E-kaubandus

E-kaubanduse makselahendus võimaldab Teil oma äri lihtsamalt laiendada

  • Tulus – krediitkaardiga maksmine võib suurendada Teie ettevõtte käivet kuni 50%
  • Turvaline - sest kasutusele on võetud rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide turvaprogrammid: VISA poolt "Verified by VISA" ja Mastercardi poolt "Securecode". Need lahendused tagavad, et veebis saab tehinguid teha ainult kaardi omanik.
Taotlus

Makselahenduse kasutamine

Selleks, et e-kaubanduse makselahendust kasutada, vajate:

  • lepingut Swedbankiga maksekaartide teenindamise kohta veebis
  • turvalist veebilehte ning e-poodi
  • hästi töötavat süsteemi klientidele kauba kättetoimetamiseks
Jooniselt on näha, kuidas käib kaardiga maksmine uue e-kaubanduse makselahenduse abil

Tehingu tegemiseks kasutab klient rakendust, mis on loodud Teie e-poe lehele.

  1. Klient valib Teie e-poes sobiva toote või teenuse ning kinnitab tehingu summa. Teie programm koostab kaarditehingu tegemise päringu, mis allkirjastatakse elektrooniliselt.
  2. Päring edastatakse Nets Estonia ASile.
  3. Tehingu tegemise käigus siseneb klient automaatselt Nets Estonia ASi makselehele, kus ta sisestab oma krediitkaardi numbri ja kehtimise aja, CVV (Card Verification Value), nime. Täielik kaardiinfo jääb Nets Estonia ASi ja kaupmehele seda ei edastata.
  4. Nets Estonia ASi süsteem autoriseerib tehingu vastavalt kaardile vastava rahvusvahelise kaardiorganisatsiooni kaudu.
  5. Kliendile kuvatakse vastus tehingu õnnestumise või ebaõnnestumise kohta.
  6. Pärast seda, kui klient on tehingu kinnitanud, saab kaupmees teate tehingu toimumise kohta.

Turvalisus

Visa ja MasterCard on kehtestanud kõikidele kaardiäris osalejatele kaardiandmete hoidmiseks ranged reeglid, mis on järgnevas dokumendis täpselt kirjas.

Internetist osta on väga lihtne ja mugav, kuid tehingute suhteline anonüümsus võib küsimärgi alla seada turvalisuse, sest kaupmees ei tea alati, kas ostja on kaardi omanik. Pankade soovitatud turvareegleid täites saab seda riski vähendada. Räägime oma klientidele alati, millist võrguühendust kasutada, et tagada andmete korrektne edastamine panga ning veebipoe vahel. Näiteks on kliendiandmete küsimisel on soovitatav kasutada turvatud veebiühendust (SSL – Secure Sockets Layer).

Kõiki tehinguid, mis veebipoes tehakse, tuleb hoolikalt jälgida. Kui siiski tekib kahtlus, et tegemist võib olla pettusega, tasub asjast kohe pangale teatada. Uusimad lahendused aitavad pettuseriski minimeerida ning kaupmees saab keskenduda oma ärile. Veebipoe pidamine ei ole väga kulukas ning arendab Teie äri kindlasti positiivses suunas.

Visa ja MasterCard on kehtestanud kõikidele kaardiäris osalejatele kaardiandmete hoidmiseks ranged reeglid, mis on järgnevas dokumendis täpselt kirjas. Seetõttu kuulub e-kaubanduse lepingu juurde ka Lisa 4 (Nõuded Teenindajatele Kaardi valdaja andmete turvalisuse tagamiseks) Swedbanki poolt pakutava e-kaubanduse teenuse puhul sisestab kaardiomanik tehingu tegemisel oma krediitkaardi andmed otse Nets Estonia ASi serverisse ning seoses sellega on kaupmehel suhteliselt lihtne täita rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide poolt välja töötatud kaardiandmete kaitsmise nõudeid, mis ei vabasta kaupmeest omapoolsest vastutusest.

Koostööpartnerid

Linke maailmast

Dokumendid ja tingimused

  • Meie ettevõte soovib vastu võtta krediitkaardimakseid internetis, mida me selleks tegema peame?

    Selleks, et Teie ettevõte saaks pakkuda oma klientidele maksekaartide vastuvõtmise teenust internetis, on Teil vaja:

    1. Lepingut Swedbankiga, et oleks võimalik krediitkaartide teenindamine internetis;
    2. Teie poolt oma kodulehele rakenduse programmeerimist.
  • Kas Swedbank pakub ka tehnilist lahendust maksekaartide teenindamiseks internetis?

    Tehnilist lahendust maksekaartide tehniliseks teenindamiseks internetis pakub ainult Nets Estonia AS. Eelnevalt aga sõlmige kindlasti leping Swedbankiga – selle alusel on võimalik kasutada tehnilist lahendust krediitkaartide teenindamiseks internetis.

  • Kas e-kaubanduse lepingut saab sõlmida ka FIE?

    E-kaubanduse lepingut saab sõlmida ainult juriidiline isik.

  • Meie ettevõte pakub erinevatel interneti kodulehekülgedel erinevaid teenuseid. Kas Swedbakiga sõlmitavas e-kaubanduse lepingus tuleb kõik need kodulehekülje aadressid kirja panna?

