Tunne oma klienti põhimõte

Järgime kehtivaid õigusnorme ja head pangandustava

"Tunne oma klienti" põhimõtte alusel küsime oma klientidelt erinevaid küsimusi nii õigusnormide* täitmiseks kui ka parema teenuse pakkumiseks.

  • Peame teadma, kes on meie klient ja milline on tema tavapärane tegevus.
  • Küsime nii registreerimisandmete, maksuresidentsuse, tegelike kasusaajate kui ka tegevusvaldkonna kohta.
  • Peame jälgima, et kliendi tehingud oleksid kooskõlas tema majandustegevuse laadi ja ulatusega. Vajadusel küsime tehingute kohta lisainfot (nt vara päritolu).
  • Aeg-ajalt pöördume Teie poole sooviga, et täpsustaksite või uuendaksite oma andmeid.

*Näiteks "Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadus", "Rahvusvahelise sanktsiooni seadus", "Maksualase teabevahetuse seadus".

Mida teha, kui andmed muutuvad?

Kui Teie ettevõtte andmed muutuvad, muutke need esimesel võimalusel õigeks ka meie andmebaasis. Nii saame vajadusel Teiega alati kiiresti ühendust võtta.

Maksualane teabevahetus

Kogu info, mille olete Swedbankile esitanud, on konfidentsiaalne ja kaitstud rangete turvareeglitega. Seaduses toodud juhtudel oleme siiski kohustatud kliendi infot edastama Maksu- ja Tolliametile. Maksualaste andmete edastamise kohustus tuleneb CRS ja FATCA regulatsioonidest, mille peamine eesmärk on vältida maksudest kõrvalehoidmist. Regulatsioonide täitmiseks peame edastama Maksu- ja Tolliametile infot klientide kohta, kes võivad olla maksukohustuslased välisriikides. Teabevahetus puudutab nii füüsilisi kui ka juriidilisi isikuid.

FATCA
CRS

CRS reguleerib maksualaste andmete vahetust EL ja OECD liikmesriikide vahel. Eesti finantsasutused jagavad vastavate riikide maksukohustuslaste infot Maksu- ja Tolliametiga, kes omakorda jagab infot teiste riikide maksuametitega.

CRSist lähemalt: