Mobiilipank

Swedbanki uus äpp on varsti kohal!

30. juulil hakkame pakkuma värskema kujunduse ja mitmete uute võimalustega äppi. Lisaks uutele funktsioonidele oleme ajakohastanud ka äriklientide seniseid lemmikuid.

  • Biomeetria – logige sisse sõrmejälje või näotuvastuse abil.
  • Vidin – vaadake oma ettevõtte kontojääki sisse logimata.
  • Saadaval alates versioonist iOS 11.3 ja Android 5.0.

Laadi äpp telefoni:

Mobiilipank Mobiilipank

Uuendused

Biomeetria

Biomeetrilised andmed (sõrmejäljed ja näojooned) on kõige turvalisem viis selleks, et:

  • äppi sisse logida;
  • vaadata kiirelt ja mugavalt kontojääki;
  • kinnitada makseid.

Biomeetria kasutamiseks tuleb see funktsioon oma seadmes sisse lülitada.

Vidin

Kui soovite kiirelt oma kontojääki kontrollida, kasutage vidinat.

  • Seadistage vidin oma avalehele
  • Vajutage ikoonile
  • Nüüd näete kontojääki äppi logimata

Välkmakse

Nüüd saab teha ülekandeid Swedbanki kontolt teistesse pankadesse sekunditega. Välkmakseid saab teha kohalikele pankadele, mis pakuvad välkmaksete vastuvõtmise võimalust:

  • SEB
  • Coop
  • LHV

Välkmakse summa limiit on 15 000 eurot. Suuremaid summasid kantakse üle tavapäraste maksetena.

Lisaks uutele funktsioonidele värskendasime ka teie lemmikuid.

Ülevaade

Siin näete kõiki oma ettevõtte kontosid Swedbankis ja viimaseid ülekandeid. Valige mugavaim viis kontode (kui teil on neid rohkem kui üks) ja viimaste ülekannete näitamiseks:

  • kõik kontod ühes aknas;
  • iga konto eraldi.

Võite mugavalt valida hiljutise ülekande uue makse põhjaks, kui makse saaja on sama.

Ülekanded

Vahel on maksed väga kiireloomulised. Oleme maksed mugavamaks navigeerimiseks ja kiireks valimiseks rühmitanud:

  • kõige sagedasemad maksed;
  • maksed oma kontode vahel;
  • määratud maksed;
  • välkmaksed kohalikesse pankadesse, mis pakuvad välkmaksete vastuvõtmise võimalust;
  • uued siseriiklikud maksed.
Kaardid

Oma ettevõtte kaardi haldamiseks vajalikke toiminguid saate teha otse mobiilirakenduses, kust teid suunatakse dünaamilisse ärikliendi internetipanka:

  • kaardi blokeerimine ja blokeeringust vabastamine;
  • internetiostude võimaldamine;
  • limiitide muutmine.
Valuutavahetus

Kontrollige vahetuskursse ja tehke kiireid valuutavahetuskandeid.

Teenused

Kuna meie näol on tegemist mitmeid tooteid ja teenuseid pakkuva pangaga, siis usume, et teie ettevõte kasutab enamat kui kaarte ja makseid. Seetõttu oleme loonud teenuste rubriigi, mis sisaldab järgmist:

  • ettevõttele mõeldud laene;
  • nutiterminale (mPOS);
  • võimalust taotleda uusi teenuseid.
Kontaktid

Kontaktide rubriigist leiate meie kontaktandmed:

  • telefoninumber;
  • Skype;
  • e-posti aadress.

Mobiilirakendusse integreeritud kaardilt leiate lähima pangaesinduse aadressi.

Infot eelmise äpi kohta leiate siit.