Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Swedbank Gateway

Taotlus Swedbank Gateway lepingu sõlmimiseks

Täname, taotlus on edastatud. Võtame Teiega ühendust 3 tööpäeva jooksul.

Muuda oma äriprotsessid tõhusamaks!

Swedbank Gateway abil kasutad pangateenuseid otse oma ettevõtte majandustarkvaras.

  • Uus! Makselingi loomise teenus.
  • Teiste pankade konto info ühe kanali kaudu.
  • Reaalajas laekumiste ja maksete töötlemise andmed.
  • Sarnane tehniline lahendus kõigis Balti riikides.
Operaatori kanal Otsekanal
Tehniline lahendus Teostab operaator* Teostatakse koostöös majandustarkvara pakkujaga
Andmevahetuses osalejad Klient – operaator – pank Klient – pank
Andmete koguja/salvestaja Operaator Klient
Liitumistasu Tasuta 60 €
Kuutasu Tasuta 25 €

Oman ühisesindusõigust ja esitan taotluse

* Operaator – pilvepõhise majandustarkvara pakkuja. Vaata täpset nimekirja „Majandustarkvarade“ all.

Mis on Swedbank Gateway?

Swedbank Gateway on lahendus, mis ühendab pangateenused ettevõtte majandustarkvaraga, muutes raamatupidamiskorralduse ettevõtte jaoks efektiivsemaks.

  • Ettevõtte kontoandmetega saab töötada otse majandustarkvaras.
  • Kaob vajadus liikuda erinevate keskkondade vahel.
  • Lahendus võimaldab kasutada teenuseid ka kontode kohta, mis asuvad teistes pankades.

Teenused

  • Uus! Makselink – lahendus, mille kaudu saab maksja lingile klõpsates mugavalt ülekande teha.
  • Kontoväljavõtted – eelmise päeva kohta saadetakse väljavõte automaatselt ning mis tahes perioodi / sama päeva kohta saab teha päringu.
  • Kontojääk – jooksva või eelmiste päevade kohta.
  • Maksed – riigisisesed (sh palgamaksed) ja rahvusvahelised maksed koos makse staatuse teabega.
  • Kiirteavitused – kontol toimunud tehingute info reaalajas majandustarkvaras.
  • Maksekaartide aruanded – kaarditehingute raportite automaatne saatmine.
  • E-arved – sissetulevate ja väljaminevate e-arvete automaatne töötlemine.
  • Deklaratsioonide saatmine Maksu- ja Tolliametisse – KMD*, TSD* ja TÖR* andmeid on võimalik esitada Maksu- ja Tolliametile otse raamatupidamisprogrammist.
  • Valuutavahetuskursid – operatiivne ülevaade kehtivatest ja varasematest sularaha- ja ülekandekurssidest.
  • Teiste pankade kontode teenus operaatori ja otsekanalis – konto väljavõte.

* KMD – käibedeklaratsioon
* TSD – tulu- ja sotsiaalmaksu, kohustusliku kogumispensioni makse ning töötuskindlustusmakse deklaratsioon
* TÖR – töötamise registrisse kantavad andmed

Operaatori kanaliga liitumine:

  1. Allkirjasta internetipangas Swedbank Gateway teenuse leping. Lepingut saab internetipangas sõlmida äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja, kasutades selleks Smart-IDd, mobiil-IDd, ID-kaarti või Digi-IDd.
  2. Teenus aktiveeritakse pärast lepingu sõlmimist.
  3. Teavita oma majandustarkvara pakkujat Swedbank Gateway lepingu sõlmimisest.

Otsekanaliga liitumine:

  1. Esita Swedbank Gateway lepingu sõlmimiseks taotlus.
  2. Sulle saadetakse arendustöödeks vajalik info.
  3. Allkirjasta leping.
  4. Teenus aktiveeritakse.

 

Kehtivad alates 21.09.2023
Swedbank Gateway Operaatori kanal Otsekanal
liitumine, sh ettevõtte seadmesertifikaadi tellimine tasuta 60 €
kuuhooldustasu tasuta 25 €

Lisateenused

jooksva päeva kontokohane väljavõte 0,50 € ühe päringu kohta 0,50 € ühe päringu kohta
kiirteavitus 0,10 € teavituse kohta 0,10 € teavituse kohta
makselink 0,12 € edukalt sooritatud makse kohta 0,12 € edukalt sooritatud makse kohta
makselingi kuuhooldustasu tasuta 15 €
teiste pankade kontode teenuse kuuhooldustasu tasuta 15 €

Tasud Operaatorile

liitumine, sh ettevõtte sertifikaadi tellimine 60 €
kuuhooldustasu Operaatorile vastavalt kokkuleppele
makselingi kuuhooldustasu vastavalt kokkuleppele
teiste pankade kontode teenuse kuuhooldustasu Operaatorile vastavalt kokkuleppele

Identifitseerimisvahendite tasud

Ettevõtte seadmesertifikaadi väljastamine Seadmesertifikaadi kehtivusaeg on märgitud sertifikaadi andmetes. Seadmesertifikaat on elektrooniline tõend, millega kliendi infosüsteem saab ühenduse Swedbank Gatewayga ning kinnitab panka saadetavad sõnumid. 60 €

Mobiil

Kehtivad alates 26.10.2023
Kiirteated (SMS-iga või e-postiga)
lepingu sõlmimine tasuta
iga pangast saadetud kiirteade 0,19 €

