ette tulevaid reisitõrkeid (nt reisi pikenemise või ärajäämisega seotud kulud).

Muudel, tavapärastel juhtudel Sulle reisikindlustuse kaitsed kehtivad. Näiteks kui murrad reisil jalaluu või Sinu pagas kaob ära.

Kui peaksid oma reisi tühistama, saad tühistada ka reisikindlustuse ja Sulle makstakse kindlustuse eest tasutud summa tagasi.

Loen lähemalt

Tavaliselt juhtuvad asjad ikka siis, kui neid oodata ei oska. Ootamatute kulude pärast ei pea aga muretsema, kui teed lisaks kohustuslikule liikluskindlustusele ka kasko.

  • Liikluskindlustus hüvitab õnnetuse korral Sinu eest kahjud, mis tekkisid keskkonnale, teistele autodele, kellegi varale või tervisele.
  • Kaskokindlustusega hüvitatakse Sinu sõidukile tekkinud kahjud olenemata sellest, kes õnnetuse põhjustas. Ka siis, kui oled ise kogemata kahju põhjustanud või Sinu auto ärandatakse.

Raha kogumine

Koguda on lihtsam, kui tead, millele Su raha kulub. Väljaminekute jälgimiseks soovitame kasutada Minu eelarvet. Seal näed täpselt, kui palju raha läks eelmisel kuul näiteks toidupoes või kulus transpordi peale. Kui oled oma kulud üle vaadanud, on hea läbi mõelda, milliseid neist saaksid vähendada. Järele jäänud raha aitab kasvatada ka säästupuhvrit. Kogumiseks soovitame teha endale Rahakoguja. Nii koguneb raha märkamatult, sest Rahakogujal on kaardimaksetelt ümardamise võimalus. Ehk iga kord, kui maksad kaardiga, ümardatakse summa täiseuroni ja vahe kantakse Sinu Rahakogujasse. Nii lihtne see ongi!

Üldiselt soovitatakse panna oma palgast kõrvale umbes 10%. Kui 10% tundub liiga palju, alusta väiksemate sammudega ja vali endale sobiv summa. Igal juhul annab tagavararaha Sulle kindlustunde ning hingerahu, sest saad hakkama ka ootamatute väljaminekutega. Kogumise alustamiseks soovitame teha endale Rahakoguja.

Paljud arvavad, et nende pension saab olema tulevikus tegelikust summast tunduvalt suurem. Mida varem alustad kogumist, seda muretum võib olla Sinu pensionipõlv. Jõukamates riikides on tavapärane, et elanikud koguvad ka III pensionisambasse, sest see annab neile tulevikus rohkem rahalisi võimalusi. I ja II pensionisammas annavad kokku vaid 30–40% inimese pensionieelsest sissetulekust.

Mida varem alustad, seda rohkem raha jõuad koguda selleks ajaks, kui laps alustab iseseisvat elu. See on stardiraha, mis aitab tal minna edasi õppima ja teha ise oma esimesed suured otsused. Koolifond+ on hea võimalus oma lapsele kogumiseks.

Ärikliendile

Täna on meie peamised pangateenused digitaalselt hõlpsasti kättesaadavad internetipangas või mobiilirakenduses.

Kõikidel teemadel saate meiega vestelda ärikliendi nõustamistelefonil +372 613 2222 või internetipangas pangateadete kaudu.

Finantseerimistoodete või makselahenduste konsultatsiooniks tellige kiire ja mugav nõustamiskõne.

Kui soovite meie kliendiks saada, võite ettevõtte konto kontaktivabalt avada siin.

Pangaesinduste külastamiseks broneerige palun aeg. Eelbroneeringuga tagame Teile kõige asjatundlikuma ja kiirema teeninduse.

Jätkame igapäevaselt oma põhitegevusega – pakume ettevõtetele krediiti nii investeerimiseks kui ka käibekapitali finantseerimiseks. Oluline, et projektid oleksid ettevõtjal läbi mõeldud ja kohustused jõukohased ka vähenenud käibe või kasumlikkuse olukorras. Sobivaimad finantseerimislahendused saate valida siin.

Ootamatu eriolukord viis e-poodi nii inimesed kui ka ettevõtted. Nägime plahvatuslikku huvi kasvu e-kaubanduse arendamiseks, sest äri käib seal, kus on kliendid. Swedbanki klientidel on võimalik kasutada digitaalse müügi edendamiseks e-kaubanduse makselahenduste teenuseid liitumistasuta ja järgmisel kolmel kuul kuutasuta. Vaatan lähemalt.

Kriisis kannatada saanud ettevõtted saavad lihtsustatud korras taotleda kuni poole aasta pikkust maksepuhkust laenu või liisingu põhiosa maksetest. Maksepuhkus ei muuda lepingutingimusi ega intressi ja vormistatakse lepingutasuta. Lugege lähemalt meie nõuandeid makseraskuste korral.

Sul on midagi muud mõtteis? Küsi julgelt!

Kui oled meie klient, saad oma küsimusele kõige kiiremini vastuse meiega internetipangas vesteldes. Või saada pangateade.

Vestle meiega Saada pangateade

Kui soovid telefoni teel vestelda, helista numbrile 6 310 310 või broneeri nõustamine meie esinduses.

Broneeri nõustamine

Kui Sa ei ole veel meie klient, helista või saada e-kiri.

Saada e-kiri

Hea teada

Kuidas puhkusereisil kulud kontrolli all hoida?

Lähemalt

Uuring: iga kolmas elanik sooviks teenida lisasissetulekut

Lähemalt

Liisi Kirch – väikeinvestori kogemuslugu

Lähemalt
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

  • Kontaktid, esindused ja sularahaautomaadid
  • Aja broneerimine
  • Swedbankist

SWEDBANK AS
Liivalaia 34, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

  • Turvalised rahaasjad
  • Jätkusuutlikkus
  • Kalkulaatorid
  • Hinnad ja kursid
  • Meie blogi
  • Eluringiga seotud küsimused
  • Tule tööle!

Juriidiline info

  • Pangatingimused
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Kliendiandmed
  • Kaebuste lahendamine
  • Küpsiste kasutamine
  • Haldan küpsiseid
  • PSD2 direktiiv ja avatud pangandus
  • Ligipääsetavus

Kliendiprogrammid

  • Privaatpanganduse kliendid
  • Kuldkliendid
  • Seeniorid
  • Lapsevanemale
  • Noorele ja tudengile
  • Tule meie ärikliendiks

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.