Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Mobiiliäpp

Swedbanki äpp

  • Mobiilsed viipemaksed – makske poes telefoniga.
  • Biomeetria – logige sisse sõrmejälje või näotuvastuse abil.
  • Hallake oma ettevõtte kaarte mobiilis.
  • Mobiiliteavitused - tasuta teated teie ettevõtte kontol toimuva kohta.

Laadige äpp telefoni:

Mobiilipank Mobiilipank

Uuendused

Vaadake kaardi PIN koodi

Kaardi kasutaja saab vaadata oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist, kui tal on ligipääs kaardiga seotud kontole ettevõtte internetipangas. See on turvaline, lihtne ja abiks, kui olete unustanud kaardi PIN koodi.

  • Lihtne: PIN koodi saate vaadata mobiiliäpist kaartide menüüst.
  • Turvaline: PIN koodi saate vaadata ainult oma autentimisvahendiga.
  • Mugav: kui unustasite PIN koodi, ei pea enam tellima uut kaarti.
  • Personaalne: PIN koodi saab vaadata ainult kaardi kasutaja.

PIN koodi vaatamiseks sisenege mobiiliäppi, valige alt menüüst ”Kaardid”.
Valige kaart, mille koodi soovite vaadata, seejärel vajutage ”Kaardi PIN”, kinnitage toiming oma autentimisvahendiga.
Peale seda kuvatakse PIN koodi 30 sekundi jooksul.
Selle võimaluse kasutamisel olge tähelepanelik ja ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi.

Biomeetria

Biomeetriliste andmete kasutamine on tõenäoliselt kõige mugavam viis Swedbanki äppi ja internetipanka sisenemiseks. Biomeetria funktsioon annab võimaluse kasutada teile ainuomaseid andmeid nagu sõrmejälg või näojooned, et:

  • turvaliselt sisse logida;
  • vaadata kiiresti kontojääki;
  • kinnitada makseid (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
  • siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendava sisselogimiseta.
Lähemalt

Vaadake kaardi andmeid

Nüüd saate mugavalt vaadata oma kaartide andmeid, nagu kaardi number, kehtivusaeg ja turvakood/CVC2.

  • Lihtne – kaardi andmed leiate menüüpunktist „Kaardid“.
  • Mugav – internetis osteldes saate kaardi numbri äpist kopeerida, mitte ei pea kaarti otsima minema.
  • Turvaline – kaardi andmeid näeb ainult kaardi omanik ja nende vaatamiseks tuleb end autentida.

Vaadata saab ainult aktiivsete kaartide andmeid ning kaardi numbri kõrval on ikoon selle mugavaks kopeerimiseks.

Kuidas see töötab?

Kaardi andmete vaatamiseks logige äppi sisse, minge menüüpunkti „Kaardid“, valige kaart ja selle alt „Kaardi andmed“.

Andmete vaatamiseks autentige end PIN2 koodiga. Andmeid näidatakse 45 sekundit, et vähendada riski juhul, kui keegi teine teie ekraani näeb. Kui te selle aja jooksul kaardi numbrit kopeerida ei jõua, peate end lihtsalt uuesti autentima.

Mobiiliteavitused ja vidin

lge igal ajal kursis oma klientide maksete laekumisest teie ettevõtte kontole. Mobiiliteavitused saate mugavalt sisse- või välja lülitada. Teenus toimib tasuta.

Kui soovite kiirelt oma kontojääki kontrollida, kasutage vidinat.

  • Seadistage vidin oma avalehele
  • Vajutage ikoonile
  • Nüüd näete kontojääki äppi logimata

Kuidas vidinat seadistada?

Android nutitelefonile
iOS nutitelefonile

Siin näete kõiki oma ettevõtte kontosid Swedbankis ja viimaseid ülekandeid. Valige mugavaim viis kontode (kui teil on neid rohkem kui üks) ja viimaste ülekannete näitamiseks:

  • kõik kontod ühes aknas;
  • iga konto eraldi.

Võite mugavalt valida hiljutise ülekande uue makse põhjaks, kui makse saaja on sama.

Vahel on maksed väga kiireloomulised. Oleme maksed mugavamaks navigeerimiseks ja kiireks valimiseks rühmitanud:

  • kõige sagedasemad maksed;
  • maksed oma kontode vahel;
  • määratud maksed;
  • välkmaksed kohalikesse pankadesse, mis pakuvad välkmaksete vastuvõtmise võimalust;
  • uued siseriiklikud maksed.

Oma ettevõtte kaardi haldamiseks vajalikke toiminguid saate teha mobiilirakenduses:

  • blokeerida kaarti ja 10 päeva jooksul blokeeringust vabastada;
  • vaadata kaardi PIN koodi, kaardi numbrit, kehtivusaega ja turvakoodi/CVC2 (ainult kaardi kasutaja);
  • muuta kaardi limiite (ainult seaduslik esindaja);
  • lubada või keelata viipemakseid (ainult seaduslik esindaja).
  • hallake digitaliseeritud Mastercard kaarte erinevates digirahakottides ning vaadake kaardiga seotud teenusepakkujaid.

Muude toimingute tegemiseks suunatakse teid dünaamilisse internetipanka.

Kontrollige vahetuskursse ja tehke kiireid valuutavahetuskandeid.

Kuna meie näol on tegemist mitmeid tooteid ja teenuseid pakkuva pangaga, siis usume, et teie ettevõte kasutab enamat kui kaarte ja makseid. Seetõttu oleme loonud teenuste rubriigi, mis sisaldab järgmist:

  • ettevõttele mõeldud laene;
  • nutiterminale (mPOS);
  • võimalust taotleda uusi teenuseid.

Kontaktide rubriigist leiate meie kontaktandmed:

  • telefoninumber;
  • e-posti aadress.

Mobiilirakendusse integreeritud kaardilt leiate lähima pangaesinduse aadressi.

Saadavus

Swedbank Eestis äpi saate alla laadida igasse nutiseadmesse (telefon, tahvelarvuti jne), mille tarkvaraversioon on vähemalt:

  • Android 5.0;
  • iOS 16.0.

Biomeetria

Biomeetria kasutamiseks peab tarkvaraversioon olema vähemalt:

  • Android 6.0;
  • iOS 16.0
  • Kaitske oma nutitelefoni või tahvelarvutit alati parooliga.
  • Ärge laske teistel oma nutitelefoni või tahvelarvutit kasutada.
  • Kontrollige regulaarselt oma maksete õigsust.
  • Installige seadmesse viirusetõrje rakendus.
  • Biomeetria lubamisel järgige alati nutitelefoni tootja juhiseid.

Smart-ID on mugavaim viis mobiilipanga kasutamiseks. See on mugav, turvaline ja tasuta.

Makseterminal, mis võimaldab nutitelefoni ja tahvelarvuti abil kaardimakseid vastu võtta.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.