Swift-teenused

Kehtivad alates 01.05.2021
SWIFT-teenused Swedbankis asuvalt kontolt
SWIFT MT940 – väljaminev väljavõte
lepingutasu 25 € Sõlmides korraga MT940 ja MT101 lepingud samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse lepingutasu ainult ühe lepingu eest.
konto kuuhooldustasu 35 € Kui korraga kehtivad lepingud MT940 ja MT101 samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse kuuhooldustasu ainult ühe lepingu eest.
SWIFT MT941 – väljaminev päevasisene saldoväljavõte 1 € sõnum
lepingutasu 25 €
SWIFT MT942 – väljaminev päevasisene toimingute väljavõte 1 € sõnum
lepingutasu 25 €
SWIFT MT101 – sissetulev maksekorraldus
lepingutasu 25 € Sõlmides korraga MT940 ja MT101 lepingud samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse lepingutasu ainult ühe lepingu eest.
konto kuuhooldustasu 35 € Kui korraga kehtivad lepingud MT940 ja MT101 samale BIC/SWIFT koodile ja sama konto kohta, võetakse kuuhooldustasu ainult ühe lepingu eest.
maksekorralduse teostamine vastavalt maksete hinnakirjale elektroonilistes kanalites

Majandustarkvara kasutaja ei pea ise tehnilise arenduse eest hoolitsema, seda teeb operaator. Teenuse kasutamiseks tuleb vaid leping sõlmida.



Tehniline arendus võib vajada kliendist lähtuvat erilahendust. Lepingu sõlmimiseks tuleb esitada taotlus.


  • Makselingi teenuse saab integreerida otse ettevõtte kasutatavasse süsteemi.
  • Makselinki saab kasutada mitmel moel, näiteks PDF-arves, e-kirjas, tekstisõnumis ja internetis.
  • Makselingile klõpsates avaneb eeltäidetud maksevorm, mille andmeid ei saa muuta.
  • Üht samade andmetega makselinki saab tasumiseks kasutada mitu maksjat.
  • Makselingi kaudu tasutud summad kantakse otse ettevõtte Swedbankis asuvale kontole.

Makseid saab teha Baltimaade suurpankadest (näiteks SEB, LHV, Coop Pank).

  1. Taotle makselinki oma süsteemis.
  2. Saada välja makselingiga arve.
  3. Maksja tasub arve oma Swedbanki või muu panga kontolt.
  4. Raha kantakse ettevõtte Swedbanki kontole.

Otsekanal

  • Taotle pangas makselingi loomise teenust.
  • Integreeri teenus oma ettevõtte süsteemi.
  • Allkirjasta leping ja aktiveeri teenus.

Operaatori kanal

  • Lisa makselingi teenus oma Swedbank Gateway lepingusse.

NB! Palun võta oma operaatoriga ühendust, kui makselink ei ole praegu toetatud.

Avatud panganduse põhimõtete alusel saab Swedbank Gateway kaudu kasutada mugavalt teiste pankade kontode teenuseid. See on saadaval kõikidele Swedbank Gateway otsekanali ja operaatori kanali klientidele.
  • Mitme panga kontode andmeid hallatakse raamatupidamises automatiseeritult ühe teenusepakkuja kaudu ja ühes kanalis – Swedbank Gateways.
  • Üks kanal on lihtsaim ja soodsaim lahendus nii kliendile kui ka operaatorile.
  • Igapäevase raamatupidamise jaoks saab hõlpsalt kasutada oma konto väljavõtteid, mis asuvad teistes pankades.
  • Jooksva päeva konto väljavõtet saab kasutada kuni neli korda päevas.

Liitunud pangad:

  • Baltimaades: Swedbank, SEB, Luminor ja Citadele
  • Kohalikud pangad: Coop Pank (Eesti), LHV (Eesti) ja Šiauliai (Leedu) ja Urbo bankas (Leedu)

Täpsemad tingimused:

  • Täpsema pangatoimingute loetelu leiad siit.
  • PSD2 määratleb teenuste tehnilised tingimused: teiste pankade kontode teenuste juurdepääsuõigust tuleb uuendada iga 180 päeva tagant ning väljavõtte perioodi pikkusele kehtivad piirangud.
  • Maksimaalselt 1000 tehingut ühes failis.
  1. Lisa Swedbank Gateway lepingusse teiste pankade kontode teenus.
  2. Anna juurdepääsu nõusolek oma teiste pankade kontodele.
  3. Kui oled otsekanali klient, tutvu tehnilise dokumentatsiooniga ning ühenda teiste pankade kontode teenus oma raamatupidamisprogrammiga.

    Teenuseid, mida operaatorid pakuvad on lisatud “Majandustarkvarad“ > „Operaatori kanali toega majandustarkvarad“ majandusvara nimele kõpsates.
  • Andmevahetuse turvalisus on tagatud avaliku võtme infrastruktuuri (PKI) ja mitmetasandilise krüpteerimise kaudu.
  • Ühenduseks on vajalik kehtiv seadmesertifikaat.
  • Tehingud kinnitatakse kasutaja allkirjaga, kasutades selleks mobiil-iD, ID-kaarti, digi-ID-d või Smart-ID-d.
  • Swedbank Gateway teenuse kasutamine on võimalik määrata kontopõhiselt. Saab ka määrata vastavad kontod, mille juurde konkreetseid teenuseid lisatakse.
  • Maksetele saab määrata päeva- ja kuulimiidid.
  • Maksetele saab määrata topeltaktsepteerimise nõude.

Kasulik teave

Euroopa Maksenõukogu lükkas ISO 20022 failiformaadi kirjelduse kavandatud muudatused edasi kuni 17. märtsini 2024. Sellest tulenevalt saab "Maksete ISO faili kirjelduse" versioonis 2.0 ja uuendatud versioonis 1.11 kirjeldatud uusi maksesõnumeid kasutada alates 18. märtsist 2024.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.