Kas sisselogimine ei õnnestunud?
Kui Teil on probleeme sisselogimisega, siis kontrollige, kas:
- olete valinud õige autentimisvahendi;
- sisestasite kasutajatunnuse korrektselt;
- klaviatuuril on peale jäänud „Caps Lock” funktsioon;
- kirjastiil ei ole jäänud kirillitsa peale (vene keele tähed);
Smart-IDga sisselogimisel veenduge, et Teie nutiseadmes on aktiivne Smart-ID äpp ja toimiv internetiühendus. PIN1 peate sisestama Smart-ID äppi hiljemalt kahe minuti jooksul pärast kontrollkoodi kuvamist.
PIN-kalkulaatoriga sisselogimisel kasutage APPLI 1 koodi. Kui peres või ettevõttes on kasutusel mitu PIN-kalkulaatorit, siis veenduge, et Teie käes on õige PIN-kalkulaator.
ID-kaardiga sisselogimisel veenduge, et arvutit saab ID-kaardiga kasutada (arvutisse on installeeritud vajalik ID-kaardi tarkvara ja sellega on ühendatud toimiv ID-kaardi-lugeja) ning sisestate korrektse PIN-koodi.