Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Mis on pangagarantii?

Pangagarantii kasulikkusest

Garantii puhul annab pank garantii saajale lubaduse maksta garantii summa ulatuses hüvitist, kui garantii saaja seda pangalt nõuab. Garantii eesmärk on pakkuda garantii saajale kindlustunnet ja kiiret rahalist hüvitist juhuks, kui lepingupartner jätab oma kohustuse täitmata.

  • Aitab vähendada lepingust tulenevaid riske.
  • Võimaldab saada lihtsalt ja kiirelt rahalist hüvitist.
  • Aitab vältida ettemakse(te)ga seotud riske.
  • Sobib väga erinevate riskide katmiseks.
Täida taotlusMuuda tingimusi

Garantiisid käsitletakse järgmiste Eesti seaduste ja rahvusvaheliste reeglite järgi:

Põhjalikumalt saab garantiide kohta lugeda Swedbanki brošüürist.

„Akreditiivid, inkassod ja pangagarantiid”

Garantii kasutamine tehingus

  1. Garantii tellija esitab oma pangale taotluse garanteerida lepingus ette nähtud kohustuse (nt maksta kauba eest, osutada teenus vms) täitmist. Kuna garantiid väljastades kohustub pank maksma garantii saajale rahalist hüvitist, peab pank enne garantii väljastamist tegema garantii tellija kohta krediidiotsuse.
  2. Kui garantii saaja arvab, et lepingupartner on jätnud oma kohustuse täitmata, nõuab garantii saaja pangalt rahalist hüvitist. Pank maksab garantii saajale nõudesumma kirjaliku nõude alusel välja ning nõuab summa sisse garantii tellijalt. Kui tehing läheb tõrgeteta, aegub garantii kasutamata.

Taotlemine

Kui ettevõttel on garantiilimiit olemas, saavad ettevõtte volitatud isikud saata garantiitaotluse Swedbankile ärikliendi internetipanga kaudu.

Esita taotlus

Esita taotlus garantiitingimuste muutmiseks

Garantii taotlemisel või küsimuste tekkimisel võtke ühendust ärikliendi nõustamiskeskusega.

Rohkem infot garantiide kasutamise võimaluste kohta:

Swedbank dokumentaalmaksete osakond

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.