    Üks e-kaubanduse leping on võimalik siduda ühe konkreetse kodulehekülje aadressiga. Seega tuleb iga veebiaadressi kohta sõlmida eraldi e-kaubanduse leping.

  • Lepingus on juttu i-makseterminalist. Mis see on?

    See on tehniline lahendus, mida Nets Estonia AS hakkab Teile pakkuma. Lahendus võimaldab Teil saata Nets Estonia ASi tehingute kohta päringuid ning saada vastuseid. Ühtlasi saate õiguse tegutseda veebikeskkonnas, kus on info tehtud tehingute kohta.

  • Kas Swedbank pakub abi meie firma kodulehele e-kaupluse programmeerimisel?

    Swedbank pakub abi e-kaupluse turvanõuete täitmisel, kuid e-kaupluse rakenduse peab kaupluse omanik ise programmeerima. Võime Teile soovitada IT-firmasid, kes on meie kaupmeestele pakkunud e-kaupluse loomise teenust.

  • Kas Swedbank annab täielikud juhendid, kuidas integreerida maksmissüsteem kodulehega?

    Maksesüsteemi integreerimise ja muude e-kaubandusega seotud tehniliste lahenduste kohta saate juhised Nets Estonia ASilt.

  • Meie firma ei ole saanud I-makseterminali kasutajatunnust ja parooli.

    I-makseterminali kasutajatunnus ja parool kuuluvad Nets Estonia ASi tehnilise lahenduse juurde. Seetõttu palun võtke ühendust Nets Estonia ASiga. Laki 12, 10621 Tallinn, tel. 6711 477, faks 6711 420 E-mail: estcard@estcard.ee.

  • Kui pikk on maksimaalne aeg kaardiandmete sisestamisest hetkeni, kui raha laekub ettevõtte kontole?

    Raha laekumise kiirus oleneb tehingute saatmise ajast. E-kaubanduse lepingus on kirjas, et tehingu summa (millest on maha arvatud komisjonitasu) laekub kaupmehe kontole kuni kümne pangapäeva jooksul. Harilikult tuleb raha siiski kiiremini ning arvestada võib kahe pangapäevaga.

  • Mida teha, kui tehingu summa ei laeku?

    Kõigepealt tuleb i-makseterminali veebikeskkonnas kontrollida, kas tehing on saadetud. Kui tehing on korrektselt saadetud, tuleb lähimasse Swedbanki kontorisse või Swedbanki ärikliendi internetipanga kaudu pangateatena esitada avaldus, et pank saaks probleemi lahendada.

  • Kas tehingute laekumiste kohta on võimalik saada ka eraldi aruannet? Kuidas saame kokku viia kliendi nime ja tehtud tehingu?

    Tehingute töötlemist, jälgimist ja aruandlust haldab Nets Estonia AS kui e-kaubanduse tehnilise toe pakkuja. Seega tuleks Teil pöörduda otse Nets Estonia ASi poole.

  • Mitme päeva pärast peale makset saab täiesti kindel olla, et kõik on tehinguga korras?

    Ka pärast seda, kui tehingu summa on kaupmehe kontole laekunud, võib kaardiomanik esitada pretensiooni ning võib juhtuda, et kaupmehel tuleb laekunud summa tagastada. Pretensioone saab esitada kuue kuu jooksul pärast makse tegemist. Alati tuleks arvestada ka võimalusega, et pretensioone põhjustab kaup või teenus, mida kliendile pakutakse.

  • Kui meil tekib pettuse kahtlus, siis kuhu peaksime me pöörduma?

    Pettuse kahtluse korral tuleb Teil koheselt pöörduda Swedbanki.
  • Kui me soovime kliendile raha tagastada, siis kuidas peaksime me käituma? Kui kliendil on raha tagasi saamisega kiire, kas võime siis raha saata Moneygram'iga?

    Tehingu tühistamiseks tuleb saata Swedbanki avaldus koos tehingu andmetega ja tehingu tühistamise põhjus. Avalduse tegemine on ainuvõimalik viis tehingu tühistamiseks ning teisi kanaleid raha tagastamiseks kasutada ei tohi. Tühistatud tehingust tuleb kliendile teatada.
  • Mida need neli lepingu lisa tähendavad?

    • Lisa 1 - Tehniline informatsioon ettevõtte IT töötajale või partnerile. Lisas oleva info põhjal saab ülevaate sellest, kuidas tuleb edastada Nets Estonia ASi kaarditehingut puudutav programmiline päring ja millisel kujul Nets Estonia AS päringule vastab.
    • Lisa 2 - Ülevaade võimalustest, mida Nets Estonia ASi veebikeskkonna programm Teile pakub. See programm on ühtlasi osa i-makseterminalist.
    • Lisa 3 - Kodulehe loomise ja tehingu kviitungiga seotud nõuded ning info, kuidas pettusi ära hoida ja tehingut tühistada.
    • Lisa 4 - Kliendiandmete turvalisuse tagamine. Kuigi andmete sisestamine otse Nets Estonia ASi serverisse hoiab ära ühe suurima ohu – krediitkaardi andmete sattumise kolmandate isikute kätte –, tuleb kogu andmevahetust hoolikalt jälgida. Pikemalt võib lugeda siit.